Przystanki na żądanie
Moderator: Wiliam
W takich N01 i N02 będzie można dostać za darmo zamiast wirusa - choroby lokomocyjnej.
ŁK
Już napisałem w sąsiednim wątku - moim zdaniem w nocnych to przesada i można do tego podejść po prostu bardziej elastycznie - kto chce wysiąść niech krzyczy i tyle Można to nawet w komunikacie jakoś napisać, że pasażer zamierzający wysiąść powinien zasygnalizować ten zamiar kierującemu, nie koniecznie przez naciśnięcie przycisku i tyle. Poza tym ktoś już zauważył, że przycisku nie trzeba koniecznie wciskać palcami, można łokciem w kurtce, jak kiedyś w Ikarusach były małe przyciski nad drzwiami, to się nie dało, ale teraz są niżej i nie ma problemu.
Ja to bym za to zlikwidował teraz konieczność wciskania tych przycisków na przejściach, tym bardziej, że ruch mniejszy, więc nikomu nie będzie przeszkadzało jak się za każdym razem zapali zielone dla pieszych, ale to już inny temat.
Ja to bym za to zlikwidował teraz konieczność wciskania tych przycisków na przejściach, tym bardziej, że ruch mniejszy, więc nikomu nie będzie przeszkadzało jak się za każdym razem zapali zielone dla pieszych, ale to już inny temat.
Ale powinien krzyczeć w kierunku końca autobusu, żeby nie wkroplić wirusa do kabiny.
ŁK
Tak, bo są nieszczelne kabiny. Tak właściwie to najlepiej jakby nikt w ogóle nie wysiadał, byłoby najlepiej.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
To w ogóle jakaś paranoja jest. Może pootwierajmy wszystkie drzwi do sklepów, klatek schodowych, toalet, bo przecież klamkę każdy musi dotknąć. A w Autosanach H9 na wioskach drzwi niech otwiera konduktor...
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Posiedziałem trochę w BusLive w nocy. Obie brygady N14 mają teraz 45 minut w plecy, np. na N02 i N03 były 5-minutowe odstępy między brygadami, o 1:45 8 nocek się nie wyrobiło. Z ciekawszych rzeczy na Radzymińskiej jechały razem w stronę DwC N66 i N61 na różne sabaty, N14 sklejało się z N64, N35 było bardzo bliskie sklejenia się z N85.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Nie no, to jakaś kompletna paranoja jest. Opóźnienia przy prawdopodobnie całkiem pustych autobusach i braku ruchu ulicznego. Unieważnić to jak najszybciej i naprawdę niech będą "na żądanie głosowe"bartoni722 pisze: ↑17 mar 2020, 2:47Posiedziałem trochę w BusLive w nocy. Obie brygady N14 mają teraz 45 minut w plecy, np. na N02 i N03 były 5-minutowe odstępy między brygadami, o 1:45 8 nocek się nie wyrobiło. Z ciekawszych rzeczy na Radzymińskiej jechały razem w stronę DwC N66 i N61 na różne sabaty, N14 sklejało się z N64, N35 było bardzo bliskie sklejenia się z N85.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Największym kretyństwem to był wymysł zaklejania tych przycisków. Przy braku obowiązku używania kliknięcie tego przycisku nic nikomu nie zrobi. No chyba, że nagle wszystkie przyciski w zemście za zakaz używania będą atakować pasażerów.
Widziałem że dosyć spora liczba przystanków na Bronowskiej zamieniła się w NŻ. To jakaś lokalna sprawa, czy też ZTM będzie także w innych miejscach coś takiego robił by np. skrócić czasy przejazdu?
Przecież to już od dawna coraz więcej jest przystanków na żądanie. Ostatnio masowo pozmieniali na Siekierkach dla 108.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Przy okazji otwarcia Ostroroga kilka przystanków w Mordorze i okolicach staje się stałych (Postępu, Racjonalizacji, Os.Nowy Mokotów, Komputerowa, Rondo Żabczyńskiego, Etiudy Rewolucyjnej, Wyględowska, Wyjazd).
Przy okazji też Parafialna i kilka innych na Woli.
Przy okazji też Parafialna i kilka innych na Woli.
ŁK
Jak kiedyś bardzo regularnie, tzn. codziennie, także w soboty i święta jeździłem 178, to na Parafialnej prawie zawsze się zatrzymywało. Sądzę więc, że na zmianę statusu tego przystanku zanosiło się już od jakiegoś czasu.
Pozdrawiam
Linia 159 - moje propozycje zmian przystanków na podstawie obserwacji częstego jeżdżenia jako kierowca:
BIAŁOBRZESKA - z warunkowego na stały;
LINDLEYA - ze stałego na warunkowy;
ZARUSKIEGO - ze stałego na warunkowy;
BATALIONU AK BAŁTYK - z warunkowego na stały.
BIAŁOBRZESKA - z warunkowego na stały;
LINDLEYA - ze stałego na warunkowy;
ZARUSKIEGO - ze stałego na warunkowy;
BATALIONU AK BAŁTYK - z warunkowego na stały.
- R-9 Chełmska
- Posty: 7820
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Bez sensu z tymi zmianami. W Mordorze, także tym mieszkaniowym, w weekend hula wiatr, godziny pozaszczytowe w DP też bez szału. Przy Parafialnej... Odsetek zatrzymań >50%, ale też niejednokrotnie przejazd bez zatrzymania, choć nie jeżdżę tam codziennie, nie mam takich obserwacji, jak rudy. Ogólnie kolejne spowolnienie komunikacji w Warszawie
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Żeby była jasność - moja obserwacja dotyczy konkretnej linii (178) i okresu wrzesień 2021 - wrzesień 2022. Nie wiem zatem, jak wyglądają zatrzymania innych linii np. 136.R-9 Chełmska pisze: ↑12 sty 2023, 12:31Przy Parafialnej... Odsetek zatrzymań >50%, ale też niejednokrotnie przejazd bez zatrzymania, choć nie jeżdżę tam codziennie, nie mam takich obserwacji, jak rudy.
Pozdrawiam