Trasa tramwajowa Dw.Zachodni - Wilanów
Moderator: Wiliam
Miałem na myśli adnotację o dopuszczeniu zajęcia wolnego toru.
Bo faktycznie, jeśli dojdzie do zajechania się brygad, to może dojść do trzymania ludzi i 10-12 minut, bo trafi się punktualna brygada z tego samego słupka.
Bo faktycznie, jeśli dojdzie do zajechania się brygad, to może dojść do trzymania ludzi i 10-12 minut, bo trafi się punktualna brygada z tego samego słupka.
A w autobusach nie ma takiego problemu i nie muszą też stać przy krawężniku. 

Oczywiście, rozumiem, że nie ty wymyśliłeś, tylko jest to cecha warszawskiego systemu, w którym dotychczas nie było tego typu przypadków.Stary Pingwin pisze: ↑27 maja 2024, 12:59Dokończę wątek. Kosztuje to raport i utratę premii. Zaznaczam, że nie ja to wymyśliłem. Oczekiwanie na wjazd w perony przypisane w danym kursie nie jest złośliwością motorniczego. O ile oczekujący może przyjechać na plus 1, to z przystanku początkowego należy ruszyć punktualnie.
We wrześniu podobny case będzie w Wilanowie...
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ciekawe, czy linia 2 na Winnicy też ma przypisany postój do odpowiedniego toru? Zwłaszcza, że nie ma tam przystanku handlowego.
miłośnik 13N
Nie ma właśnie dlatego, że nie ma postoju handlowego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Serio każdy moment poświęcony na dyskusję tego problemu jest jakimś absurdem. Nie ma żadnego powodu, dla którego taki przepis miałby istnieć. Podobnie jak ten, że 2 tramwaje mają mieć otwarte drzwi. Czy znów to wymaga obecności mediów?
ŁK
Co to będzie na Branickiego?
Dwie linie i trzy tory odstawne, tylko dróżnik i szlaban to ogarnie.
Trzeba jechać do Olsztyna na szkolenia jak sobie radzą, bo najlepszy system się zawiesił.
Dwie linie i trzy tory odstawne, tylko dróżnik i szlaban to ogarnie.
Trzeba jechać do Olsztyna na szkolenia jak sobie radzą, bo najlepszy system się zawiesił.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Oczywiście, że w Warszawie były i są podobne przypadki.person pisze: ↑27 maja 2024, 13:22Oczywiście, rozumiem, że nie ty wymyśliłeś, tylko jest to cecha warszawskiego systemu, w którym dotychczas nie było tego typu przypadków.Stary Pingwin pisze: ↑27 maja 2024, 12:59Dokończę wątek. Kosztuje to raport i utratę premii. Zaznaczam, że nie ja to wymyśliłem. Oczekiwanie na wjazd w perony przypisane w danym kursie nie jest złośliwością motorniczego. O ile oczekujący może przyjechać na plus 1, to z przystanku początkowego należy ruszyć punktualnie.
Kiedyś 1 na Annopolu oficjalnie stawało tylko na 03 mimo, że odjeżdżało również z 04 (4 tramwaje jednocześnie miały postój). Pamięta ktoś BWL 17 z 41 kiedy na Żeraniu Wschodnim motorniczy miał długą przerwę (na Służewcu - niemożliwe, na Tarchominie Kościelnym - brak socjalu)? Otóż takie 41 dojeżdżało rozkładowo na trzeciego i wjeżdżało na peron środkowy, niewykorzystywany liniowo.
Ale żeby nie było, że szukam w archiwach, obecnie:
20 na Żeraniu FSO może wjechać na peron środkowy (przystanek 06), 4 na Wyścigach może wjechać na dawny peron 35 (przystanek 05). Wystarczy odrobina chęci by zaktualizować listę wyjątków.

Lista wyjątków jest jednak skorelowana z liczbą pasażerów. Na Górczewskiej mimo wolnych torów nigdy coś takiego nie zostało dopuszczone.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36964
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No ale na Sielcach jest jeden peron, więc o żadnej korelacji z liczbą pasażerów nie ma mowy.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5996
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Zdarzało się wjechać na inny tor, jeżeli np. zajechał cię dodatek z zajezdni. Oczywiście jednostkowe przypadki, jeszcze przed remontem.
miłośnik 13N
Ale wciąż dwa tory i pasażerów wystarczająco dużo, żeby się zrobiła gównoburza. Której nie rozumiem. I która mnie przeraża w kontekście Wilanowa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Bez żartów. Pasażerowie nie wiedzą, czy tramwaj powinien się zatrzymać z lewej czy z prawej strony peronu, bo w rozkładzie przystankowym (obecnie) nie jest to wykazane. Więc nikt nie ma szans nawet napisać bzdurnej skargi, nawet gdyby chciał.
-
- Posty: 4464
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
ZTM i TW jak zawsze bohatersko i niedoskonale radzą sobie z problemami które sami tworzą xd Nie ma to jak wyważać drzwi otwarte na oścież, zamiast popatrzeć na rozwiązania które z powodzeniem funkcjonują np. w Budapeszcie od dziesięcioleci.
Zdarzało się też pojechać innym torem by np. wyprzedzić pospiesznego na Żeraniu WschodnimStary Pingwin pisze: ↑28 maja 2024, 8:55Zdarzało się wjechać na inny tor, jeżeli np. zajechał cię dodatek z zajezdni. Oczywiście jednostkowe przypadki, jeszcze przed remontem.
