Porządki na południu (117, 519)

Moderator: Wiliam

Piottr
Posty: 1297
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 19 kwie 2011, 12:57

alojzy pisze:Przy obecnej wielkości taboru (solówki) na dalszym odcinku trasy (Wołoska, Madalińskiego, Puławska), podobnie.
I nawet 210 nie pomaga :D
210 też widziałem nieźle zapełnione w godzinach popołudniowych gdy bywam na Madalińskiego. Na tym odcinku trasy linia się przyjęła. Pod warunkiem że nie jedzie zaraz za 117.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 19 kwie 2011, 13:10

Piottr pisze:
alojzy pisze:Przy obecnej wielkości taboru (solówki) na dalszym odcinku trasy (Wołoska, Madalińskiego, Puławska), podobnie.
I nawet 210 nie pomaga :D
210 też widziałem nieźle zapełnione w godzinach popołudniowych gdy bywam na Madalińskiego. Na tym odcinku trasy linia się przyjęła. Pod warunkiem że nie jedzie zaraz za 117.
Trudno w sumie, żeby było inaczej, skoro obok odcinka "wałbrzyskiego" własnie tam najbardziej płakano za 117 po zapowiedziach skrócenia
Popatrz, jaka franca!

Zebra
Posty: 314
Rejestracja: 10 lis 2009, 13:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zebra » 19 kwie 2011, 13:32

drapka pisze:
Piottr pisze: 210 też widziałem nieźle zapełnione w godzinach popołudniowych gdy bywam na Madalińskiego. Na tym odcinku trasy linia się przyjęła. Pod warunkiem że nie jedzie zaraz za 117.
Trudno w sumie, żeby było inaczej, skoro obok odcinka "wałbrzyskiego" własnie tam najbardziej płakano za 117 po zapowiedziach skrócenia
Jeśli tylko ZTM wyleczyłby się ze swoich chorych wizji i po likwidacji 117 wzmocnił 210 do 15' oraz 174 do 10', układ na Mokotowie zacząłby ocierać się o normalność.

Przy czym to 210 musiałoby od Domaniewskiej jechać Al. Niepodległości i Woronicza. Tylko tyle i aż tyle. Wówczas mamy normalną linię załatwiającą większość postulatów, o które od lat jest na Mokotowie wielka wojna. Przy sensownym (częstotliwością) 210, do zrobienia zostałby ciąg Krasickiego i połączenie 382, kawałka 117 ewentualnie 365 które strupiało w jedną linią Wilanów - Okęcie przez Cybernetyki.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 kwie 2011, 14:39

Właśnie wykryłem, że po tych całych porządkach jest na Rakowieckiej 167 co 12/15 i 168 co 15/20.

W efekcie w godzinach szczytu są zdudnienia typu 2-12-1-11, a w międzyszczycie regularne 0-15-5-10-10-5-15-0...
Nie wygląda to najlepiej. Jak jeszcze było 301, to tyle tego jeździło, że jakoś się dziury wypełniały. Ale teraz?

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 20 kwie 2011, 9:54

Zebra pisze: Jeśli tylko ZTM wyleczyłby się ze swoich chorych wizji i po likwidacji 117 wzmocnił 210 do 15' oraz 174 do 10', układ na Mokotowie zacząłby ocierać się o normalność.

Przy czym to 210 musiałoby od Domaniewskiej jechać Al. Niepodległości i Woronicza. Tylko tyle i aż tyle. Wówczas mamy normalną linię[...]
=D> =D> =D>

No i nie wiem, czy koniecznie musi plątać się przez Ciszewskiego i Pileckiego.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 20 kwie 2011, 12:04

Musi, pewna rola socjalna musi być spełniona jako następstwo 505. Przede wszystkim chodzi tu o dowóz do CO.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

ODPOWIEDZ