Post
autor: WojtekE65 » 16 lip 2013, 19:05
Hm, raczej nie, jakby wrócono do rozkładu przed 29.06 i takt pociągów na WZP byłby co 10-12 to nikt by nie płakał za Łukowianką. Problem teraz jest w tym, że coraz więcej zakładów/firm przenosi się na południe Warszawy i ludzie np muszą przesiąść się do WKD.
Co do przyspieszonych na linii Nasielskiej, wziąłem rozkład z 2002/3 i taki 15435 ruszający z Zachodniej o 14:58 zatrzymywał się na Praga, Toruńska, Żerań, Legionowo, Legionowo Przystanek, NDM, Nasielsk.
Rozkład 2006/7: brak przyśpieszonych
Rozkład 2009/10: brak przyśpieszonych
Rozkład 2012/13, taki 15429: z Zachodniej do Zoo każdy, potem Toruńska, Legionowo, Chotomów, NDM, Modlin, Nasielsk - czyli przez 10 lat na gorsze się nie zmieniło.
Kończąc OT faktycznie, na linii KM9 przyśpieszone niewiele dają, jak porównamy 15427 (zwykły) do 15429 to daje nam całe 10 minut zysku na 147 km. Lepiej wypada 15431: 25 minut zysku na 141 km. Wszystkie trzy obsługiwane przez push-pulle. Może lepiej zatrzymać je wszędzie i zyskać tabor ze zbieraków 1531 i 615?