Strona 95 z 110

: 07 wrz 2013, 9:25
autor: KwZ
No mógł być gdzie indziej. Np. oficjalna trasa DK 2 wiedzie Trasą Łazienkowską.

: 07 wrz 2013, 9:28
autor: Teokryt
Do której ten ruch ciężki nie ma dostępu...

: 07 wrz 2013, 9:31
autor: Walas
MeWa pisze:Po otwarciu kolejnego odcinka obwodnicy stoi cała al. Krakowska i Grójecka :) dawno tak źle nie było na Ochocie...
Wczoraj takie linie jak 141, 154, 189 , 401 miały opóżnienia dochodzace do ponad 80min. :-"

: 07 wrz 2013, 9:32
autor: KwZ
Masz na myśli tiry? One nie będą dalej jeździć przez Grójec?

: 07 wrz 2013, 10:43
autor: esbek
Mam pytanie, czy za ustawienie świateł na skrzyżowaniu POW/Al. Krakowska odpowiedzialny jest IR P. Galas?

: 07 wrz 2013, 11:19
autor: Wolfchen
Za parę dni sytuacja się ustabilizuje (wczoraj był piątek, przypominam). Niemniej, światła trzeba koniecznie przeprogramować.

: 07 wrz 2013, 11:37
autor: Teokryt
Tak, P. Galas.

I teraz w ogóle tam jest problem, zaprojektowana geometria tego skrzyżowania "ssie".

Jest tak mądrze ze przed węzłem mamy 3 pasy na wprost.
Dośledzamy i skrajny prawy zamienia sie na "tylko w prawo, a środkowy i lewy do jazdy na wprost. Pojawia sie trzeci do jazdy na wprost i w lewo, no ale... co z tego jak ze skrajnego prawego przed skrzyżowaniem wszyscy uciekają na środkowy a skrajnym lewym na wprost nikt nie jedzie bo nie ma jak się na niego dostać.

Poprawić sytuacje można w prosty sposób, narysować na jezdni linie kierunkujące coby nie zmieniać pasów. Tylko trochę bitumu i krawężniki poprzesuwać. no ale nie...

A co do samych świateł, a diabli niech pochłoną ten węzeł, jakbyś świateł nie ustawił, jest on już przeciążony i wychodzi ze powinna być tu wersja węzła z puławskiej.

Przy okazji z zaprzyjaźnionego forum, zdjęcie:

Obrazek

: 07 wrz 2013, 11:41
autor: Poc Vocem
Teokryt pisze:tylko w prawo, a środkowy i lewy do jazdy na wprost. Pojawia sie trzeci do jazdy na wprost i w lewo, no ale... co z tego jak ze skrajnego prawego przed skrzyżowaniem wszyscy uciekają na środkowy a skrajnym lewym na wprost nikt nie jedzie bo nie ma jak się na niego dostać.
Jakkolwiek rozumiem intencje i domyślam się o co chodzi, tak to zdanie wymyka się mojemu rozumowaniu. Przecież skrajny lewy pas siłą rzeczy będzie dostępny dla tych z dwóch środkowych pasów (ew. jednego, tego bliżej). Wiadome przecież, że nikt nie będzie jechał z prawego pasa w lewo 8-(

: 07 wrz 2013, 12:24
autor: Teokryt
Poc Vocem,
Trudno to opisac, lepiej narysuje...
Obrazek

: 07 wrz 2013, 12:50
autor: Poc Vocem
Dosyć nienaturalnie to wygląda, tyle powiem. dziwi przede wszystkim, że pacy do jazdy na wprost nie są ciągłe , tylko z prawego trzeba przedostawać się na środkowy itd. Zastanawia mnie też czemu rzeczony prawy pas sygnowany jest jako do jazdy na wprost, sskoro ostatecznie jest pasem do jazdy w prawo. W porównywalnej sytuacji na zjeździe z TS na Czerniakowską od strony Pragi zostało to zresztą tak oznaczone... Natomiast niezajętości skrajnego lewego pasa na dłuższą metę bym się nie obawiał. Kierowcy muszą po prostu nauczyć się tego dość nietypowego układu pasów. Zresztą w wielu miejscach akurat to rozwiązanie działa.

: 07 wrz 2013, 12:57
autor: Teokryt
Tylko ze potem na tarczy skrzyżowania masz nagłe "odbicie" w prawo, i ustawia się tak jak było pierwotnie.

: 07 wrz 2013, 14:37
autor: Glonojad
Teokryt, nie opowiadaj bzdur. Za skrzyżowanie dróg różnych zarządców odpowiada zarządca drogi qyższej klasy, czyli w tym przypadku - Gdaka. (-X

: 07 wrz 2013, 17:19
autor: Teokryt
IK sam mówił ze czekają na decyzje Galasa...

: 07 wrz 2013, 17:52
autor: JacekM
Przejechałem się z ciekawości - miło, w 20 minut z lotniska do siebie na Bielany. Ciekawość zaspakajali też rowerzyści jadąc sobie poboczem... ](*,)

: 07 wrz 2013, 20:18
autor: TLG
Chciałem zobaczyć, jak w Polsce pod nieudolnymi rządami Tuska nic się nie udaje więc wybrałem się na małą wizję lokalną na budowę wylotówki S-8. I oto co ujrzałem:

[ Dodano: Sob 07 Wrz, 2013 20:21 ]
I na koniec Opacz, Targowa, widok na południe. Ewidentny dowód na to, że robota Platformy: ruiny i gruzy