Kolej w aglomeracji warszawskiej
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No niesamowite, poza godzinami szczytu oferta jest ograniczona, kto by pomyślał.
Czy patrząc na metro też mówisz, że kursuje co 10 minut lub rzadziej, bo wyciągasz fakty pasujące do tezy, czy jednak w tym przypadku jesteś w stanie zachować cień obiektywności?
O takim drobiazgu, że przyzowitość nakazywałaby analizę rozkładu bez cięć związanych z pracami modernizacyjnymi nawet nie wspomnę.
Czy patrząc na metro też mówisz, że kursuje co 10 minut lub rzadziej, bo wyciągasz fakty pasujące do tezy, czy jednak w tym przypadku jesteś w stanie zachować cień obiektywności?
O takim drobiazgu, że przyzowitość nakazywałaby analizę rozkładu bez cięć związanych z pracami modernizacyjnymi nawet nie wspomnę.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Tory, sterowanie, przejazdy. Poza tym dopiero co był oddzielany ruch aglomeracyjny od dalekobieżnego na torach do Wołomina, a tu zaraz wróci na odcinek przez Ząbki, a dodatkowo z Wileńskiego nie będzie można przejechać jak będzie pociąg z Białegostoku jechać.KwZ pisze:Wydaje mi się, że 12 par pociągów na dobę to nie tak mało. Seriously, ze 2 km torów to taka wielka inwestycja?Czyli chcemy budować łącznik dla pociągów co 2 godziny (lub rzadziej)?
W ogóle to w Zielonce da się w łatwy sposób przejechać na dalekobieżne od Wileńskiego?
ŁK
Rozkład na czas zamknięcia toru na średnicy podmiejskiej zaskakuje eleganckim taktem na S1. Nie można tego powiedzieć o S10 i S20. 4 minuty postoju na Wschodniej przed wjazdem na średnicę dla S1 - podobnie dla S20 na Zachodniej. Pewnie muszą podyktować rozkaz...
Przy okazji niekonsekwencja w oznaczeniu kursów S1. Skoro trasa jest do W-wa Powiśle, na logikę kursy wydłużone do Zachodniej powinny mieć oznaczenie. Teraz mamy "p-kurs do W-wa Powiśle" i kurs bez oznaczeń też do W-wa Powiśle (i w tajemnicy dalej). Analogicznie jest dla S2.
Trasa objazdowa, czyli skrócona, jest do Powiśla. Trójka - to jest dopiero kuriozum, bo tam to już kompletnie nie wiadomo, która trasa jest obecnie podstawowa.Paweł D. pisze:Przy okazji niekonsekwencja w oznaczeniu kursów S1. Skoro trasa jest do W-wa Powiśle, na logikę kursy wydłużone do Zachodniej powinny mieć oznaczenie. Teraz mamy "p-kurs do W-wa Powiśle" i kurs bez oznaczeń też do W-wa Powiśle (i w tajemnicy dalej). Analogicznie jest dla S2.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Swoją drogą z lotniska nić prócz S3 i S20 nie jeździ? Rozkład ma koszmarne dziur po 40 minut... https://www.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php ... 2019-08-26
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ano nic więcej. RL skrócili do Warszawy Wschodniej.Glonojad pisze: ↑25 sie 2019, 13:56Swoją drogą z lotniska nić prócz S3 i S20 nie jeździ? Rozkład ma koszmarne dziur po 40 minut... https://www.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php ... 2019-08-26
Mała ciekawostka. Zauważyłem, że w rozkładzie od jutra do piątku wpisana jest Wiedeńka wydłużona do Otwocka
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tak zgadza się.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- R-9 Chełmska
- Posty: 7767
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Ja wiem, że remont, ale takie połączenie jest chyba... Dość niszowe?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Hehe, na 5 do pracy do Warszawy w sam raz.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Jeżdżą nim pewnie ludzie do zakładów pracy na I zmianę - szczególnie, że wskazałeś kurs załatwiający wszystkie pośrednie przystanki, ZTCP z Radomia do Warki są też "szybkie" połączenia bez przystanków pośrednich. A w każdym razie taki kurs widziałem w czerwcu czekając na FlixBusa na radomskim D.A.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43