Powsin - Park Kultury

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 maja 2009, 10:10

Lukasz436 pisze: Uważam że zamiast 130 do Wilanowa powinna być linia 419 do Metra Wilanowska.
419 do Wilanowskiej z utrzymaniem 519 do Powsina byłoby równie słabym rozwiązaniem, bo w ten sposób wycinasz bardzo dogodne przesiadki na Sobieskiego do pary linii z jednego przystanku. A są to przesiadki z linii ważnych, takich jak 172, 116 czy 189.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 maja 2009, 10:21

Glonojad pisze:
Lukasz436 pisze: Uważam że zamiast 130 do Wilanowa powinna być linia 419 do Metra Wilanowska.
419 do Wilanowskiej z utrzymaniem 519 do Powsina byłoby równie słabym rozwiązaniem, bo w ten sposób wycinasz bardzo dogodne przesiadki na Sobieskiego do pary linii z jednego przystanku. A są to przesiadki z linii ważnych, takich jak 172, 116 czy 189.
No może masz racje - ale obecne rozwiązanie, także nie jest doskonałe. W szczególności obowiązujące w tym roku.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 maja 2009, 10:22

Powinno być po prostu robione zasilenie 519. Tyle tylko że to kosztuje 5 brygad, a nie jedną.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 12 maja 2009, 10:24

pawcio pisze:Powinno być po prostu robione zasilenie 519. Tyle tylko że to kosztuje 5 brygad, a nie jedną.
no ok, ale skoro jest potrzebne .....
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 maja 2009, 10:38

Skoro tych brygad nie ma...
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 maja 2009, 10:42

pawcio pisze:Powinno być po prostu robione zasilenie 519. Tyle tylko że to kosztuje 5 brygad, a nie jedną.
A po co zasilać 519 na całej trasie przez miasto? Nie lepiej z brygad na wydłużanie 519 i 130 zrobić dobrą linię do Wilanowskiej? 519 oczywiście skrócić w dniach kursowania tej nowej linii do Wilanowa.[/code]
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 12 maja 2009, 10:42

pawcio pisze:Powinno być po prostu robione zasilenie 519. Tyle tylko że to kosztuje 5 brygad, a nie jedną.
I co wtedy z parą 501/519 na odcinku Bonifacego-Centrum? Tam byłoby chyba za dużo dobra... Skoro 519 miałoby jeździc co 10 minut, to 501 nie jest już potrzebne na tym odcinku.

Co do propozycji Glona: na to i tak nie starczy brygad. Ze skrócenia 130 i 519 w najlepszym wypadku odzyskamy 4 brygady (2 na pewno ze 130, nie wiem, jak z drugą linią...). Na trasę Wilanowska-Powsin wystarczy to co najwyżej na takt 15-minutowy (przy mocno ściętym rozkładzie), co dla Powsina będzie za mało.
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 maja 2009, 10:46

Glonojad pisze:A po co zasilać 519 na całej trasie przez miasto? Nie lepiej z brygad na wydłużanie 519 i 130 zrobić dobrą linię do Wilanowskiej? 519 oczywiście skrócić w dniach kursowania tej nowej linii do Wilanowa.
To by można było zrobić tak, czy owak. Ułatwiłoby to sprawę zasileń sezonowych, dałoby Wilanowskiej jakąś sensowną linie w gąszczu podmiejszczaków. Tylko już sobie wyobrażam ten kwik Powsina, że mieli linię do Centrum, a teraz tylko im Kononowicz się ostał.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 12 maja 2009, 10:49

Na stałe taka zmiana nie przejdzie dodatkowo z powodu braku miejsca na pętli w Wilanowie na krańcowanie tam 519...
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 maja 2009, 10:54

To akurat najmniejszy problem w opowieści. Dałoby radę upchnąć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 12 maja 2009, 11:01

Masz jakiś pomysł? W weekendy stanowisko po E2, ale w DP nie ma szans. Już 117 stoi w nienajszczęśliwszym miejscu, nie wspominając o wyeksmitowanym na drugą stronę ulicy E2...
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 maja 2009, 11:11

Na razie bym pomyślał o tej zmianie jako o weekendowej właśnie. A potem, jak się przyjmie, możnaby rozciągnąć - przynajmniej by nie było krzyków, że "nie dano alternatywy".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 12 maja 2009, 11:13

pawcio pisze:Skoro tych brygad nie ma...
skoro na inne się znajdują - vide 516

Glonojad pisze: A po co zasilać 519 na całej trasie przez miasto? Nie lepiej z brygad na wydłużanie 519 i 130 zrobić dobrą linię do Wilanowskiej? 519 oczywiście skrócić w dniach kursowania tej nowej linii do Wilanowa.
a nie zgodzę się - pamiętaj że do Powsina zjezdzaja ludzie z całego miasta i 519 zbiera z róznych punktów przesiadkowych. w ten sposób kazdy musiałby sie dostac najpierw do metra a potem do 519.
PURA VIDA!

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2276
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 12 maja 2009, 11:13

Obecnie problem można rozładować bardzo szybko (na ten moment):
130
9 00 20 40
519
9 10 30 50

130 kursuje do godz. 20-20:30 do Powsina

I na obecny Sezon możemy już nie myśleć o zmianiach.

Obecna forma synchronizacji oraz godzin kursowania jest nie do przyjęcia.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 maja 2009, 11:25

mariow pisze: a nie zgodzę się - pamiętaj że do Powsina zjezdzaja ludzie z całego miasta i 519 zbiera z róznych punktów przesiadkowych. w ten sposób kazdy musiałby sie dostac najpierw do metra a potem do 519.
Większość tych, co do 519 dojeżdżają, równie dobre połączenie ma z metrem, a z drugiej strony znaczna część klienteli i tak nie ma bezpośredniego dojazdu do 519, a do metra - prędzej, co wynika z dogmatycznego podejścia do układu komunikacyjnego, które mamy w Warszawie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ