Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 mar 2016, 19:30

MichalJ pisze:No ale bez jakiejś zabudowy w tym miejscu skrzyżowanie jest niepotrzebne.
Tam był dziki wyjazd z działek. Budując ulicę musiałeś to uwzględnić.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10653
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 mar 2016, 19:54

Trzeba było mimo że dziki?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 mar 2016, 20:15

Tam nie było ani wyjazdu ani działek.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7686
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 17 mar 2016, 0:23

MichalJ pisze:Tam nie było ani wyjazdu ani działek.
Twierdzisz, że mam deja vu kręcąc się od 12 lat po tej okolicy? Z innej beki - jeśli w planach jest poprzeczna ulica, to skrzyżowanie przygotowane pod przyszłe wytyczenie danej ulicy się buduje. Natomiast jeśli uważasz, że popełniono niegospodarność, to adresatem nie jest forum, a prokuratura rejonowa.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 05 kwie 2016, 20:53

Otwarto oferty w przetargu na budowę do Nowodworów:
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 51748.html
Obrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 05 kwie 2016, 23:52

24 mln wobec zakładanych 50 mln. Cóż, zobaczymy ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 06 kwie 2016, 9:17

Wobec 50 mln, to chyba 29 (i to i to brutto). Ciekawe że wszyscy oferenci złożyli oferty sporo poniżej budżetu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 06 kwie 2016, 21:20

Racja, racja. Za szybko patrzyłem i za mało myślałem :P
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 18 kwie 2016, 13:54

A tak zapytam, w końcu do tego służy forum... Jest w ogóle co marzyć o budowie tramwaju wzdłuż Modlińskiej w ciągu najbliższych kilku lat?
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 kwie 2016, 23:08

Mam nadzieję, że nie bredzę, ale zdaje się Modlińska jest zgłoszona na 2020-30.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 maja 2016, 0:54

Wracając do kwestii ograniczonej przepustowości nowego odcinka, która - na to wygląda - spowoduje konieczność dołożenia nowej linii lub skracania części kursów: jak wygląda porównanie przepustowości i kosztów w wariantach nakładka vs normalne zwrotnice w torowisku? Czemu w zasadzie nie było nigdzie mowy o dwóch torach odstawczych zamiast jednego by przepustowość była większa? I dlaczego zdecydowano się w ogóle na nakładkę w sytuacji, gdy na powstanie węzła Winnica nie zanosi się zbyt szybko?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 maja 2016, 1:12

Oj coś mi świta że były rysunki z dwoma torami odstawczymi. No i chyba się jeszcze na nic nie zdecydowano.
Obrazek

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6946
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 maja 2016, 1:20

No umowa podpisana jeszcze nie jest, ale wykonawcę już wybrano.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 maja 2016, 6:23

Kwestie formalne. Inaczej się załatwia nakładkę inaczej przejście torowe. Szczegółów nie znam ale z tego co kojarzę to projekt podstawowy w ogóle nie zakładał żadnej zawrotki tylko dwa proste tory (które kiedyś zostaną dociągnięte do Winnicy).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

wojtor
Posty: 665
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 07 cze 2016, 15:37

Podpisano umowę na budowę trasy tramwajowej na Nowodwory

Trasa tramwajowa na Tarchominie wydłuży się o 1,5 km - do ul. Strumykowej na Nowodworach. Dziś, 7 czerwca, w siedzibie Tramwajów Warszawskich podpisano umowę na budowę z konsorcjum firm ZUE i Strabag.

Konsorcjum wykonawców ZUE S.A. i Strabag sp. z o.o. w ciągu ośmiu miesięcy wybuduje trasę tramwajową o długości ok. 1,5 km na ul. Światowida – od pętli Tarchomin Kościelny (wcześniej pętla Mehoffera) do ul. Strumykowej.

Na Nowodworach zostanie wybudowane torowisko o konstrukcji bezpodsypkowej z nawierzchnią trawiastą a na skrzyżowaniach i przy przystankach z asfaltową. Na Białołęce będzie najdłuższe zielone torowisko w Warszawie – ok. 2,5 km. Ulica Światowida zostanie przebudowana na skrzyżowaniach, zmieni się także sieć chodników i dróg rowerowych. Powstaną cztery perony przystankowe na skrzyżowaniach ulic Światowida z H. Ordonówny i M. R. Stefanika.

Wykonawca wykona sygnalizacje świetlne na skrzyżowaniach, przebuduje sieci infrastruktury podziemnej, przeprowadzi prace związane z odwodnieniem jezdni i torowiska i zajmie się zagospodarowaniem terenu i zieleni. Wybuduje również stację prostownikowo-trakcyjną „Nowodwory”, która pozwoli na zasilenie tej trasy tramwajowej.

Wartość kontraktu to 31 601 755,18 zł brutto.

Inwestycja jest częścią projektu „Budowa wybranych odcinków tras tramwajowych w Warszawie wraz z zakupem taboru”, zgłoszonego do dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014–2020.

Po zakończeniu prac linia tramwajowa na Tarchominie wydłuży się do 7 km. Trwają już przygotowania do budowy ostatniego odcinka torów. Równolegle trwa przeprojektowywanie ul. Światowida – wprowadzane są zmiany wynikające z wypracowanych w trakcie konsultacji z mieszkańcami uwag do poprzedniego projektu.
źródło: ZTM

ODPOWIEDZ