Strona 10 z 19

: 09 maja 2006, 16:33
autor: fik
Karol pisze:Zapraszm do obejrzenia odcinka Tomaszów-Spała
Tomaszów - Spała kompletny, przejezdny, zaliczony :D

[ Dodano: 2006-05-09, 16:34 ]
boh. pisze:W każdym pociągu dzielonym, niezależnie doąd jedzie podczas kontroli są pielgrzymki podróżnych...
No ja jakoś się z nimi nie spotykam... raz tylko sobie przypominam, że dwójkę Chorwatów (!) jadących do Wilna musiałem przekierować do Szestockiej części Hańczy.

: 09 maja 2006, 22:09
autor: Karol
Tak patrzę na te odcinki strategiczne....

Łuków-Bezwola, Lublin Pn.-Bystrzyca. A gdzie odcinek Bystrzyca-Bezwola? (pomijając fakt że Łuków-Kownatki zamknięty dla jakiegokolwiek ruchu)

Szczytno-Ostrołęka, pół metra trawy :-k i brak jakiegokolwiek ruchu

Pisz-Ełk, fatalny stan techniczny linii

: 24 maja 2006, 20:56
autor: fik

: 24 maja 2006, 21:16
autor: bohunu
ciekawe :-k

: 24 maja 2006, 21:57
autor: Karol
Lublin-Poznań przez Drzewicę =D>

Postoje na stacji Długi Kąt [-( kolejna próba utrzymania na siłę pośpiecha, już dawno powinni zrobić osobówkę...

Postoje w Łopatkach. Służbowe rozumiem????

: 24 maja 2006, 21:58
autor: bohunu
Nareszczie będzie czym Olecko zaliczyć ;)

: 24 maja 2006, 22:09
autor: fik
boh. pisze:Nareszczie będzie czym Olecko zaliczyć ;)
W Olecku to ja dwa razy już byłem :P

Ładne skomunikowanie na Warszawę w Suwałkach, brzydkie rozkomunikowanie z Warszawy - no ale tak to jest, jak się w połowie rozkładu robi korekty...

: 24 maja 2006, 22:21
autor: bohunu
Fikander pisze:W Olecku to ja dwa razy już byłem :P
Tja, wiem. A ja nigdy nie dojechałem. Raz mi się chciało spać, a innym razem brzuch mnie bolał. Zresztą szynobus nie jest moim ulubionym środkiem transportu...

: 25 maja 2006, 9:14
autor: bohunu
Jadzię nową już wbili ;)
A więc tak, dzielona na Wschodnim, i tak:
Warszawa Zachodnia 13:29/13:30 - Warszawa Centralna 13:35/13:40 - Warszawa Wschodnia 13:47/13:53 (grupa Terespol)/14:00 (grupa Olsztyn)

dość szybkie dzielenie, a wiec ciekawe ile będzie opóźnienia ;)

: 25 maja 2006, 9:31
autor: Wolfchen
Pewnie z 10 minut, licąc wg. sredniego czasu dzielenia.
:arrow: Wreszcie coś bezpośredniego z Radomia do Łodzi =D> , tylko szkoda, że tak późno i nie ma czym wrócić. Ale lepsze to niż nic.

: 25 maja 2006, 15:12
autor: fik

: 26 maja 2006, 1:37
autor: fik

: 26 maja 2006, 11:03
autor: jasiu
coś przekombinowałeś z tym Radomiem...

: 26 maja 2006, 14:10
autor: fik
jwojtynski pisze:coś przekombinowałeś z tym Radomiem...
Zmieść inaczej te wszystkie pociągi plus Wieniawskiego na dwóch stronach w cegle, to Cię ozłocę ;)

: 30 maja 2006, 1:04
autor: Karol
He he przyjeżdżam do Chełma a przy peronie zamiast kibla do Dorohuska stoi SA 107-01 :shock: :grin:

Okazało się że przyjechał w połowie kwietnia i przy okazji jest zmiana rozkładu, osobówki są teraz na odcinku Chełm-Dorohusk-Chełm, zniknął np. pociąg Dorohusk-Lublin. Frekwencja w szynobusie oczywiście optymalna do wielkości pojazdu, tylko wyszło zarządzenie że jest zakaz przewozu rowerów ](*,) Nikt w Lublinie nie pomyślał, że przy standardowej frekwencji można spokojnie rower wsadzić i generalnie drużyna konduktorska rowery przyjmuje.

Niestety nadal szybkością dojazdu wygrywają prywaciarze ze swoimi busami. Wszystko przez to, że parę lat temu w Brzeźnie był wypadek na przejeździe niestrzeżonym i poszkodowany doczytał się w przepisach że linia Chełm-Dorohusk nie ma odpowiedniej sygnalizacji na przejazdach (problem leży w ilości torów-2 normalne plus szeroki). Skutek-przed KAżDYM przejazdem zwolnienie do 15 km/h ](*,) a takich zwolnień jest chyba 4 na długości około 22 km :-? międzynarodowe także zwalniają. A na szerokim torze i tak jest ograniczenie prędkości na niemal całej długości z Dorohuska do Naftobazy (chyba 30 km/h)

PS. Do Chełma podobno ma wrócić także Kolzam i w sezonie jeździć do Uhruska albo Włodawy...średnio to widzę, maszyniści także nie byliby zachwyceni, średnio co piąty kurs kolzama był zastępowany przez ukochane SP 32 (teraz nie ma w Chełmie żadnej, Zamość zabrał :sad: )