Strona 95 z 193
: 04 wrz 2011, 18:27
autor: AAdamq
zofey pisze:"Tu staje zawsze"
zależy... co? gdzie? i kiedy?
: 04 wrz 2011, 18:33
autor: zofey
Jakaś część pociągu. Początek, środek lub koniec, ale zawsze jakaś.
: 04 wrz 2011, 19:11
autor: przewoz
Jednak system z Berlina bardziej mi odpowiada: koniec/poczatek krótkiego pociągu... I oznaczenie na wyświetlaczach... A jak nie mamy wyświetlaczy (jeszcze długo), to oznaczenie w rozkładach.
Wiadomo, że planowo część pociągów jeździ w zestawieniu 1xEN57/EN71 więc od razu można je oznaczyć jako "krótki". Pozostałe (czy to 2xEN71, 75.. czy 3x57) będą długie.
: 04 wrz 2011, 19:26
autor: Glonojad
To jest praktykowane w wielu miastach, ale często nawet tam, gdzie są wyświetlacze, pojazd krótki zatrzymuje się w środku peronu.
: 07 wrz 2011, 9:01
autor: przewoz
moonwalker pisze:Na p.o. Warszawa Powiśle pojawiły się ostatnio wskaźniki W32.
Na Ochocie również.
I Nobla można dać temu, kto zarządził wstawienie wskaźnika "100" dokładnie w połowie pomiędzy zejściem wschodnim a środkowym...
Człowiek ten na pewno tam nigdy z pociągu nie korzystał. Jakby korzystał to by wiedział, że większość ludzi idzie z Ochoty wejściem środkowym i to tam powinno być czoło pociągu 100-metrowego, a nie 50 metrów dalej w kierunku śródmieścia
: 07 wrz 2011, 9:33
autor: zofey
A na Śródmieściu większość ludzi z pociągów ze wschodu na zachód ma spacer przez cały peron. Będzie coś z tym zrobione?
: 07 wrz 2011, 9:39
autor: rufio198
zofey pisze:A na Śródmieściu większość ludzi z pociągów ze wschodu na zachód ma spacer przez cały peron. Będzie coś z tym zrobione?
Zamontują ruchomy chodnik , cobyś za bardzo sobie nóżek nie nadwyrężył
: 07 wrz 2011, 10:24
autor: jasiu
ze wschodu na zachód to można się przesiąść na Wschodnim...
: 07 wrz 2011, 10:51
autor: rufio198
Raczej Zofeyowi chodziło o to że jak wsiądzie na początku składu to na Śródmieściu musi drałować cały perony żeby wyjść przy Centrum.
: 07 wrz 2011, 11:45
autor: zofey
Chyba to jest w ostatnio poruszanym temacie. Ja akurat nieraz idę w stronę Centralnego, ale razem ze mną garstka ludzi. 90%+ wali przez cały peron do metra. Tam powinien być właśnie ten znak 100.
: 07 wrz 2011, 15:58
autor: przewoz
No i tam na początku byłyby jaja... Wyobrażam sobie te tłumy gnające z początku do środka peronów
Ale na Ochocie dali ciała i tyle.
: 07 wrz 2011, 17:44
autor: kajo
przewoz pisze:No i tam na początku byłyby jaja... Wyobrażam sobie te tłumy gnające z początku do środka peronów
Ale na Ochocie dali ciała i tyle.
Przecież te wskaźniki nie pokazują gdzie ma się zatrzymać jaki pociąg, tylko ilość metrów jakie przejechał pociąg wzdłuż peronu i jest znakiem orientacyjnym. na alejach też coś takiego jest i w stronę Radomia żaden pociąg nie zatrzymał się w połowie peronu.
: 07 wrz 2011, 19:28
autor: fe91
Wskaźnik W 32 „Wskaźnik czoła pociągu" oznacza miejsce
zatrzymania czoła pociągu o długości określonej tym wskaźnikiem
Ie-1 z roku 2007.
: 13 wrz 2011, 20:25
autor: MeWa
przewoz pisze:A na Wschodnim "remontują" również schody na perony. Jak tak samo wyremontują tunel, to ja dziękuję...
a co robią?
: 13 wrz 2011, 23:42
autor: metron
Glonojad pisze:To jest praktykowane w wielu miastach, ale często nawet tam, gdzie są wyświetlacze, pojazd krótki zatrzymuje się w środku peronu.
Tyle że jest praktykowane nie u nas, jednego dnia krótki skład potrafi się zatrzymać na końcu peronu, następnego dnia zatrzymuje się na początku lub też potrafi się zatrzymać na środku. Wszystko zależy od widzimisię maszynisty i powoduje jedynie chaotyczne biegi pasażerów za pociągiem