Strona 10 z 14

: 29 sty 2006, 21:28
autor: Plesim
8315 pisze:1. A kasa to skąd (chyba kredyt)?
Właśnie kredyt dzięki przekazaniu zajezdni we władanie MZA.

: 29 sty 2006, 21:31
autor: SławekM
Plesim pisze:
8315 pisze:1. A kasa to skąd (chyba kredyt)?
Właśnie kredyt dzięki przekazaniu zajezdni we władanie MZA.
Aha to wszystko wyjaśnia 8-). W innym wątku także (o przekazaniu w ręce MZA terenów zajezdni) :)

: 29 sty 2006, 21:48
autor: ZaciszaniN
Co do miejsca, w którym będą stacjonować używane pojazdy, to pewniakiem wydaje się być R-11 - oczywiście tylko wtedy, gdy do Warszawy nie zawitaja ani MANy, ani Solarisy. Bo to "Kleszczowa" dostanie największy spadek lewarowych Ikarusów po R-9 i to ona w ciągu najbliższych lat będzie musiała dokonać wymiany taboru na największą skalę spośród wszystkich zajezdni.

: 29 sty 2006, 21:50
autor: Kleszczu
No Solarisy to raczej napewno nie zawitają :twisted: szczególnie używane :twisted:

: 29 sty 2006, 22:02
autor: TLG
Plesim pisze:Cytat:
W tym roku planujemy zakup około 90 takich autobusów – 60 przegubowych i 30 „solówek”. Chcemy, żeby były to Many lub Mercedesy.
Dalsze część staje się jeszcze ciekawsza:
Cytat:
Chcemy do 2007 roku sprowadzić takich, oczywiście obok zakupu nowych, około 150 sztuk.
A na koniec:
Cytat:
Docelowo do roku 2009 może być takich autobusów ok. 400 do 450.
Robi sie ciekawie. Pan Podsiadły ma bardzo ambitne plany. Życze powodzenia w realizacji, bo nie będzie to proste zadanie dla importera tych autobusów
zaciszanin pisze:Co do miejsca, w którym będą stacjonować używane pojazdy, to pewniakiem wydaje się być R-11 - oczywiście tylko wtedy, gdy do Warszawy nie zawitaja ani MANy, ani Solarisy. Bo to "Kleszczowa" dostanie największy spadek lewarowych Ikarusów po R-9 i to ona w ciągu najbliższych lat będzie musiała dokonać wymiany taboru na największą skalę spośród wszystkich zajezdni.
W tych warunkach nie ma pewników. A jeżeli biorąc pod uwage pierwszą opcje (50 Mercedesów Citaro) to Ostrobramska wydaje sie troche bardzie oczywista. Pozbywają sie gniotów (->Redutowa) i najstarszych Ikarusów.

: 29 sty 2006, 22:29
autor: Gość
Brzmi naprawdę pięknie, ale w życiu w to nie uwierzę. Co najmniej 1400 sztuk w 4 lata? Znając zręczność stołecznych urzędasów i decydentów jeśli plany sprawdzą się choć w 1/4 to już będzie sukces. A i wtedy chylę czoła - niech stracę :wink:

PS. Można wiedzieć skąd to info?

: 30 sty 2006, 14:31
autor: Plesim
PS. Można wiedzieć skąd to info?
Oczywiście. Spotkanie prezesa ze związkami zawodowymi.

: 30 sty 2006, 17:46
autor: Gość
Heh, tak myślałem że pewnie coś tajnego "dla wybranych" ;) Ale jesteś pewny, że prezes niczym się nie "wzmacniał" przed tym spotkaniem? :lol: ;)

: 30 sty 2006, 21:38
autor: Nordyk110
400-500 autobusów :-D
Do tego będzie dużo nowych,ale w tym roku tylko 40 :D .Chyba 41 [8240] 8-)
I niedługo same "niskacze".
A grodzio niedawno temu pozbył się kupę całkiem falnego taboru... :wink:
Moze byłby lepszy ten grodzio niz pomysły tego pana.

: 30 sty 2006, 21:38
autor: Plesim
To pytanie to już nie do mnie. :wink:
Swoją drogą jak to usłyszałem pierwszy raz to myślałem, że to jakieś przejęzycznie. :-D

: 30 sty 2006, 22:07
autor: TLG
Nordyk110 pisze:A grodzio niedawno temu pozbył się kupę całkiem falnego taboru...
Moze byłby lepszy ten grodzio niz pomysły tego pana.
Chyba żartujesz! Czyli wg. Ciebie powinniśmy jeździć kilkudziesięcioletnimi Ikarusami albo M11 czyli złomem? Nie, dziękuje. Nie rozumiem Twojego podejścia do tematu
Plesim pisze:To pytanie to już nie do mnie.
Swoją drogą jak to usłyszałem pierwszy raz to myślałem, że to jakieś przejęzycznie.
Po prostu-robią dobrą mine do złej gry.

: 30 sty 2006, 22:34
autor: Nordyk110
TLG pisze:
Nordyk110 pisze:A grodzio niedawno temu pozbył się kupę całkiem falnego taboru...
Moze byłby lepszy ten grodzio niz pomysły tego pana.
Chyba żartujesz! Czyli wg. Ciebie powinniśmy jeździć kilkudziesięcioletnimi Ikarusami albo M11 czyli złomem? Nie, dziękuje. Nie rozumiem Twojego podejścia do tematu
Pewnie że żartuję ,jak nie rozumiesz to może złego emotikona umieściłem :-k
Ale z pewnego żródła wiem że cięzko jest kupić autobus dobry ,używany, w dobrej cenie
A gdzie kupić ich 50 [-(
Mogę jeżdzić 20 -letnim IKIEM ,to i chętnie przejadę się 10-letnim Mercedesem :)

: 31 sty 2006, 16:44
autor: TLG
Nordyk110 pisze:Ale z pewnego żródła wiem że cięzko jest kupić autobus dobry ,używany, w dobrej cenie
A gdzie kupić ich 50
Zależy co chce sie kupować. Nie jest tak ciężko jak mówisz. A jeśli chodzi o Citaro-trzydrzwiowych sie znajdzie troche np. w Szwajcarii. Tam sie na prawde dba o tabor. Poza tym-mercedesy mają mieć 5 lat. Wystarczy przejechać sie nabytkami MPK Lublin-O405N2. W porównaniu z lubelskim złomowsikiem (zaróno MPKowskim jak i prywatnym to ogromna różnica. U nas nie jest tak źle, ale też i ambicje zakupowe większe. Koniec końców powoli sam nie wiem co myśleć o tym pomyśle.
Nordyk110 pisze:Mogę jeżdzić 20 -letnim IKIEM ,to i chętnie przejadę się 10-letnim Mercedesem
Pytanie w czym szybciej urwie sie koło

: 31 sty 2006, 17:23
autor: Proboszcz
A czy w Niemczech są tylko 3-drzwiowe przeguby :?:

: 31 sty 2006, 18:47
autor: TLG
Zazwyczaj tak. Np. MAN projektował trzydrzwiowy typ nadwozia do NL trzeciej generacji niemal wyłącznie z myślą o polskim, włoskim i hiszpańskim rynku. Trudno tak od razu powiedzieć w jakich niemieckich miastach można spotkać czterodrzwiowe przeguby. Na pewno jest to rzadkość