Co w dzielnicy Ursynów piszczy

Moderator: Wiliam

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 16 lip 2014, 22:14

Najlepiej byłoby zostawić 519 do Wilanowa, a dla Przyczółkowej - zarówno dużej, jak i małej - uruchomić linię do Wilanowskiej.
Wtedy siedemsetki i 139 do Kabat.

To się zapewne nie uda. Bardziej realne wydaje się pozostawienie 519 w obecnej formie i albo tylko siedemsetki do Kabat, a 139 jak teraz, żeby było połączenie Przyczółkowej z MW, albo i siedemsetki, i 139 do Kabat.

Awatar użytkownika
Marvin
Posty: 172
Rejestracja: 27 kwie 2010, 10:55
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: Marvin » 17 lip 2014, 12:33

BJ pisze:Najlepiej byłoby zostawić 519 do Wilanowa, a dla Przyczółkowej - zarówno dużej, jak i małej - uruchomić linię do Wilanowskiej.
Mnie przychodzą do głowy takie rozwiązania, jak linia z jednej strony do Wilanowskiej, przez Przyczółkową i jakiś zawijas w Powsinie do Kabat. Zapewniałoby to dojazd z dogodnymi przesiadkami we wszystkich możliwych kierunkach i mogłoby mieć lepszą częstotliwość od krańcującego przy Ogrodzie Botanicznym 139.
Albo linia Powsin (czy nawet Ogród Botaniczny) - Metro Kabaty - Rosoła - SGGW wydzielona z południowego odcinka 166. Tylko gdzie ją zakrańcować od północy? Najlepsze wydają się Stegny ze względu na przesiadkę przy Dolinie Służewieckiej. Bo do metra Służew lub Wilanowska nie ma sensu, z SGGW już tam jeździ częste 193.
Wtedy 166 zostałoby przekierowane na Romera-Surowieckiego, zapewniając zastępstwo za dawne 195. Tej części Ursynowa może się przydać bezpośredni dojazd na Dolną, Pl. Na Rozdrożu czy nawet na Pl. Trzech Krzyży. Bo z Kabat czy Natolina nikt tak daleko nie będzie jechał 166, czas przejazdu przez SGGW jest zupełnie nieatrakcyjny. Chyba że połączenie SGGW - Trakt Królewski okaże się niezbędne :]

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 17 lip 2014, 16:05

Nie zauważacie tylko jednej rzeczy. Jeśli rozdzielicie potoki na Metro Kabaty i Metro Wilanowska, to ludzie będą musieli sobie losować trasę, a na każdej z tych tras autobus będzie kursował rzadziej. No bo potok chyba się z Powsina i Konstancina nie zwiększy? Ja to widzę tak:
139/519 zostawiamy na obecnych trasach, może 519 można dać na wszystkich kursach do Powsina w zamian za utratę 7xx
7xx dajemy do Metra Kabaty, a po drodze pasażerowie mieliby dogodną przesiadkę w 139/519 gdyby chcieli jechać do Wilanowa
700 też dajemy przez Metro Kabaty, Al. KEN. No nie wiem... sam nie jestem do takiej wersji przekonany, w ogóle jakoś nie widzi mi się to Metro Kabaty. :/

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 lip 2014, 17:30

O, to jest dobry pomysł. Przekierować 700 przez Domaniewską, Bukowińską, KEN i dalej na Przyczółkową.

Awatar użytkownika
sprinter
(ziuuu.ex.1205)
Posty: 3549
Rejestracja: 10 sie 2012, 20:49
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: sprinter » 17 lip 2014, 17:38

reserved pisze:139/519 zostawiamy na obecnych trasach, może 519 można dać na wszystkich kursach do Powsina w zamian za utratę 7xx
Czyli w relacji Wilanowska - Wilanów zostawiamy samotne 139? Trochę mało...
reserved pisze:139/519 zostawiamy na obecnych trasach, może 519 można dać na wszystkich kursach do Powsina w zamian za utratę 7xx
7xx dajemy do Metra Kabaty, a po drodze pasażerowie mieliby dogodną przesiadkę w 139/519 gdyby chcieli jechać do Wilanowa
Gdzie miałyby się odbywać te niezwykle dogodne przesiadki?
15, 116, 122, 157, 181, 185, 186, 205, 518, N46 :mewa:
Phototrans | Omni-Bus | WGKM

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 17 lip 2014, 18:06

Właśnie mam problem, bo nie za bardzo potrafię sobie wyobrazić jakby to połączenie Powsina z Kabatami miałoby wyglądać i którędy. Chodzi mi bardziej o samą ideę, bo na zastanawianie się, gdzie niby ta dogodna przesiadka konkretnie miałaby być, to chyba trochę zbyt wcześnie.
A w relacji Wilanowska - Wilanów można zrobić dużo. Ja w ogóle myślałem, żeby ze 139 zrobić linię jeżdżącą co 15-20 min z kursami naprzemiennie do Powsina (w sensie do centrum Powsina, nawet niech to będzie kółeczko w Powsinie z przystankiem końcowo-początkowym) i do Ogrodu Botanicznego. No i do metra jest jeszcze w DP 317. Nawet moim zdaniem dogodniejsza przesiadka na Służewie niż spacer przez targowisko przy Metrze Wilanowska.

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 lip 2014, 18:21

Czyli w relacji Wilanowska - Wilanów zostawiamy samotne 139? Trochę mało...
Te podmiejskie to właściwie żadna alternatywa, strasznie rzadko jeżdżą.

Natomiast zastanawiam się czy nie można by podciągnąć 164 do Wilanowskiej, ale udupiłoby to tą linie ze względu na korki przy Dolinie Służewieckiej.

Georg
Posty: 6036
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 17 lip 2014, 18:29

Autobus Czerwon pisze:O, to jest dobry pomysł. Przekierować 700 przez Domaniewską, Bukowińską, KEN i dalej na Przyczółkową.
A czy na to 700 to ktoś w ogóle czeka?

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 17 lip 2014, 18:37

Autobus Czerwon pisze:
Czyli w relacji Wilanowska - Wilanów zostawiamy samotne 139? Trochę mało...
Te podmiejskie to właściwie żadna alternatywa, strasznie rzadko jeżdżą.

Natomiast zastanawiam się czy nie można by podciągnąć 164 do Wilanowskiej, ale udupiłoby to tą linie ze względu na korki przy Dolinie Służewieckiej.
Kiedy to z Wilanowa do Metra Wilanowska 710 jest obecnie podstawą!
A 164 ja bym nie ruszał.
Georg pisze:
Autobus Czerwon pisze:O, to jest dobry pomysł. Przekierować 700 przez Domaniewską, Bukowińską, KEN i dalej na Przyczółkową.
A czy na to 700 to ktoś w ogóle czeka?
Pewnie ashir. :P

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 lip 2014, 18:58

reserved pisze:Kiedy to z Wilanowa do Metra Wilanowska 710 jest obecnie podstawą!
Dość lichą i łatwą do zastąpienia.
reserved pisze:Pewnie ashir.
Zapewne :D

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 17 lip 2014, 19:15

Autobus Czerwon pisze:
reserved pisze:Kiedy to z Wilanowa do Metra Wilanowska 710 jest obecnie podstawą!
Dość lichą i łatwą do zastąpienia.
Nie przeczę. Mówię o stanie obecnym.

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 lip 2014, 19:17

Autobus Czerwon pisze:
reserved pisze:Pewnie ashir.
Zapewne :D
Zapewne ashir wie (w porównaniu do innych, jak zwykle), że 700 jest oczkiem w głowie burmistrza Konstancina-Jeziorny, który już będzie czuwał, żeby linia cały czas dojeżdżała na Dw. Centralny. :wink:

Autobus Czerwon
Posty: 4145
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 lip 2014, 19:17

Przecież nic nie piszemy o wywaleniu jej stamtąd.

reserved
Posty: 14640
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 17 lip 2014, 19:18

Przecież my nie chcemy wywalać 700 z Dw. Centralnego. Można ją za to przyspieszyć przez tę Nowokabacką i Al. Ken. No i od razu załatwimy problem tego, co w przypadku awarii metra na odcinku ursynowskim. :D :D

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 17 lip 2014, 19:23

Autobus Czerwon pisze:
reserved pisze:Kiedy to z Wilanowa do Metra Wilanowska 710 jest obecnie podstawą!
Dość lichą i łatwą do zastąpienia.
Lichą? 710 poza okresem wakacyjnym jeździ rano nawet co 10 minut i jest na przeguby, a ty proponujesz w zamian 164 co 30 minut obsługiwane przez Soliny. Chyba to jakiś żart. :D

ODPOWIEDZ