Sygnalizacja świetlna (skrzyżowania bez tramwajów!)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25542
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 mar 2010, 16:35

Majusi pisze:ale standartowo waga dla każdego T przyjmuje się 100 gdy dla każdego KI = 1
Czyli jednemu tramwajowi odpowiada 100 samochodów? Mam wrażenie, że w Alejach w godzinach szczytu realne proporcje wyglądają jednak nieco inaczej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 27 mar 2010, 6:05

Glonojad pisze:
mcdm pisze:CZemu zablokuję ruch tramwajowy?
Odblokuję wyjazd z Leszna...
Dlatego, że jakakolwiek zmiana organizacji ruchu powoduje konieczność opracowania nowego projektu organizacji ruchu, z programem sygnalizacyjnym o bezkolizyjnych relacjach skrętnych włącznie.
Czy dla Kercelaka po remoncie zmieniono program sygnalizacji w stosunku do tego z przed remontu?
Szeregowy_Równoległy pisze:Pytanie o pl. Wilsona: czy zjazd z placu w Mickiewicza, w kierunku pl. Inwalidów musi mieć czerwone tak długo? Jest kilkanaście sekund, o ile nie więcej, kiedy piesi mają czerwone i samochody również, chociaż z nikim to w żaden sposób nie koliduje.
To efekt czasu międzyzielonego - 14 m jezdni daje czas przejścia pieszego na poziomie ok. 12 s. I wtedy wszyscy mają czerwone. Kiedyś do międzyzielonego wliczano zielone dla pieszych migające oraz sygnał żółty (a uczono na kursach na prawo jazdy, że na obu sygnałach nie można już wchodzić/wjeżdżać na skrzyżowanie).
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36723
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 mar 2010, 12:47

tarantula01 pisze:Czy dla Kercelaka po remoncie zmieniono program sygnalizacji w stosunku do tego z przed remontu?
Nie, bo nie zmieniono tam organizacji ruchu, tylko przywrócono stałą.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26867
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 mar 2010, 15:06

tarantula01 pisze:
Glonojad pisze: Dlatego, że jakakolwiek zmiana organizacji ruchu powoduje konieczność opracowania nowego projektu organizacji ruchu, z programem sygnalizacyjnym o bezkolizyjnych relacjach skrętnych włącznie.
Czy dla Kercelaka po remoncie zmieniono program sygnalizacji w stosunku do tego z przed remontu?
Niestety, nie, a przydałoby się chociażby o pół cyklu do przodu przesunąć ofset.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25542
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 mar 2010, 22:56

Na którym kierunku? Bo w relacji wschód-zachód wygląda to całkiem nieźle.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26867
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 mar 2010, 23:31

W relacji zachód - wschód jest to losowe z uwagi na dopływ z dwóch kolizyjnych kierunków, więc wychodzi na 0.

W realcji wschód - zachód koordynacji o ile wiem nie ma wcale, cykle przy Żelaznej i Kercelaku mają różne długości.

Natomiast w relacji północ - południe czekanie jest murowane (koordynacja z Lesznem zrobiona według szkoły gierkowsko-gomułkowskiej, czyli pod samochody), a w przeciwnej w części przypadków (dwukrotnie krótszy cykl, z czego co drugi pod samochody - tramwaj przejedzie co najwyżej jeden, o ile nie zmienia zwrotki, drugi czeka zawsze).

No zawsze można by było zostawić "nieruszalne" skrzyżowanie a przesunąć sąsiadów, ale po co.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25542
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 mar 2010, 23:35

Glonojad pisze:W realcji wschód - zachód koordynacji o ile wiem nie ma wcale, cykle przy Żelaznej i Kercelaku mają różne długości.
Jakoś nader często widzę tramwaje od Żelaznej najeżdżające od razu na pałkę.
Glonojad pisze:Natomiast w relacji północ - południe czekanie jest murowane (koordynacja z Lesznem zrobiona według szkoły gierkowsko-gomułkowskiej, czyli pod samochody),
Prawda to. Tu masz dwie minuty z głowy. Ale czy światła przy Lesznie nie są w jednym programie z Solidarności?
Glonojad pisze:w przeciwnej w części przypadków (dwukrotnie krótszy cykl, z czego co drugi pod samochody - tramwaj przejedzie co najwyżej jeden, o ile nie zmienia zwrotki, drugi czeka zawsze).
I to jest dziwne, o tyle że światła przy Chłodnej nie są z eopki słusznie minionej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36723
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 27 mar 2010, 23:38

pawcio pisze:Jakoś nader często widzę tramwaje od Żelaznej najeżdżające od razu na pałkę.
No widzisz, ja wprost przeciwnie. Być może rzeczywiście jest to zmienne.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26867
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 mar 2010, 9:42

pawcio pisze:I to jest dziwne, o tyle że światła przy Chłodnej nie są z eopki słusznie minionej.
Podejście do inżynierii ruchu przy nich zastosowane - jest.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 28 mar 2010, 16:27

Bastian pisze:
pawcio pisze:Jakoś nader często widzę tramwaje od Żelaznej najeżdżające od razu na pałkę.
No widzisz, ja wprost przeciwnie. Być może rzeczywiście jest to zmienne.
Też się skłaniam do wersji zmiennej, zdarza się i czekanie i przejazd praktycznie od razu.
Glonojad pisze:Natomiast w relacji północ - południe czekanie jest murowane (koordynacja z Lesznem zrobiona według szkoły gierkowsko-gomułkowskiej, czyli pod samochody), a w przeciwnej w części przypadków (dwukrotnie krótszy cykl, z czego co drugi pod samochody - tramwaj przejedzie co najwyżej jeden, o ile nie zmienia zwrotki, drugi czeka zawsze).
Hmm, co masz na myśli pisząc o dwukrotnie krótszym cyklu? Tam jest jakiś ukryty lewoskręt w relacji 171/190 (wlot od ronda Daszyńskiego zatrzymywany wcześniej niż ten od Arkadii)?
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26867
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 mar 2010, 18:16

Nie, chodziło mi o koordynację z Chłodną.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Majusi
Posty: 605
Rejestracja: 08 lip 2008, 18:23
Lokalizacja: Zielona Białołęka

Post autor: Majusi » 02 kwie 2010, 14:00

Jeżeli koordynujemy T to w tym przypadku zablokowany zostanie odcinek Chłodna - Leszno i dalej. W tej chwili T jadą swobodnie (wydzielone torowiska).

banan33
Posty: 97
Rejestracja: 16 cze 2008, 9:58

Post autor: banan33 » 29 kwie 2010, 13:45

Czy w ostatnim czasie został zmieniony układ sygnalizacji na pl. Bankowym dla lewoskrętu z placu w Solidarności? Jeszcze nie dawno stało się tam jeden góra dwa cykle. A teraz znowu tam korzenie można zapuścic.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 30 kwie 2010, 11:35

W ostatnich dniach powstała faza lewoskrętu ze Żwirki w Pruszkowską. Powinno to odciążyć lewoskręt z wcześniejszego skrzyżowania. Nareszcie 172 nie będzie musiał czekać całego cyklu, tylko po zapaleniu się zielonego w kierunku Centrum to i on w lewo skręci. Po zapaleniu czerwonego na lewoskręcie zapala się zielone w kierunku lotniska i zapala się zielone dla przejścia dla pieszych w poprzek Pruszkowskiej.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 30 kwie 2010, 12:56

Podobnie jak po zamknięciu wiaduktu na Andersa pojawiły się sygnalizatory kierunkowe do skrętu z Muranowskiej w lewo w Andersa. Mam cichą nadzieję, że tak zostanie na stałe, bo we wcześniejszej wersji skrzyżowanie było, delikatnie mówiąc, kolizyjne.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ODPOWIEDZ