Strona 96 z 126

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 22 gru 2014, 12:57
autor: Piottr
pawcio pisze:Żebyś się nie zdziwił. Podobno najmocniejsza "kartą przetargową" inż. G. jest kompletny brak szans na znalezienie następcy.
Rozumiem, że nikt, kto ma odpowiednie kompetencje w zakresie SRD - a osobiście znam kilka takich osób - nie jest na tyle nierozsządny, żeby się podjąć takiej pracy?

A jak to wygląda w innych miastach wojewódzkich?

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 22 gru 2014, 14:29
autor: Bastian
Dodajmy: za taką płacę z taką odpowiedzialnością (potencjalnie także karną). Tu chodzi nie tylko o kwalifikacje, ale i o jaja...

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 22 gru 2014, 16:19
autor: Emyl
Wniosek: powinni mu zacząć płacić trochę więcej, a następnie zwolnić za niegospodarność.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 22 gru 2014, 23:01
autor: pawcio
Chyba nie za bardzo mogą. W końcu to urzędnik z urzędniczą siatką płac w randze tylko zastępcy dyrektora biura.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 22 gru 2014, 23:23
autor: KwZ
Zastępcy? Myślałem, że ma przynajmniej swoje biuro...

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 22 gru 2014, 23:23
autor: Bastian
No, dyrektorem BDiK jest przecież Mieczysław Reksnis.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 23 gru 2014, 8:37
autor: person

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 16 mar 2015, 21:38
autor: KwZ
Gdzie zniknęły dziesiątki tysięcy codziennych podróżnych?

52 tysiące kierowców znikając, nie może się mylić.

Pokrótce: ruch na sąsiednich mostach wzrósł mniej, niż wynosił na Moście Łazienkowskim. Czy zatem kierowcy przesiedli się do transportu publicznego?

Moim zdaniem nie, a przynajmniej nie w większości. Brakująca różnica to dużo więcej, niż wynosiła liczba wolnych miejsc na liniach przejeżdżających przez Wisłę. Może problem tkwi w metodologii liczenia samochodów?

Aha,
Gdzieś więc zgubiło się 52 tys. kierowców, którzy dzień w dzień przejeżdżali rzekę w tę i we w tę.
52 tys. samochodów na moście mniej to 26 tys. kierowców i ok. 8 tys. pasażerów mniej jadących rano i drugie tyle popołudniu. Czyli szukać trzeba 34, a nie 52 tys. ludzi.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 16 mar 2015, 21:43
autor: Solaris U10
Dane pochodzą pewnie z automatycznego pomiaru, więc metodologia pewnie w porządku. Brakujące pojazdy sądzę, że odnalazłyby się na pozostałych mostach, które nie zostały uwzględnione w zestawieniu.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 16 mar 2015, 21:47
autor: Poc Vocem
Z tego, co mi wiadomo, to w pomiarach ruchu specjalnej metodologii nie ma. Stawiasz punkt pomiarowy (na moście wystarczy 1) i zliczasz, ręcznie bądź elektronicznie, przejeżdżające pojazdy. Aby dane były porównywalne należy to robić w tych samych godzinach (np. 6-8 rano). Można jednak upatrywać zniknięcia w wydłużonym czasie przejazdu, przez który jakaś część pojazdów wypada poza czas pomiarowy.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 16 mar 2015, 21:50
autor: KwZ
A te dane są zbierane na bieżąco czy jakoś ekstrapolowane na chwilę przed pożarem?

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 16 mar 2015, 22:25
autor: Poc Vocem
To już by trzeba ZDM-u pytać... Zapewne pomiar jest automatyczny, ale jak konkretnie dokonywany to oni tylko wiedzą.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 16 mar 2015, 22:28
autor: Łukasz
No dobra, jakikolwiek by to pomiar nie był, to zginęło nie 5 tysięcy, tylko 50. To nie może być błąd pomiaru.
Chyba, że jednak na każdym moście zwiększyło się o 10 tys - i założenie, że "nie mogli przecież jechać dalszym mostem" jest błędne
(wiele na to wskazuje). Strzelałbym jednak, że bardzo dużo ludzi przesiadło się do komunikacji, a trzeba było jeszcze to zbadać
zanim otwarto metro - i teraz. Metro de facto dało dodatkową przeprawę przez rzekę - czyli to, czego w Warszawie brakuje najbardziej.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 16 mar 2015, 22:36
autor: Stary Pingwin
Tylko samochodu nie można wziąć do metra.

Jak kształtować układ komunikacyjny?

: 16 mar 2015, 22:42
autor: Łukasz
Ale jest P&R Stadion.