[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014
Moderator: JacekM
Też mnie zastanawia casus Monciaka, bo frekwencję ma... Kompletnie nie rozumiem tego cięcia.
Zastanawiam się natomiast, co powiedzą, jak jednak dotację dostaną w pełnej wysokości - "sorry, zmniejszamy straty lejąc na was i umowy"?
Zastanawiam się natomiast, co powiedzą, jak jednak dotację dostaną w pełnej wysokości - "sorry, zmniejszamy straty lejąc na was i umowy"?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Kiedy ostatnio jechałeś tym pociągiem?Piottr pisze:Przykład jak można uwalić samograja, który zawsze miał frekwencję, że ludzie się bili o miejsca...fik pisze:Monciak całkowicie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Jechałem Monciakiem trzy razy. Raz rok temu w styczniowy wtorek rano z Przemyśla do Warszawy, również rok temu w środku nocy z Ostrowca Św. do Przemyśla i dwa lata temu w marcu w sobotę z Sopotu do Warszawy w nocy.
We wszystkich przypadkach pociąg był pusty jak bęben, a w tym trzecim te dosłownie kilkanaście, może 30 osób wyglądało tym śmieszniej, że rozpierzchło się po aż 14 wagonach.
Nie wiem, czy to było regułą i kiedy ten pociąg miał frekwencję, ale nie wtedy, kiedy ja nim jechałem...
We wszystkich przypadkach pociąg był pusty jak bęben, a w tym trzecim te dosłownie kilkanaście, może 30 osób wyglądało tym śmieszniej, że rozpierzchło się po aż 14 wagonach.
Nie wiem, czy to było regułą i kiedy ten pociąg miał frekwencję, ale nie wtedy, kiedy ja nim jechałem...
Kiedy miał jeszcze normalne godziny kursowania, wracałem nim z Gdańska... i do tego nawiązuję pisząc o uwaleniu samograja.fik pisze:Kiedy ostatnio jechałeś tym pociągiem?
Pociąg jedzie obecnie 15,5 godziny, z czego pół godziny się odstaje w Warszawie, przyjeżdża do Gdańska za późno jak na nocny pociąg. W drugą stronę jest jeszcze gorzej, Regle które wyruszają po nim, do Zakopanego przybywają wcześniej, a w Warszawie ten pociąg jest za późno jak na przyjazd i jak na wyjazd.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
A, to wiele tłumaczy. Pytanie teraz, czy zmiana godzin kursowania:Piottr pisze:Kiedy miał jeszcze normalne godziny kursowania.fik pisze:Kiedy ostatnio jechałeś tym pociągiem?
a) wynika z pomysłu przewoźnika
b) została wymuszona ograniczeniami nałożonymi przez zarządcę infrastruktury
c) masaj.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Akurat (nie)szczęśliwie w tym przypadku tak tory jak pociągi należą do PKP.
Ale nie tego samego PKP i odpowiedzialność się rozpływa.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Patrz Pan! Zupełnie, jak z pasażerami. Też się rozpływają.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
I co to konkretnie zmienia w stosunku przewoźnik-zarządca infrastruktury?MichalJ pisze:Akurat (nie)szczęśliwie w tym przypadku tak tory jak pociągi należą do PKP.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Co prawda żaden z tych pociągów mnie nie interesuje, za to od jakiegoś czasu zastanawiam się nad inną kwestią: po cholerę jest roczny rozkład jazdy pociągów, skoro rozkład roczny obowiązuje przez trzy miesiące oraz, co chyba ważniejsze, po co każdego roku jest zmiana rozkładu?fik pisze:Poplotkowalimy, czas na konkreta. Od 9 marca:
Całkowite zawieszenie:
Monciak, Reymont, Konopnicka, Dolnoślązak (Wr-Kr), Wyspiański (Kr-Wr), Pogórze, Barnim.
(...)
Na przykładzie wieczornego TLK w relacji Warszawa-Poznań: TLK Goplana w ostatnich latach z DWC odjeżdżał w takich godzinach (z pamięci piszę, więc może być kolejność niewłaściwa): 18.55, 19.05, 19.35 i teraz 18.55. TLK Gałczyński na zachód (to już nie wieczorny): 9.55, 10.55, 10.35, 11.00, 8.55. Czemu to ma właściwie służyć? Ciężko dopatrzyć się tu jakiegoś celu, bo na pewno nie jest nim dostosowanie pociągów do popytu, skoro co i rusz się te pociągi przesuwa na godziny już wcześniej wypróbowane.
A rozkład roczny nie jest jakimś tam wymogiem na poziomie europejskim?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Pewnie jest - i jest robiony , a nawet upubliczniany.
Inna bajką jest to czy chociaż jeden dzień obowiązuje - w związku z prowadzonymi pracami modernizacyjnymi itp obowiązują wersje tymczasowe
A mnie ciekawi - skoro IC tnie pociągi żeby zmniejszyć deficyt to czy także wytnie biurokracje w swoich biurach?
Inna bajką jest to czy chociaż jeden dzień obowiązuje - w związku z prowadzonymi pracami modernizacyjnymi itp obowiązują wersje tymczasowe
A mnie ciekawi - skoro IC tnie pociągi żeby zmniejszyć deficyt to czy także wytnie biurokracje w swoich biurach?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Co to za problem, żeby rozkład roczny 2013 od któregoś tam grudnia nazywał się rozkładem rocznym 2014?Wolfchen pisze:A rozkład roczny nie jest jakimś tam wymogiem na poziomie europejskim?
Ja rozumiem, że rozkład roczny jest podstawą do trasowania pociągów międzynarodowych.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!