Na googlezdjęciach linia jest przerywana.Kleszczu pisze:Byłem święcie przekonany, że tam jest ciągła i zakaz skrętu
[ Dodano: Sob 20 Paź, 2012 18:06 ]
Poza tym i tak miałem na myśli pasażerów.
Moderator: JacekM
Na googlezdjęciach linia jest przerywana.Kleszczu pisze:Byłem święcie przekonany, że tam jest ciągła i zakaz skrętu
Wydaje mi się, że takie rozwiązanie leży całkowicie poza przyjętą strategią biznesową tego przewoźnika.tomo pisze:P.S. Ciekawi mnie czy PB myśli i podejmuje jakieś działania dla wprowadzenia podjazdów na lotnisko w Modlinie dla linii P1,P2 i P11
Porównaj czas przejazdu odcinka Wilanowska-(Pułkowa) zbiorkomem z czasem przejazdu samego autobusu PB. Nadal stracisz, ale to są pojedyncze minuty, które innym są na plus. A może nie stracisz czasu na korku na Czerniakowskiej? Przy jeździe na zachód (S8) skrócenie czasu przejazdu może być naprawdę duże.Piotrr pisze:A z mojego ściśle prywatnego punktu widzenia przeniesienie części kursów PB na Marymont to strzał w stopę. Jak i tak i tak mam dojechać, to wolę dojechać do Dworca Centralnego i pojechać pociągiem, niż tłuc się przez całe miasto na Marymont...
Tylko żeby mi nikt nie mówił teraz, że na Młocinach nie ma miejsca dla autobusów ZTM.osa pisze:PolskiBus ma tam własny, skrajny peron,
Dobra, ustaliliśmy, że wjazd jest ok. A co z wyjazdem? Którędy wyjeżdża się z M Marymont na S8Kleszczu pisze:Tylko na pętle na Marymoncie wjazd od strony Ochoty do łatwych nie należy
Wcale nie jest za wąska. Zawsze można pojechać Popiełuszki i Krasińskiego...KwZ pisze: Dobra, ustaliliśmy, że wjazd jest ok. A co z wyjazdem? Którędy wyjeżdża się z M Marymont na S8Łódź? Włościańską do Broniewskiego? Nie za mała klasa ulicy?
Dzięki przetasowaniom kilku linii w tym rejonie na tej pętli udałoby się zmieścić nawet prywatne graty autokarowe od strony Legionowa, które pchają się do centrum i stoją na Marszałkowskiej.KwZ pisze:Tylko żeby mi nikt nie mówił teraz, że na Młocinach nie ma miejsca dla autobusów ZTM.osa pisze:PolskiBus ma tam własny, skrajny peron,
Włościańska powinna dać radę.KwZ pisze:[ Dodano: Pon 22 Paź, 2012 13:12 ]Dobra, ustaliliśmy, że wjazd jest ok. A co z wyjazdem? Którędy wyjeżdża się z M Marymont na S8Kleszczu pisze:Tylko na pętle na Marymoncie wjazd od strony Ochoty do łatwych nie należyŁódź? Włościańską do Broniewskiego? Nie za mała klasa ulicy?
Zgadzam się, że to dobry kierunek. Ale zwracam uwagę na kolejność: pierwszeństwo powinno mieć ZTM.osa pisze:Dzięki przetasowaniom kilku linii w tym rejonie na tej pętli udałoby się zmieścić nawet prywatne graty autokarowe od strony Legionowa, które pchają się do centrum i stoją na Marszałkowskiej.
Strategią biznesową tego przewoźnika jest głównie wożenie niskobudżetowego turysty, a klienci lotniska w Modlinie to często gęsto dokładnie Ci sami klienci, których wozi PB.Piottr pisze:Wydaje mi się, że takie rozwiązanie leży całkowicie poza przyjętą strategią biznesową tego przewoźnika.tomo pisze:P.S. Ciekawi mnie czy PB myśli i podejmuje jakieś działania dla wprowadzenia podjazdów na lotnisko w Modlinie dla linii P1,P2 i P11
A tak na serio i wprost zapytam - po co miałby się tam pchać, skoro omija nawet Okęcie