Ojej faktycznie te zmiany już w kwietniuBastian pisze:Kwiecień to wiosna chyba?dzidek pisze:Szkoda tylko, że będzie trzeba na to czekać aż do ... jesieni![]()
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Moderator: Wiliam
Bo przerwy (np. śniadaniowe) powodują konieczność takiego poukładania, by stojąca brygada nie blokowała takiej, która ma jechać wcześniej. Różne linie mają różnej długości postoje, więc wyszłoby zaraz, że tramwaj linii A ma odjazd 8 minut po przyjexie, tymczasem wszystkie tory są zajęte przez tramwaje innych linii, które stoją dłużej - i nie ma jak ich wyprzedzić.MeWa pisze:Czemu się nie da?Bastian pisze: Póki nie oderwie się postojów motorowych od postojów wozów, póty się nie da.
Szkoły. Poza tym - jak by nie patrzeć, może i by wystarczyły tam dwa tramwaje, tylko że z obecnych trzech nie ma którego wyciąć - 16 do metra, 21 na Pragę, a 18 jest najlepiej zapełniona.mariow pisze:potoki generowane przez te ZP wymagają az 3 linii tramów i to dwuwagonowych?
cierpliwości, najpóźniej w 2012 będziesz miałdzidek pisze:Chyba, że powstanie wspólny przystanek za r.Daszyńskiego ale w to wątpię.
Skoro sie dało 10tke ze Słuzewca (pasazerom nie tłumacząc ze sie nie miesci) to likwidacja 18 tez by z automatu to zdziałała.Bastian pisze:Szkoły. Poza tym - jak by nie patrzeć, może i by wystarczyły tam dwa tramwaje, tylko że z obecnych trzech nie ma którego wyciąć - 16 do metra, 21 na Pragę, a 18 jest najlepiej zapełniona.
Pytaj TW. Podobno jest wstępna zgoda na zmianę za dwa lata, przecież napisałem. Ale to może być plotka, więc nie biorę za to odpowiedzialności - myślę, że Glon to powinien móc potwierdzić lub zaprzeczyć.MeWa pisze:Czemu się nie da oderwać przerw motorniczych od postojów wozów?
Skądże ja to mam wiedzieć? Jak dla mnie, to by mogła być ostateczna. Nadzieję daje mi to, że jest już mało czasu na kolejne pomysły i "pomysły".MeWa pisze:czy to jest ostateczna wersja czy też ZTM uraczy nas jeszcze nagle kilkoma innymi pomysłami na zmiany tramwajowe?
Sygnalizacji nie było...mariow pisze:A co do 15 ... do niedawna Babka jakos wytrzymywała
Częściej jesienią? Którego roku?GW pisze:Tramwaje częściej, ale jesienią. Luźniej w SKM
Jarosław Osowski, 2008-02-28, ostatnia aktualizacja 2008-02-28 20:47
Zmiany dla zmianGW pisze: 5 - nowa linia obsługiwana pojedynczymi tramwajami, zastąpi tymczasową Z-8
No, tak, dyrektor Ruta obiecał że nie zabierze 23 z Nowego Bemowa.GW pisze: 13 - wycofana z Bielan i Bemowa pojedzie co 6 min. trasą sprzed 11 lat
Podobno linię 10 wycofano ze Służewca bo brak tam miejsca. Skąd się więc bierze mniejsce dla 19 - czyżby 17 miała jeździć rzadziej (co 12min)?GW pisze:19 - wycofana spod Politechniki Warszawskie i ul. Puławskiej rozładuje tłok na ul. Broniewskiego i w linii 17 kursującej na Służewiec
21 solówkami czy nadal (mimo zapowiedzi dyrektora Ruty) będzie zwiększenie liczby tramwajów na Jagiellońskiej?GW pisze: 21 - po zmianie trasy rozładuje tłok w linii 25
Akurat na najbardziej potrzebnym dla mieszkańców kierunku ...GW pisze: 22 - dodatkowe kursy rozładują tłok na ul. Broniewskiego
Może jednak to byłaby najlepsza opcja ? Tym bardziej, że już kiedyś ktoś zaproponował taką zmianę na forum.geograf pisze:A może lepiej połączyć 32 z 46 z Ochoty, Towarową, Kasprzaka, Skierniewicka, DT Wola na Pragę? W szczycie wsparcie dla połączenia Placu Zawiszy z Wolą, a i byłaby eliminacja jednego skrętu na Karcelaku...
W porównaniu z 13 na dwóch wagonach na Marymoncką to realny odzysk wagonów.mkm101 pisze:Zmiany dla zmian5 - nowa linia obsługiwana pojedynczymi tramwajami, zastąpi tymczasową Z-8
Przecież już to wyraźnie napisałemmkm101 pisze:Podobno linię 10 wycofano ze Służewca bo brak tam miejsca. Skąd się więc bierze mniejsce dla 19
Dwuskłady. Co w związku z tym na Jagiellońskiej - też już pisałem.mkm101 pisze:21 solówkami czy nadal (mimo zapowiedzi dyrektora Ruty) będzie zwiększenie liczby tramwajów na Jagiellońskiej?
Nie mam zielonego pojęcia. W ogóle nie słyszałem, że to będzie już w prasieSiecool pisze:Czy jest szansa, że jutro ten projekt pojawi się ze szczegółowymi informacjami i częstotliwościami (np. co ile 23?) na stronie ZTMu?
32 jest do natychmiastowego przerzedzenia - jego z kolei nie wytrzymuje nawet nie Kercelak, ale Zawisza! Więc nie ma mowy o połączeniu tych dwóch linii.dzidek pisze:Może jednak to byłaby najlepsza opcja ? Tym bardziej, że już kiedyś ktoś zaproponował taką zmianę na forum.geograf pisze:A może lepiej połączyć 32 z 46 z Ochoty, Towarową, Kasprzaka, Skierniewicka, DT Wola na Pragę? W szczycie wsparcie dla połączenia Placu Zawiszy z Wolą, a i byłaby eliminacja jednego skrętu na Karcelaku...
Oby jak najszybciej bo o ile pierwszy projekt w duzej czesci pochwaliłem w mailu a jedynie poddałem w sens skracanie 23 i trzy linie na Żerań, tak ten mam zamiar zjechac niemal kompletnie.Siecool pisze:Czy jest szansa, że jutro ten projekt pojawi się ze szczegółowymi informacjami i częstotliwościami (np. co ile 23?) na stronie ZTMu?
No to wychodzi, że pochwaliłeś tylko zamianę 22 i 24, bo więcej zmian tam w zasadzie nie byłomariow pisze:jedynie poddałem w sens skracanie 23 i trzy linie na Żerań