Są na etapie wymiany.MilosnikKomunikacji pisze: ↑20 gru 2017, 16:58#1033 również z R&G. Czy przypadkiem nowych wyświetlaczy nie dostały już wszystkie 1030-1039?
Wyświetlacze
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Wyświetlacze nie są wymieniane, tylko same sterowniki.
A nie przypadkiem też nowe kamery? Bo w 1021-1029 są wymienione też kamery.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
A no są.
Jak to jest, że na liniach mareckich MANy potrafią wyświetlić, że "Dw. Wileński Kurs Skrócony" a na takim 169 czy 500 średnio im to się udaje i jadą jako "500 Zjazd do Zajezdni"?
Bo tam to nie są kursy skrócone, tylko zjazdowe.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
I tu i tu są to kursy zjazdowe na Stalową...
Odpowiedź bardzo prosta. ZTM potraktował kursy na liniach "mareckich" jako skrócone (i takie są też tablice boczne), a nie zjazdowe.MilosnikKomunikacji pisze: ↑21 gru 2017, 20:21
Jak to jest, że na liniach mareckich MANy potrafią wyświetlić, że "Dw. Wileński Kurs Skrócony" a na takim 169 czy 500 średnio im to się udaje i jadą jako "500 Zjazd do Zajezdni"?
-
- Posty: 468
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Ale za to na 504 raz jest "Rzymowskiego - kurs skrócony", a raz "Zjazd do zajezdni", więc jednak
- TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
W kontekście tego, jakiej treści jest informacja na rozkładzie przystankowym, oraz różnych kursów skróconych na różnych liniach, kierunek "xxx Zjazd do zajezdni" w Warszawie jest co najmniej żartem z pasażerów.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
To akurat proste. Tabor bez elektrodech interpretuje zjazdy jako zjazdy. Nowsze wynalazki już dzielą to na kurs skrócony i przejazd techniczny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale do tego nie potrzeba jakiegoś super systemu. Można w starych danych do rg rozbić kurs zjazdowy na dwa, z różnymi opisami.
Na specjalne życzenie, ale też dlatego tablice są dwie i z trasą skróconą, a nie zjazdową. Kiedyś wyświetlały zjazd do zajezdni, a 190 nadal to robi, ze względu na mniejsza ilość kursów zjazdowych.