Strona 10 z 91

: 27 lis 2006, 22:20
autor: Jamnik
R-11 Kleszczowa pisze:Starodęby 02 dla 405- nadaje się do wywalenia od zaraz.
Ale jeżeli komuś pasuje i 405, i 177, to nie musi dokonywać wyboru. ;-)

: 27 lis 2006, 22:23
autor: Kleszczu
Jamnik pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:Starodęby 02 dla 405- nadaje się do wywalenia od zaraz.
Ale jeżeli komuś pasuje i 405, i 177, to nie musi dokonywać wyboru. ;-)
177 jedzie raz na 30 minut, a 405 co 15 więc bez żadnego problemu może przejśc się i sprawdzic też rozklad 177 i ew. wrócić na pętle do 405.

: 28 lis 2006, 20:31
autor: R-9 Chełmska
A ja jeszcze w sprawie potrzebnego przystanku, po raz kolejny.

119 i okolice dawnej pętli Kierbedzia, codziennie chodzą tam pielgrzymki z Bobrowieckiej ](*,)

: 28 lis 2006, 20:32
autor: fik
Gotarda 136 nż->stały
Al. Wielkopolski wszystko stały->nż
Rondo Daszyńskiego wszystko stały->nż
Zajęcza 150 stały->nż

: 28 lis 2006, 20:32
autor: Kleszczu
R-9 Chełmska pisze: 119 i okolice dawnej pętli Kierbedzia, codziennie chodzą tam pielgrzymki z Bobrowieckiej ](*,)
No właśnie dziwne jest to, że ten przystanek nie powstał po zmianie trasy 119. :neutral:

: 28 lis 2006, 20:33
autor: R-9 Chełmska
Karolkowa dla czerwonaków nż -> nicość O-)

: 28 lis 2006, 20:49
autor: barluk
- Perzyńskiego dla 156,195,303,356 ->
- Teatr Komedia ->
- Pirenejska ->
- Kazubów ->
- Pl.Grunwaldzki (dla 303) ->
- Magiera - likwidacja
- AWF (121,181) ->
- Tołstoja ->

: 28 lis 2006, 21:27
autor: Colony
barluk pisze:- Tołstoja ->
A gdzież to jest? 8-[

: 28 lis 2006, 21:32
autor: JacekM
Na Sokratesa przy zajezdni Connexu

: 12 wrz 2007, 20:27
autor: TGM
Czy przystanki "Zaruskiego" i "Szwoleżerów" nie nadają się przypadkiem do zamiany w "na żądanie"?

: 12 wrz 2007, 20:39
autor: R-9 Chełmska
TGM pisze:Czy przystanki "Zaruskiego" i "Szwoleżerów" nie nadają się przypadkiem do zamiany w "na żądanie"?
ze stawalnością 99% ?

: 12 wrz 2007, 20:51
autor: TGM
Aż tyle? Ja tam jeżdżę o nietypowych porach. Dlatego pytam.

: 12 wrz 2007, 20:54
autor: R-9 Chełmska
Wiesz, te ZP są dziwne. W DS mają słabe wykorzystanie, za to w DP (ale po 6 i przed 21) są wykorzystywane i to bardzo masowo - w tych godzinach bez wymiany nie prześlizgnie się żaden autobus. Gdyby jednak rozpatrywać wyłącznie DS i noc - warto pomyśleć o NŻ...

: 12 wrz 2007, 21:20
autor: JacekM
Brylowska 197 :arrow:

: 14 wrz 2007, 1:13
autor: ŁUKASZ_1
'Ośrodek Informatyki PKP' dla 405 :arrow: likwidacja
'Rozbrat' dla 520 :arrow: likwidacja