Strona 10 z 16
: 08 gru 2010, 22:10
autor: TGM
Dęboszczak pisze:Bastian pisze:Czyżby coś się szykowało od stycznia?
Być może ciekawe rozkłady wybranych linii, jedne na lepiej, a drugie na gorzej.
OJP, pewnie 130&422 co pół godziny, w zamian jakiś dodatkowy kurs 519 czy 131
.
[ Dodano: |8 Gru 2010|, 2010 22:13 ]
A potem zajrzałem piętro wyżej i widzę, że może być jeszcze gorzej
.
: 08 gru 2010, 22:19
autor: Poc Vocem
TGM pisze: pewnie 130(...) co pół godziny
Przecież do tego przy obecnym rozkładzie nie mieszczą się ludzie na Konduktorskiej i Dolnej. Obecna częstotliwość rano to absolutne
minimum przy tej długości autobusów. O ile rzecz jasna, standardy napełnienia w Warszawie wyznacza 508 (widocznie tak skoro panowie z ZTM twierdzą, że jest OK) a nie np. 190... ale wtedy i tak najpierw należałoby przerzedzić rzeczone 508. Jeśli tylko jakiś szaleniec rozrzedzi 130 posypią się skargi - jestem pewny, że ludzie nie będą chcieli podróżować w warunkach urągających godności (nie napiszę, że ludzkiej, bo w tę godzą już teraz) bydlęcej.
: 08 gru 2010, 22:24
autor: TGM
volviak pisze:TGM pisze: pewnie 130(...) co pół godziny
Przecież do tego przy obecnym rozkładzie nie mieszczą się ludzie na Konduktorskiej i Dolnej.
Jak rozrzedzą to się ludzie zniechęcą i będą zapieprzać z buta. Typowa metoda ZTMu.
: 08 gru 2010, 22:28
autor: Gontar
A 523 pokrywa się z 382.
No i!? Wtyczki mają idealne obłożenie, a brygady za nimi również.
: 08 gru 2010, 22:43
autor: Dęboszczak
volviak pisze:TGM pisze: pewnie 130(...) co pół godziny
Przecież do tego przy obecnym rozkładzie nie mieszczą się ludzie na Konduktorskiej i Dolnej. Obecna częstotliwość rano to absolutne
minimum przy tej długości autobusów. O ile rzecz jasna, standardy napełnienia w Warszawie wyznacza 508 (widocznie tak skoro panowie z ZTM twierdzą, że jest OK) a nie np. 190... ale wtedy i tak najpierw należałoby przerzedzić rzeczone 508. Jeśli tylko jakiś szaleniec rozrzedzi 130 posypią się skargi - jestem pewny, że ludzie nie będą chcieli podróżować w warunkach urągających godności (nie napiszę, że ludzkiej, bo w tę godzą już teraz) bydlęcej.
Skąd w ogóle pomysł, że tniemy 130? Cięcie tej linii na odc. Konduktorska - Rakowiecka to nieporozumienie.
: 08 gru 2010, 22:44
autor: Glonojad
Podobnie jak wzmacnianie na Ochocie. Zaraz się okaże, że trzeba robić 230 do PolMokotowa...
: 09 gru 2010, 3:44
autor: ZaciszaniN
marko80 pisze:no i co z tego? E-2 w całosci jest na 18 m niskopodłogowych przegubowcach, jakbys nie zauwazył E-5 ( część ostrobramska jest w całosci niskopodłogowa 18 m), kleszczowa tylko dlatego ikarusy wysyła, poniewaz na E-5 jest nakaz na przeguby a nie maja 18 m przegubowców, wiec brygady kleszczowe sa na IK280. Skoro na stalowej został podniesiony plan to nie wiem czemu E-4 nie miałoby byc w całosci niskopodłogowe. E-8 pozostaje na IK280 na razie.
No i w kolejnym temacie włączył się tarchomiński słowotok... Sprawdzałem 508 z Marymontu po południu i w większości kursów jeździ zupełnie puste (wszystkie miejsca siedzące zajęte i kilka osób stojących,) ale co to jest w porównaniu z resztą Warszawy.
: 09 gru 2010, 8:24
autor: Bastian
Przy niekursującym E-8? Jakoś nie chce mi się wierzyć.
A w ogóle to trzeba sprawdzać przynajmniej na PARKU KASKADA, a już najlepiej na OS. POTOK.
: 09 gru 2010, 8:44
autor: Adam G.
Bastian pisze:Przy niekursującym E-8? Jakoś nie chce mi się wierzyć.
A w ogóle to trzeba sprawdzać przynajmniej na PARKU KASKADA, a już najlepiej na OS. POTOK.
Jakiś czas temu (~tydzień) przypadkiem widziałem 3 sztuki 508 przejeżdżające estakadą przy Żeraniu w ciągu jakichś 7-8 minut w kierunku Tarchomina ok. godziny 16. W pierwszym z autobusów stało ok. 30 osób, w drugim - jakieś 10, w trzecim nikt... Naprawdę trzeba się lepiej przyjrzeć tej linii, bo jest wiele innych miejsc gdzie tyle autobusów znacznie bardziej by się przydało.
: 09 gru 2010, 11:04
autor: fik
Ja wczoraj koło 15:40-16 kontrolowałem 508 Z Ekspresowej do Marymontu - w czterech kolejnych autobusach nie było wolnych miejsc siedzących.
: 09 gru 2010, 11:11
autor: MichalJ
Ale stojących osób ile było? Niewydajemisie, żeby Warszawę stać było na zapewnienie miejsc siedzących dla wszystkich pasażerów w szczycie, nawet w przeciwpotoku...
: 09 gru 2010, 11:12
autor: Glonojad
Jak na razie niewiele robi, by taki standard zapewnić w niedzielę, więc o czym tu w ogóle mowa...
: 09 gru 2010, 11:44
autor: marko80
Od stycznia kiedy dojdą kolejne przeguby Mobilisu, powinno sie zrobic 510 przegubowe z powrotem w DP. Nawet jezeli ZTM chce wywalic 510 po uruchomieniu tramwaju, ale co to ma do rzeczy, ludzie jezdza 510 i trzeba im zapewnic bardziej komfortowe warunki jazdy.
: 09 gru 2010, 12:33
autor: SławekM
marko80 pisze:Od stycznia kiedy dojdą kolejne przeguby Mobilisu, powinno sie zrobic 510 przegubowe z powrotem w DP.
Po zwiększeniu częstotliwości 508, tej linii już nie potrzeba przegubów.
: 09 gru 2010, 13:02
autor: Glonojad
I jeszcze kurtka helikopter na Tarchomin!