Most Północny - nasze przewidywania

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 06 gru 2011, 13:16

Wolfchen pisze:A nie Winnica - Kielecka? :-k
Pożyjom, uwidim.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

krokodyl
Posty: 5
Rejestracja: 06 gru 2011, 14:02

Post autor: krokodyl » 06 gru 2011, 14:24

Witam,

:arrow: Pytanie numer 1:
Czy kierując na Młociny większość autobusów z Nowodworów, tj. 511, 508, E-4, E-8, da radę pomieścić wszystko na jednej pętli?

:arrow: Pytanie numer 2:
Jaki jest sens puszczania 510 aż do Arkadii, skoro jedzie łeb w łeb z 17? Pasażerowie 510 raczej bez większych problemów wcisną się do tramwaju. Uważam, że skrócenie jej do Marymontu pozwoli mieszkańcom Nieporętu, Legionowa i okolic Modlińskiej bez ścisku dojechać do domu.

:arrow: Pytanie numer 3:
Osa, zauważ jedynie, że niektórzy jeżdżą również tramwajami ;-) Jeżeli już koniecznie 516 musi jechać do Marymontu, to po pierwsze - musi zatrzymywać się na wszystkich przystankach na Modlińskiej (i ew. zmiana numerku na czarny), a po drugie trzeba skorygować 133 i 152 tak, aby w godzinach szczytu kursowały co 10 minut i wtedy git majonez =D>

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 06 gru 2011, 14:32

Ale gdzie Ty się chcesz przesiadać z tego 510 kończącego na Marymoncie do 17-ki? Bo albo po schodach przy Trasie AK, albo też po schodach i ganiając kilometry przy Hali Marymonckiej. Zresztą, wielki mi dubel od Hali do ronda Babka. Bez przesady.
Pytanie: ile osób jeździ teraz 516 do tramwaju, bo tak im wygodnie, ale ile, bo nie ma podjazdu bezpośrednio do metra?
Na pętli Metro Młociny proponuję dodatkowo tylko 508, 511 (któraś z tych linii może krańcować bez dłuższego postoju) i wydzieloną ze 114 częstą dowozówek z Młocin (okolice kampusu UKSW).

krokodyl
Posty: 5
Rejestracja: 06 gru 2011, 14:02

Post autor: krokodyl » 06 gru 2011, 14:45

Ci, co chcą do metra wysiadają na Mehoffera i tam wsiadają w 508/E-8, ew. na Tarchominie gdzie mają E-4. Ci, co jadą dalej, to jadą przeważnie do końca, a jest to jakieś 40-50 osób z tego co naliczyłem. Jak wcześniej wspomniałem, kierując 516 do Marymontu trzeba skoordynować 133 i 152 tak, aby na Modlińskiej jeździły co ok. 10 minut w szczycie, a następnie najlepiej gdyby zatrzymywały się pod wiaduktem TT, a na końcu zawracały i jechały na pętle.

Awatar użytkownika
Desert
Zbanowany
Posty: 3030
Rejestracja: 23 lis 2007, 16:09
Lokalizacja: 100-(L)ica

Post autor: Desert » 06 gru 2011, 14:51

Następny mądry co się uczepił 510 którym jeżdżą dzikie batalie.
Obrazek
"Jak coś wiem to wiem, a jak czegoś nie wiem to mógłbym wiedzieć czyli i tak wiem, jeżeli się mylę to przepraszam, bo mógłbym się mylić, ale ja się nie mylę."

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 gru 2011, 20:06

Desert pisze:Następny mądry co się uczepił 510 którym jeżdżą dzikie batalie.
Ostatnio z 510 korzystam dość często popołudniami. W relacji Anielewicza - Tarchomin. Wiesz czemu lubię 510? Bo mam gwarancję siedzącego. W obu kierunkach, w dowolnej porze.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
SU45-206
Posty: 140
Rejestracja: 17 lip 2008, 17:05

Post autor: SU45-206 » 06 gru 2011, 20:29

Szeregowy_Równoległy pisze:
Desert pisze:Następny mądry co się uczepił 510 którym jeżdżą dzikie batalie.
Ostatnio z 510 korzystam dość często popołudniami. W relacji Anielewicza - Tarchomin. Wiesz czemu lubię 510? Bo mam gwarancję siedzącego. W obu kierunkach, w dowolnej porze.
Za to nie masz gwarancji, że w szczycie w ogóle przyjedzie wcześniej niż po godzinie czekania :twisted:

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 gru 2011, 20:36

Jeżdżę na samym początku szczytu, później za żadne skarby bym się na 510 nie zdecydował. Zresztą moja wypowiedź, tak na zdrowy rozsądek, to głos za kasacją linii. Bo w porównaniu z 508 wozi muchy.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
SU45-206
Posty: 140
Rejestracja: 17 lip 2008, 17:05

Post autor: SU45-206 » 06 gru 2011, 20:43

Do 508 to chyba nawet nie ma co porównywać ;-) Dziwi mnie jednak, że nieliczni ludzie, którzy jednak się na podróż 510 decydują potrafią czekać nań po 40 minut.. (dzisiaj na Rondzie ONZ widziałem nawet całkiem sporą grupkę takich osób) I ja też uważam, że 510 powinno czym prędzej zniknąć, przynajmniej z odcinka Emilii Plater - Arkadia.

michał1984
Posty: 3305
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 06 gru 2011, 20:45

W poprzednim tygodniu to w 508 o 7ej rano na odcinku Potok :arrow: Konwaliowa był tłok w autobusie trzeba przyznać ma linia powodzenie :D
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 gru 2011, 21:55

Szeregowy_Równoległy pisze:Bo w porównaniu z 508 wozi muchy.
Czy jeździsz także w innych porach? Jest sporo głosów, że poza szczytem linia odżywa i ma się dobrze i żeby ją jednak zachować. Dlatego ja jestem za skróceniem jej do Arkadii.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 gru 2011, 22:01

Jeżdżę też w innych porach. Ostatnio polubiłem tę relację :P Tłoku nie widuję, czasem zabraknie siedzących od Arkadii i tyle. Część osób spod Arkadii wysiada zresztą przy Hali Marymonckiej, przesiadając się w 116 w stronę Chomików. Tych to w ogóle bym w do tramwaju pogonił precz.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 gru 2011, 22:06

To znaczy jeśli chce się im czekać na 510, żeby pominąć 1 (jeden) przystanek, to trudno. Po prostu można się nimi nie przejmować przy podejmowaniu decyzji dotyczących 510.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 06 gru 2011, 22:09

Oczywiście, 510 mógłbym jeździć jako kierowca, ale merytorycznego uzasadnienia dla istnienia tej linii nie widzę. No, może oprócz jednego: przesiadka z tramwaju do czegoś na Tarchomin przy Marymoncie nie jest w żaden sposób wygodna, a wręcz przeciwnie, jest obrzydliwie upierdliwa. Przy Kaskadzie zresztą też.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10654
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 06 gru 2011, 22:13

Są schody, a na górze wygwizdów, ale bez przesady, Kaskada piekielna nie jest.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Zablokowany