Trasa tramwajowa na Tarchomin i Nowodwory
Moderator: Wiliam
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No i się zaczęło. Tylko dlaczego 101 i E-8 kursują razem tą samą trasą objazdową?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
101 spokojnie mogliby dać na Odkrytą, na tym solówki przecież jeżdżą, zgadzam się
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
Czy prawdą jest, że budowa odcinka z Nowodworów do Winnicy będzie jeszcze raz podzielona na dwa etapy?
No bo już teraz podzielono odcinek z Tarchomina na etap do Nowodworów i do Winnicy.
Tam jeszcze jest co dzielić na mniejsze kawałki?
Tam jeszcze jest co dzielić na mniejsze kawałki?
Tory do pętli i sama pętla osobno?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
A jeszcze wcześniej podzielono na etap do Świdrów, na etap do Tarchomina, na etap do...
No ludzie, budowanie torów tramwajowych po dwa przystanki co 2 lata to przecież absurd totalny, nawet na 2 etapy ta trasa jest za krótka.
No ludzie, budowanie torów tramwajowych po dwa przystanki co 2 lata to przecież absurd totalny, nawet na 2 etapy ta trasa jest za krótka.
Podobno ma być podzielone jeszcze na pętlę w rejon SP154, co ciekawsze czytałem, że 17 ma mieć klasyczną pętlę, a 2 dla dwukierunków.
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM
Jaki węzeł?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6942
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No tam trzeba zbudować pętlę tramwajową (do prawdziwego zawracania znaczy się) i pętlę do obsługi autobusów z Legionowa. Nie chcę skłamać, ale nie wiem czy na jakimś projekcie nie widziałem obok tych pętli też wielokondygnacyjnego P+R.
O, tutaj osa coś na ten temat wspomina: http://autobusczerwony.blox.pl/2015/11/ ... nnica.html
O, tutaj osa coś na ten temat wspomina: http://autobusczerwony.blox.pl/2015/11/ ... nnica.html
I naprawdę proste tory i pętla będą budowane osobno? Niech jeszcze prawy i lewy tor osobno zrobią...
Będzie jak na kolei: PKP Polskie Szyny Kolejowe, PKP Polskie Podkłady Kolejowe, PKP Polskie Śruby Kolejowe...
Bo trasą podstawową jeżdżą razem?tarantula01 pisze:No i się zaczęło. Tylko dlaczego 101 i E-8 kursują razem tą samą trasą objazdową?
Pewnie za kilka miesięcy tak będzie.Matej pisze:101 spokojnie mogliby dać na Odkrytą, na tym solówki przecież jeżdżą, zgadzam się
Uważasz, że lepiej nie budować wcale? To też jakaś opcja.MichalJ pisze:No ludzie, budowanie torów tramwajowych po dwa przystanki co 2 lata to przecież absurd totalny, nawet na 2 etapy ta trasa jest za krótka.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Dlaczego taka musi być alternatywa?MisiekK pisze:Uważasz, że lepiej nie budować wcale? To też jakaś opcja.MichalJ pisze:No ludzie, budowanie torów tramwajowych po dwa przystanki co 2 lata to przecież absurd totalny, nawet na 2 etapy ta trasa jest za krótka.