Pociągiem KM do Góry Kalwarii

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
emzi
Posty: 39
Rejestracja: 18 gru 2008, 20:09
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: emzi » 23 cze 2009, 19:57

Obsługiwałem dziś pociąg 90120 (z GK o 6.07). W Górze wsiadło 16 osób, w Czachówku Wschodnim 6.
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem.

Kolej. Connecting people :-D

Awatar użytkownika
emzi
Posty: 39
Rejestracja: 18 gru 2008, 20:09
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: emzi » 27 cze 2009, 0:49

26 czerwca pociągiem 125 (przyjazd do GK o 16.59) przyjechało do Góry Kalwarii 29 osób. Do pociągu powrotnego 9124 (odjazd z GK 17.21) wsiadły w Górze 3 osoby, w Czachówku Wschodnim również 3.
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem.

Kolej. Connecting people :-D

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 28 cze 2009, 21:10

I jak oceniacie taką frekwencję?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 28 cze 2009, 21:26

Troszkę marnie. Na szynobus.
Ale dalej przy takiej "ofercie" to nie ma się czego spodziewać. Poza tym mamy wakacje....

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 cze 2009, 21:28

Moim zdaniem KMy powinny zakupić kilka elektrycznych szynobusów i by było dobrze. Tylko pytanie, co zrobić z ludźmi na odcinku DWW - Piaseczno, których nie brakuje... :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 28 cze 2009, 21:32

Wolfchen pisze:Moim zdaniem KMy powinny zakupić kilka elektrycznych szynobusów i by było dobrze. Tylko pytanie, co zrobić z ludźmi na odcinku DWW - Piaseczno, których nie brakuje...
Dodatkowe kursy, a nie już istniejące - z Czachówka - trzeba dać na GK. Dodatkowe miejsca - nawet w szynobusie na 100 osób - się przydadzą w Piasecznie.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 28 cze 2009, 21:34

przewoz pisze:Dodatkowe kursy, a nie już istniejące - z Czachówka - trzeba dać na GK.
Popieram, popieram. Tylko, czy średnica pomieści? :-k
przewoz pisze:Dodatkowe miejsca - nawet w szynobusie na 100 osób - się przydadzą w Piasecznie.
To logiczne :)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
emzi
Posty: 39
Rejestracja: 18 gru 2008, 20:09
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: emzi » 28 cze 2009, 22:35

28 czerwca pociągiem 123 (przyjazd do GK 9.48) przyjechało do Góry Kalwarii 14 osób. Do pociągu powrotnego 9122 (odjazd z GK 13.15) wsiadło w Górze 25 osób, w Czachówku Wschodnim 2.
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem.

Kolej. Connecting people :-D

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 28 cze 2009, 23:37

Początki zawsze bywają trudne ;)
Ale to dobry znak, że wreszcie powstają nowe połączenia, a nie tylko ciągle słyszy się o likwidacji "nierentownych" połączeń... Nierentownych specjalnie wziąłem w cudzysłów bo to w głównej mierze jest zależne od samego przewoźnika, przecież kasacja jakiejś linii nie jest jedynym rozwiązaniem, są jakieś pośrednie, ale w Naszym chorym kraju najłatwiej zamknąć, zlikwidować...

fidzio
Posty: 514
Rejestracja: 31 maja 2008, 15:29
Lokalizacja: KWRRB

Post autor: fidzio » 29 cze 2009, 9:05

A ja uważam że jeżeli w Górze wsiada 25 osób to jest to bardzo dobry wynik. Tym barzdiej, że od Czachówka jest to zaledwie pare kilometrów, więc pociąg nie robi jakichś strasznych przebiegów d tej góry. Pociągi zaczynające bieg nieraz w Czachówku czy nawet w Dęblinie też mają na pokładzie po 10-20 osób a nikt nie mówi o ich "rentowności" więc co to za różnica czy wsiada 20 osób w Czachówku, Dęblinie czy w Górze Kalwarii??

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 29 cze 2009, 11:49

Różnica jest taka, że w Dęblinie mieszka 17k osób a w Górze tylko 11k :)
Również uważam obecną frekwencję za bardzo dobrą i widzę widoki na przyszłość
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 29 cze 2009, 14:15

Pewnie, że nie jest źle... W obecnej sytuacji gdy nie widać szans na remont i poszerzenie DK79 należy poprawić częstotliwość pociągów do GK i frekwencja znacznie się poprawi. Jeśli w tak niewygodnych godzinach pociągi nie jadą puste to widzę szanse na jeszcze lepsze wyniki w przyszłości. No i promocyjne ceny na przejazd mogłyby jeszcze dłużej pozostać :D

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 cze 2009, 14:58

Moim zdaniem, biorąc pod uwagę słabiutką ofertę (poniżej częstotliwości przeciętnego połączenia PKS do wsi za puszczą kampinoską :p ), oddalenie stacji od miasteczka i nienajwyższą prędkość komunikacyjną, wynik jest rewelacyjny. Ale zobaczymy, co na to KM z marszałkiem od nowego rozkładu powiedzą.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 29 cze 2009, 16:42

Jeśli decydowałaby czysta ekonomia to należałoby zbudować bocznicę w Piasecznie i tak zakończyć większość kursów, tylko trochę zostawić dla Radomia.

Na szczęście to są pewne zadania, a nie żądza zysku.

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7767
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 30 cze 2009, 0:36

Moim zdaniem, biorąc pod uwagę słabiutką ofertę (poniżej częstotliwości przeciętnego połączenia PKS do wsi za puszczą kampinoską :p ), oddalenie stacji od miasteczka i nienajwyższą prędkość komunikacyjną, wynik jest rewelacyjny. Ale zobaczymy, co na to KM z marszałkiem od nowego rozkładu powiedzą.
Dodać do tego należy przyzwoitą (i jak na Polskę atrakcyjną cenowo) ofertę PKSu, który w newralgicznych momentach rano jeździ co 15-20 minut (zarówno PKS W-wa, jak i Grójec, przy dogadaniu wspólnego biletu byłoby 10 minut), a przez cały dzień co 30-60 minut (każdy z PKSów).

Nadal bilet do GK kupuje się u konduktora, czy już można w kasie?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

ODPOWIEDZ