(!) Dyskusje o sieci linii tramwajowych
Moderator: Wiliam
A rzecznik o tym nie wspominałSiecool pisze:13 z Koła co 6
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
Swoją droga zastanawia mnie trasa 46: co ile? co 6 minut, jak planowano?
To w takim razie po co 32? Czy połączenie Ochoty z ciągiem W-Z w ten (bezprzesiadkowy) sposób jest aż tak niezbędne? Nie lepiej skrócić w ten sposób (oberek przez Kasprzaka) 32? A może lepiej połączyć 32 z 46 z Ochoty, Towarową, Kasprzaka, Skierniewicka, DT Wola na Pragę? W szczycie wsparcie dla połączenia Placu Zawiszy z Wolą, a i byłaby eliminacja jednego skrętu na Karcelaku...
Rzecznik nie, Wyborcza w artykule już tak.
Wyborcza pisze:13 - wycofana z Bielan i Bemowa pojedzie co 6 min. trasą sprzed 11 lat: od Kawęczyńskiej przez most Śląsko-Dąbrowski, al. „Solidarności”, Młynarską, Obozową na Koło.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
Tak, tak, widziałem ten fragmnet artykułu.Siecool pisze:Rzecznik nie, Wyborcza w artykule już tak.
Chyba prędzej uwierzyłbym w wzmocnienie 23 jako rekompensatę za skrócone 13 (tylko w takim razie po co tak podbijać częstotliwość, a nie zostawić ilość linii na Bemowie w stronę PDTu bez zmian, a w zamian średnio częste 46 na Koło, które błaga o miejsca siedzące w szczycie?)
Też tak sądzę, bo cokolwiek za dużo by było na Obozowej przy trzech liniach co 6. Natomiast 46 na Kole byłoby rozsądną opcją, ale nadal uważam, że przy obecnym układzie linii, ale z taktem 5-10 i Bemowo i Koło by wyżyło. Przypominam, że ludzie przestali się mieścić na Obozowej w momencie przejścia na takt 6-12 ![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jakie 10 minut? Przecież zostaje 6...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- R-9 Chełmska
- Posty: 7779
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
A skąd taka informcja? Taka zmiana byłaby totalnym debilizmem - 17 jest chyba obecnie najbardziej obleganą linią tramwajową i nawet "19" na Służewiec nie pomoże...17 chyba będzie co 12 minut.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
-
- Posty: 5095
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Musze powiedziec że jestem zaskoczony ..... negatywnie
o ile piewrszy projekt miał pewne widoczne plusy tak ten sprowadza sie to kompletnego mieszania i zupelnie go nie rozumiem!
1. Cztery linie na Kole????
2. O co chodzi z tą zmianą 19? Wycofano 10 po to tylko zeby dawac tam 19 która bedzie teraz niemal totalnie dublowac 33 i w duzym stopniu 17. Bez sensu.
3. To 21 w Alejach to juz przegiecie, bo jak rozumiem bedzie dwuwagonowe. Dopiero sie ZTM przyznał że krytykowano trzy linie na Jagiellonskiej wiec skoro nie podobało sie 23 na WZ to dano 21 w Aleje. Żenada na potrzeby mocno promowanego polepszania połaczen do Legionowa?
4. Czy zamiana 22 i 24 na Gocławku jest nadal aktualna?
Nie no wkurzylem się ....
o ile piewrszy projekt miał pewne widoczne plusy tak ten sprowadza sie to kompletnego mieszania i zupelnie go nie rozumiem!
1. Cztery linie na Kole????
2. O co chodzi z tą zmianą 19? Wycofano 10 po to tylko zeby dawac tam 19 która bedzie teraz niemal totalnie dublowac 33 i w duzym stopniu 17. Bez sensu.
3. To 21 w Alejach to juz przegiecie, bo jak rozumiem bedzie dwuwagonowe. Dopiero sie ZTM przyznał że krytykowano trzy linie na Jagiellonskiej wiec skoro nie podobało sie 23 na WZ to dano 21 w Aleje. Żenada na potrzeby mocno promowanego polepszania połaczen do Legionowa?
4. Czy zamiana 22 i 24 na Gocławku jest nadal aktualna?
Nie no wkurzylem się ....
PURA VIDA!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36685
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tę wzmiankę o 19 rozumiem jako skierowanie tam wybranych kursów w szczycie porannym, przynajmniej taką mam nadzieję. Podobnie zasilenie 14 - tu wejdą wspominane już zjazdy 1 i 25 z Ochoty na Mokotów pod szyldem 14 właśnie. Tak więc o tyle nie ma problemu z pętlą Służewiec, że te tramwaje nie będą tam stały, podczas gdy 10 by musiała.
Natomiast trochę ogólnego wyjaśnienia: oczywiście nowe rozkłady są przygotowywane w Busmanie, więc akurat kwestia o stadach to bzdura - gdzie jest powiedziane, że 6/12 nie da się koordynować?
W wyniku konsultacji zrezygnowano ze skrócenia 23 do Koła i kasacji 21. Po wielu deliberacjach i kombinacjach pojawił się wariant z 7 na FSO, zaś 22 na Kawęczyńską - i on był w zasadzie brany pod uwagę do ostatecznej decyzji - czy w ten sposób 5/10, czy w zaprezentowany w gazecie 6/12. O ile sam nie byłem przekonany co do mieszania tylko po to, by wprowadzić 5/10 na kilka miesięcy przed wyłączeniami (do listy z artykułu dodajcie następujące po wspomnianych długie wyłączenia na WZ i Pradze), to ten wariant ostateczny mnie przekonał. Tylko mały szkopuł - wyszło, że brakuje nań 7 brygad. I jak by kołdry nie przeciągać, nie dało się ich znikąd zdjąć
Dlatego na razie zostaje 6/12 z garścią zmian, mających na celu podratowanie podaży tam, gdzie jest to potrzebne.
I jeszcze jedno: w każdym z tych dwóch projektów pojawiła się linia z Żerania FSO na Poniatoszczaka. Okazało się to jedyną możliwością zachowania relacji FSO - Praga oraz zarazem skutecznego wspomożenia 25 z Wileniaka do Centrum (której to funkcji 46 nie spełnia, jak należy, ze względu na oddzielne przystanki przy Wileniaku). Ponieważ toczyłem ciężkie boje, by wspomagać 25 od przystanku DW. WILEŃSKI 07, zamiast - jak 46 - DW. WILEŃSKI 11, więc mogę po części uważać się za ojca chrzestnego proponowanego 21![:D](./images/smilies/mg.gif)
PS Nie pierwszy już raz czkawką się odbija niegdysiejsza pochopna decyzja o rezygnacji z pętli Staszica...
[ Dodano: 2008-02-28, 22:48 ]![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Natomiast trochę ogólnego wyjaśnienia: oczywiście nowe rozkłady są przygotowywane w Busmanie, więc akurat kwestia o stadach to bzdura - gdzie jest powiedziane, że 6/12 nie da się koordynować?
W wyniku konsultacji zrezygnowano ze skrócenia 23 do Koła i kasacji 21. Po wielu deliberacjach i kombinacjach pojawił się wariant z 7 na FSO, zaś 22 na Kawęczyńską - i on był w zasadzie brany pod uwagę do ostatecznej decyzji - czy w ten sposób 5/10, czy w zaprezentowany w gazecie 6/12. O ile sam nie byłem przekonany co do mieszania tylko po to, by wprowadzić 5/10 na kilka miesięcy przed wyłączeniami (do listy z artykułu dodajcie następujące po wspomnianych długie wyłączenia na WZ i Pradze), to ten wariant ostateczny mnie przekonał. Tylko mały szkopuł - wyszło, że brakuje nań 7 brygad. I jak by kołdry nie przeciągać, nie dało się ich znikąd zdjąć
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
I jeszcze jedno: w każdym z tych dwóch projektów pojawiła się linia z Żerania FSO na Poniatoszczaka. Okazało się to jedyną możliwością zachowania relacji FSO - Praga oraz zarazem skutecznego wspomożenia 25 z Wileniaka do Centrum (której to funkcji 46 nie spełnia, jak należy, ze względu na oddzielne przystanki przy Wileniaku). Ponieważ toczyłem ciężkie boje, by wspomagać 25 od przystanku DW. WILEŃSKI 07, zamiast - jak 46 - DW. WILEŃSKI 11, więc mogę po części uważać się za ojca chrzestnego proponowanego 21
![:D](./images/smilies/mg.gif)
PS Nie pierwszy już raz czkawką się odbija niegdysiejsza pochopna decyzja o rezygnacji z pętli Staszica...
![kwasny :/](./images/smilies/kwasny.gif)
[ Dodano: 2008-02-28, 22:48 ]
O walorach tego połączenia w porównaniu z połączeniem 21 + 23 już napisałem. Jest jeszcze jeden aspekt: może wreszcie uda się na Jagiellońskiej usunąć nadpodaż, ale z autobusów...mariow pisze:Dopiero sie ZTM przyznał że krytykowano trzy linie na Jagiellonskiej wiec skoro nie podobało sie 23 na WZ to dano 21 w Aleje.
ZTCW nie. Ale głowy całkiem nie oddammariow pisze:4. Czy zamiana 22 i 24 na Gocławku jest nadal aktualna?
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
nie było to najgorsza jesli by sie zabrało z Zerania 18Bastian pisze:W wyniku konsultacji zrezygnowano ze skrócenia 23 do Koła i kasacji 21.
OK, jest to mzoe i lepsze rozwiazanie ze wzgledu na remont na WZ, ale po kiego zostają tam te 3 line na Jagiellonskiej??? Mówisz że nie ma brygad a marnuje sie je w taki sposób???Bastian pisze:I jeszcze jedno: w każdym z tych dwóch projektów pojawiła się linia z Żerania FSO na Poniatoszczaka
PURA VIDA!