: 11 sty 2010, 22:00
Zdecydowanie lepiej.JacekM pisze:albo w sumie: Powązkowska Słomińskiego Dawidowskiego Andersa Stawki Okopowa Powązkowska... I robimy wysiadkę/wsiadkę z tego samego przystanku (obecnie w str. Elsnerowa).
Zdecydowanie lepiej.JacekM pisze:albo w sumie: Powązkowska Słomińskiego Dawidowskiego Andersa Stawki Okopowa Powązkowska... I robimy wysiadkę/wsiadkę z tego samego przystanku (obecnie w str. Elsnerowa).
No właśnie. W niedzielę przy Arkadii (godzina 21:15 mniej więcej, Arkadia już chyba nieczynna) - zespół Baseny Inflancka w dwuskładzie na 28 było mniej więcej 60 osób. Dużo czy mało? 16 odjechała z połową miejsc siedzących zajętych (w solówce), w 1 były zajęte wszystkie siedzące i chyba nikt nie stał.JacekM pisze:
[ Dodano: Pon 11 Sty, 2010 ]Dla innych pasażerów nie8833 pisze:Dla mnie 28 może polecieć. A jak
Się właśnie zamykająca i wypluwająca swoich klientów.Glonojad pisze:godzina 21:15 mniej więcej, Arkadia już chyba nieczynna
Nie kpiłem tym razem, uważam pomysł za bardzo dobry. Może kpił Pawcio, ale na pewno nie ja.JacekM pisze:Ja nie wiem kiedy Ty kpisz, a kiedy mówisz na poważnie
"A niech mnie Matka Boska broni! Z antychrystem?! Pod jednym dachem?!!!"Emdegger pisze:Może kpił Pawcio
Frekwencja na przystanku sugerowała, że klienci się już w większości wypluli byli. Zresztą to nieistotne, w każdym razie frekwencja w 28 była niezła naprawdę. Chyba, że to wszystko widzowie jednego seansu, którzy poszli na przystanek przy Babce i akurat 28 podjechało, wykluczyć nie można.pawcio pisze:Się właśnie zamykająca i wypluwająca swoich klientów.Glonojad pisze:godzina 21:15 mniej więcej, Arkadia już chyba nieczynna
Ja wrócę do odświeżenia idei połączenia Bródna z Traktem Królewskim przez 506. Zważcie, przecież po ukatrupieniu E-3 ludzie na Nowy Świat jakoś muszą jeździć. Ja bym to widział tak- w okolicach Nowego Zjazdu na Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Belwederską a potem na Wilanów. Mamy pretekst żeby skrócić 116 do Marymontu lub przynajmniej przerzedzić, dając linię 216 w relacji Chomiczówka-Marymont.Emdegger pisze:. Coś z pary 118/506 pozostanie (wręcz musi), ale połączenie w tej postaci i tak jest od dawna martwe.
195. Skoro ilość autobusów na Krakowskim Przedmieściu jest ograniczona, to marnotrastwem jest linia kończąca trasę na pl. Piłsudskiego. Ze względu na ograniczenia na KP linia powinna przejeżdżać , zapewniając dojazd pasażerom z obu stron: 195 zapewnia dojazd z południa, powinno także z drugiej strony, np. z BRÓDNA !zap140 pisze:Ja wrócę do odświeżenia idei połączenia Bródna z Traktem Królewskim przez 506. Zważcie, przecież po ukatrupieniu E-3 ludzie na Nowy Świat jakoś muszą jeździć. Ja bym to widział tak- w okolicach Nowego Zjazdu na Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Belwederską a potem na Wilanów. Mamy pretekst żeby skrócić 116 do Marymontu lub przynajmniej przerzedzić, dając linię 216 w relacji Chomiczówka-Marymont.Emdegger pisze:. Coś z pary 118/506 pozostanie (wręcz musi), ale połączenie w tej postaci i tak jest od dawna martwe.
Psucie 116 i robienie z niej drugiego_422 jest pomysłem bezsensownym, bo ta pierwsza jest jedną z lepszych linii promienistych w Warszawie i jedynym uchowanym połączeniem szeroko pojętych Bielan z Traktem (dawno, dawno temu były jeszcze 122, 195 i 303). Jest przez to linią dość unikalną. A poza tym jest pokryciem E-2, która w przypadku zamiany 116 na 506 mogłaby utracić swój ekspresowy charakter. Z resztą jeśli coś kombinować w sprawie poprawy dojazdu z Bródna na Trakt, to tylko przy pomocy 118 z trasą: ... - Wisłostrada - Dobra - Tamka - Nowy Świat - Piękna - Pl. Konstytucji - Waryńskiego - Rakowiecka - Kazimierzowska - ... (i wtedy 101 do piachu i 166 na Pl. Hallera), bądź: ... - Wisłostrada - Sanguszki >/< Wenedów - Bonifraterska - trasa 122 - Spartańska. Nie uważam, że jest konieczne kierowanie linii z Bródna przez Pl. Zamkowy, ze względu na dostępność tramwajów na Trasie W-Z, dlatego preferowałbym wariant pierwszy. Tymbardziej, że wtedy zostałby obsłużony BUW, a z przystanków "Ordynacka" na UW nie jest przecież daleko.zap140 pisze:Ja wrócę do odświeżenia idei połączenia Bródna z Traktem Królewskim przez 506. Zważcie, przecież po ukatrupieniu E-3 ludzie na Nowy Świat jakoś muszą jeździć. Ja bym to widział tak- w okolicach Nowego Zjazdu na Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Belwederską a potem na Wilanów. Mamy pretekst żeby skrócić 116 do Marymontu lub przynajmniej przerzedzić, dając linię 216 w relacji Chomiczówka-Marymont.
118 powinno kończyć gdzieś w okolicach pl. Konstytucji. Wydłużania na Kazimierzowską doprowadzi do agonii tej linii. I raczej przez Powiśle (Ludna) a nie Tamką. Wydaje mi się dogmatem konieczność bezpośredniego połączenia Bródna ze Starówką. 4 wystarczy + 118 od strony Wisłostrady z dojściem do Nowego Miasta.ZaciszaniN pisze:Psucie 116 i robienie z niej drugiego_422 jest pomysłem bezsensownym, bo ta pierwsza jest jedną z lepszych linii promienistych w Warszawie i jedynym uchowanym połączeniem szeroko pojętych Bielan z Traktem (dawno, dawno temu były jeszcze 122, 195 i 303). Jest przez to linią dość unikalną. A poza tym jest pokryciem E-2, która w przypadku zamiany 116 na 506 mogłaby utracić swój ekspresowy charakter. Z resztą jeśli coś kombinować w sprawie poprawy dojazdu z Bródna na Trakt, to tylko przy pomocy 118 z trasą: ... - Wisłostrada - Dobra - Tamka - Nowy Świat - Piękna - Pl. Konstytucji - Waryńskiego - Rakowiecka - Kazimierzowska - ... (i wtedy 101 do piachu i 166 na Pl. Hallera), bądź: ... - Wisłostrada - Sanguszki >/< Wenedów - Bonifraterska - trasa 122 - Spartańska. Nie uważam, że jest konieczne kierowanie linii z Bródna przez Pl. Zamkowy, ze względu na dostępność tramwajów na Trasie W-Z, dlatego preferowałbym wariant pierwszy. Tymbardziej, że wtedy zostałby obsłużony BUW, a z przystanków "Ordynacka" na UW nie jest przecież daleko.zap140 pisze:Ja wrócę do odświeżenia idei połączenia Bródna z Traktem Królewskim przez 506. Zważcie, przecież po ukatrupieniu E-3 ludzie na Nowy Świat jakoś muszą jeździć. Ja bym to widział tak- w okolicach Nowego Zjazdu na Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat, Belwederską a potem na Wilanów. Mamy pretekst żeby skrócić 116 do Marymontu lub przynajmniej przerzedzić, dając linię 216 w relacji Chomiczówka-Marymont.
Ale chyba zgodzisz się że przy ograniczeniach w ilości autobusów na Trakcie, krańcujące na Pl. Piłsudskiego 195 jest marnotrawstwem i powinno zostać wyciągnięte dalej na północ. Czy będzie to Bródno czy Tarchomin czy Zacisze czy Zielona Białołęka czy Żoliborz to już ma mniejsze znaczenie, ale warto jednak wykorzystać możliwość dowiezienia skądś na Trakt. Fatalną sprawą jest że 160 nie może jechać z Trasy W-Z przez Krakowskie, Królewską na Centralny.Dęboszczak pisze:118 powinno kończyć gdzieś w okolicach pl. Konstytucji. Wydłużania na Kazimierzowską doprowadzi do agonii tej linii. I raczej przez Powiśle (Ludna) a nie Tamką. Wydaje mi się dogmatem konieczność bezpośredniego połączenia Bródna ze Starówką. 4 wystarczy + 118 od strony Wisłostrady z dojściem do Nowego Miasta.
Nie zgodzę się Pl. Piłsudskiego jest dla tej linii optymalny, żadnego wydłużania dalej! A już na pewno nie na Bródno! Aż się prosi 195+503 jako jedna b. częsta linia w śladzie 503.Zebra pisze: Ale chyba zgodzisz się że przy ograniczeniach w ilości autobusów na Trakcie, krańcujące na Pl. Piłsudskiego 195 jest marnotrawstwem i powinno zostać wyciągnięte dalej na północ. Czy będzie to Bródno czy Tarchomin czy Zacisze czy Zielona Białołęka czy Żoliborz to już ma mniejsze znaczenie, ale warto jednak wykorzystać możliwość dowiezienia skądś na Trakt. Fatalną sprawą jest że 160 nie może jechać z Trasy W-Z przez Krakowskie, Królewską na Centralny.