Lazurowa - al. 4 Czerwca 1989

Moderator: Wiliam

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 11 wrz 2009, 12:03

szczerze to nie sądzę żeby Nowolazurowa służyła tranzytowi miedzy S8 a S2 będą tam normalne światła i podróż może potrwać dłużeć niż przejechać przez Konotopę. znaki też swoje robią.
i cieszę się że będzie pełny węzeł z TSW bo inaczej nie dałoby się ładnie wjechać z Ursusa na S2 i S7/S8
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 11 wrz 2009, 15:36

Czyli jednak tylko do Chrościckiego, pewnie też tunel od razu będzie... no ale dużo to nie da, a kwestia jak S8 od południa dołączy się do obwodnicy Warszawy to też ciężkie rozwiązanie...

Awatar użytkownika
Majusi
Posty: 605
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:23
Lokalizacja: Zielona Białołęka

Post autor: Majusi » 11 wrz 2009, 17:36

Jeżeli skończy się na Chrościckiego to niezbyt dobrze, chociaż do Połczyńskiej. Poza tym Ryżowa bez zmian przekrój 1x1. Nowolazurowa wyprowadza na Al.J. Aby stamtąd wejść na obwodnicę trzeba dojechać do Spisaka.

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 11 wrz 2009, 18:14

Problem w tym że nie zaczyna się od jerozolimskich tylko od pola przy jerozolimskich a więc jeśli w tym samym czasie nie zbudują węzła TSW Salomea, na Ryżowej będzie nieźle ](*,)

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36653
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 wrz 2009, 20:29

Thompson04 pisze:jeśli w tym samym czasie nie zbudują węzła TSW Salomea, na Ryżowej będzie nieźle ](*,)
Czytać!!!
Bastian pisze:Wczoraj Mieczysław Reksnis, dyrektor miejskiego biura komunikacji i drogownictwa, powiedział "Gazecie", że od razu powstałby też bezkolizyjny węzeł ul. Nowolazurowej z Al. Jerozolimskimi i planowaną przez GDDKiA nową wylotówką z Warszawy omijającą Raszyn i Janki.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 11 wrz 2009, 20:44

Zastanawia mnie, czy skrzyżowanie Gierdziejowskiego i Połczyńskiej nie będzie się zbytnio zatykać w godzinach szczytu... :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 11 wrz 2009, 20:44

Bastian pisze:Czytać!!!
ej, to jest trudne ;-)

[ Komentarz dodany przez: Bastian: Pią 11 Wrz, 2009 20:45 ]
Korekta tagów.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 12 wrz 2009, 11:03

Bastian pisze:Czytać!!!
Bastian pisze:Wczoraj Mieczysław Reksnis, dyrektor miejskiego biura komunikacji i drogownictwa, powiedział "Gazecie", że od razu powstałby też bezkolizyjny węzeł ul. Nowolazurowej z Al. Jerozolimskimi i planowaną przez GDDKiA nową wylotówką z Warszawy omijającą Raszyn i Janki.
Ta i co z tego jak jest planowany =; Jak uda im się ZnRiD to może będzie narazie to marzenia :sad:

Wkońcu miasto go nie zbuduje (-X

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 12 wrz 2009, 12:32

Wolfchen pisze:Zastanawia mnie, czy skrzyżowanie Gierdziejowskiego i Połczyńskiej nie będzie się zbytnio zatykać w godzinach szczytu... :-k
Na wlocie Gierdziejowskiego będzie taki układ: pas do lewoskrętu i pas do prawoskrętu.
Na Połczyńskiej od strony Warszawy: lewoskręt, dwa pasy do jazdy na wprost.
Wlot od strony Bronisz: pas do skrętu w prawo i na wprost, pas na wprost.
Na skrzyżowaniu nie będzie pasów włączenia.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 12 wrz 2009, 12:41

Tak się skończy ta wersja kryzysowa docelowej Nowolazurowej :?:
Obrazek

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 12 wrz 2009, 12:47

humptyangel pisze:Gierdziejowskiego
Gierdziejewskiego
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 wrz 2009, 14:51

humptyangel pisze:Na Połczyńskiej od strony Warszawy: lewoskręt, dwa pasy do jazdy na wprost.
Długi ten lewoskręt? Bo może trochę ludzi z tego korzystać jednak... :-k

Niemniej, jeśli sygnalizacja będzie akomodacyjna i ktoś inteligentny napiszepodstawowy program, to nie powinno być tragicznie.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
humptyangel
Posty: 554
Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: humptyangel » 12 wrz 2009, 19:36

ZTCP chyba ok 30 m
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
Obrazek
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 wrz 2009, 19:40

Mogło być gorzej, czyli krócej. Przynajmniej te 5-6 samochodów się zmieści.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 wrz 2009, 23:10

30m?! Bez jaj! A długość zmiany pasa? A długość zwalniania?!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ