Co w dzielnicy Ursynów piszczy
Moderator: Wiliam
Najlepiej byłoby zostawić 519 do Wilanowa, a dla Przyczółkowej - zarówno dużej, jak i małej - uruchomić linię do Wilanowskiej.
Wtedy siedemsetki i 139 do Kabat.
To się zapewne nie uda. Bardziej realne wydaje się pozostawienie 519 w obecnej formie i albo tylko siedemsetki do Kabat, a 139 jak teraz, żeby było połączenie Przyczółkowej z MW, albo i siedemsetki, i 139 do Kabat.
Wtedy siedemsetki i 139 do Kabat.
To się zapewne nie uda. Bardziej realne wydaje się pozostawienie 519 w obecnej formie i albo tylko siedemsetki do Kabat, a 139 jak teraz, żeby było połączenie Przyczółkowej z MW, albo i siedemsetki, i 139 do Kabat.
Mnie przychodzą do głowy takie rozwiązania, jak linia z jednej strony do Wilanowskiej, przez Przyczółkową i jakiś zawijas w Powsinie do Kabat. Zapewniałoby to dojazd z dogodnymi przesiadkami we wszystkich możliwych kierunkach i mogłoby mieć lepszą częstotliwość od krańcującego przy Ogrodzie Botanicznym 139.BJ pisze:Najlepiej byłoby zostawić 519 do Wilanowa, a dla Przyczółkowej - zarówno dużej, jak i małej - uruchomić linię do Wilanowskiej.
Albo linia Powsin (czy nawet Ogród Botaniczny) - Metro Kabaty - Rosoła - SGGW wydzielona z południowego odcinka 166. Tylko gdzie ją zakrańcować od północy? Najlepsze wydają się Stegny ze względu na przesiadkę przy Dolinie Służewieckiej. Bo do metra Służew lub Wilanowska nie ma sensu, z SGGW już tam jeździ częste 193.
Wtedy 166 zostałoby przekierowane na Romera-Surowieckiego, zapewniając zastępstwo za dawne 195. Tej części Ursynowa może się przydać bezpośredni dojazd na Dolną, Pl. Na Rozdrożu czy nawet na Pl. Trzech Krzyży. Bo z Kabat czy Natolina nikt tak daleko nie będzie jechał 166, czas przejazdu przez SGGW jest zupełnie nieatrakcyjny. Chyba że połączenie SGGW - Trakt Królewski okaże się niezbędne
Nie zauważacie tylko jednej rzeczy. Jeśli rozdzielicie potoki na Metro Kabaty i Metro Wilanowska, to ludzie będą musieli sobie losować trasę, a na każdej z tych tras autobus będzie kursował rzadziej. No bo potok chyba się z Powsina i Konstancina nie zwiększy? Ja to widzę tak:
139/519 zostawiamy na obecnych trasach, może 519 można dać na wszystkich kursach do Powsina w zamian za utratę 7xx
7xx dajemy do Metra Kabaty, a po drodze pasażerowie mieliby dogodną przesiadkę w 139/519 gdyby chcieli jechać do Wilanowa
700 też dajemy przez Metro Kabaty, Al. KEN. No nie wiem... sam nie jestem do takiej wersji przekonany, w ogóle jakoś nie widzi mi się to Metro Kabaty.
139/519 zostawiamy na obecnych trasach, może 519 można dać na wszystkich kursach do Powsina w zamian za utratę 7xx
7xx dajemy do Metra Kabaty, a po drodze pasażerowie mieliby dogodną przesiadkę w 139/519 gdyby chcieli jechać do Wilanowa
700 też dajemy przez Metro Kabaty, Al. KEN. No nie wiem... sam nie jestem do takiej wersji przekonany, w ogóle jakoś nie widzi mi się to Metro Kabaty.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
O, to jest dobry pomysł. Przekierować 700 przez Domaniewską, Bukowińską, KEN i dalej na Przyczółkową.
Czyli w relacji Wilanowska - Wilanów zostawiamy samotne 139? Trochę mało...reserved pisze:139/519 zostawiamy na obecnych trasach, może 519 można dać na wszystkich kursach do Powsina w zamian za utratę 7xx
Gdzie miałyby się odbywać te niezwykle dogodne przesiadki?reserved pisze:139/519 zostawiamy na obecnych trasach, może 519 można dać na wszystkich kursach do Powsina w zamian za utratę 7xx
7xx dajemy do Metra Kabaty, a po drodze pasażerowie mieliby dogodną przesiadkę w 139/519 gdyby chcieli jechać do Wilanowa
Właśnie mam problem, bo nie za bardzo potrafię sobie wyobrazić jakby to połączenie Powsina z Kabatami miałoby wyglądać i którędy. Chodzi mi bardziej o samą ideę, bo na zastanawianie się, gdzie niby ta dogodna przesiadka konkretnie miałaby być, to chyba trochę zbyt wcześnie.
A w relacji Wilanowska - Wilanów można zrobić dużo. Ja w ogóle myślałem, żeby ze 139 zrobić linię jeżdżącą co 15-20 min z kursami naprzemiennie do Powsina (w sensie do centrum Powsina, nawet niech to będzie kółeczko w Powsinie z przystankiem końcowo-początkowym) i do Ogrodu Botanicznego. No i do metra jest jeszcze w DP 317. Nawet moim zdaniem dogodniejsza przesiadka na Służewie niż spacer przez targowisko przy Metrze Wilanowska.
A w relacji Wilanowska - Wilanów można zrobić dużo. Ja w ogóle myślałem, żeby ze 139 zrobić linię jeżdżącą co 15-20 min z kursami naprzemiennie do Powsina (w sensie do centrum Powsina, nawet niech to będzie kółeczko w Powsinie z przystankiem końcowo-początkowym) i do Ogrodu Botanicznego. No i do metra jest jeszcze w DP 317. Nawet moim zdaniem dogodniejsza przesiadka na Służewie niż spacer przez targowisko przy Metrze Wilanowska.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Te podmiejskie to właściwie żadna alternatywa, strasznie rzadko jeżdżą.Czyli w relacji Wilanowska - Wilanów zostawiamy samotne 139? Trochę mało...
Natomiast zastanawiam się czy nie można by podciągnąć 164 do Wilanowskiej, ale udupiłoby to tą linie ze względu na korki przy Dolinie Służewieckiej.
A czy na to 700 to ktoś w ogóle czeka?Autobus Czerwon pisze:O, to jest dobry pomysł. Przekierować 700 przez Domaniewską, Bukowińską, KEN i dalej na Przyczółkową.
Kiedy to z Wilanowa do Metra Wilanowska 710 jest obecnie podstawą!Autobus Czerwon pisze:Te podmiejskie to właściwie żadna alternatywa, strasznie rzadko jeżdżą.Czyli w relacji Wilanowska - Wilanów zostawiamy samotne 139? Trochę mało...
Natomiast zastanawiam się czy nie można by podciągnąć 164 do Wilanowskiej, ale udupiłoby to tą linie ze względu na korki przy Dolinie Służewieckiej.
A 164 ja bym nie ruszał.
Pewnie ashir.Georg pisze:A czy na to 700 to ktoś w ogóle czeka?Autobus Czerwon pisze:O, to jest dobry pomysł. Przekierować 700 przez Domaniewską, Bukowińską, KEN i dalej na Przyczółkową.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Dość lichą i łatwą do zastąpienia.reserved pisze:Kiedy to z Wilanowa do Metra Wilanowska 710 jest obecnie podstawą!
Zapewnereserved pisze:Pewnie ashir.
Nie przeczę. Mówię o stanie obecnym.Autobus Czerwon pisze:Dość lichą i łatwą do zastąpienia.reserved pisze:Kiedy to z Wilanowa do Metra Wilanowska 710 jest obecnie podstawą!
Zapewne ashir wie (w porównaniu do innych, jak zwykle), że 700 jest oczkiem w głowie burmistrza Konstancina-Jeziorny, który już będzie czuwał, żeby linia cały czas dojeżdżała na Dw. Centralny.Autobus Czerwon pisze:Zapewnereserved pisze:Pewnie ashir.
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież nic nie piszemy o wywaleniu jej stamtąd.
Przecież my nie chcemy wywalać 700 z Dw. Centralnego. Można ją za to przyspieszyć przez tę Nowokabacką i Al. Ken. No i od razu załatwimy problem tego, co w przypadku awarii metra na odcinku ursynowskim.
Lichą? 710 poza okresem wakacyjnym jeździ rano nawet co 10 minut i jest na przeguby, a ty proponujesz w zamian 164 co 30 minut obsługiwane przez Soliny. Chyba to jakiś żart.Autobus Czerwon pisze:Dość lichą i łatwą do zastąpienia.reserved pisze:Kiedy to z Wilanowa do Metra Wilanowska 710 jest obecnie podstawą!