Strona 97 z 229
: 05 lis 2012, 21:52
autor: fik
MichalJ pisze:ale wagony w malowaniu IC na filmach też są.
Bo żeby doprowadzić złom poPRowy do stanu używalności praktycznie wstrzymano rewizję taboru macierzystego - stąd niemal równo w dwa lata po przejęciu pośpiechów, na święta 2010, na pociągach IC zrobił się wysyp 111A, a lepsze wagony stały odstawione na Grochowie - wtedy właśnie Robbo nakręcił legendarny filmik, który trafił do TVNu.
MichalJ pisze:No i w pierwszym roku (a może i dłużej) po reorganizacji tempo wykonywania rewizji było żałośnie słabe.
Oligopol ZNTKów, które zwęszyły dobry interes (nie dziwota). Przetargi były odwoływane ze względu na przekroczenie kwoty przewidzianej na zamówienie.
: 06 lis 2012, 10:45
autor: przewoz
Tak, pamietam przetarg który w końcu został rozstrzygnięty. Kwota przeznaczona na pojedynczą naprawę P4 wagonu była taka, że zastanawiałem się, czy starczy na nową farbę na ten wagon.
Przez pierwsze 2 lata tak to właśnie kalkulowali, więc nie dziwię się, że wszystko stanęło w naprawach.
Dopiero teraz ruszyli, ale jak poczytałem SIWZ na modernizację 150 wagonów i błędy w prawie każdym załączniku (kopiuj - wklej, kopiuj - wklej...) plus dziwne wymagania (oddzielny serwer do diagnostyki dla każdego zadania... to jest dobre) to boję się, że z tym przetargiem też utkną.
EDIT: dopiero zobaczyłem, że siedzimy w temacie PB
Może część postów przenieść
: 06 lis 2012, 11:00
autor: Piottr
przewoz pisze:EDIT: dopiero zobaczyłem, że siedzimy w temacie PB
Może część postów przenieść
Popieram. Bo się dyskusja rozmydla.
: 07 lis 2012, 18:18
autor: Łukasz
KwZ pisze:Wywołujesz wilka z lasu...
Problem polega na dziesiątkach wagonów stojących na Grochowie czy innym Prokocimiu. Nie mówiąc o setkach skreślonych ze stanu od czasu przejęcia przewozów dalekobieżnych przez IC.
Nooo, zdarzały się już ordynarne mechpomy z ręcznie otwieranymi drzwiami międzywagonowymi, sterczącymi i skwierczącymi świetlówkami oraz ogrzewaniem nienawiewnym na IC.
: 20 lis 2012, 9:01
autor: Piottr
A wracając do tematu - wiadomo coś na temat pierwszej trasy PB niewarszawocentrycznej? Pojawi się od 8 stycznia, czy nie?
: 20 lis 2012, 9:51
autor: vernalisadonis
Jak byłem na DTP 2012 to pytałem się jakie mają plany na przyszłość to facet mi odpowiedział tylko tyle, że mają kupić ponad 100 autokarów po nowym roku.
: 20 lis 2012, 20:01
autor: MZ
vernalisadonis pisze:Jak byłem na DTP 2012 to pytałem się jakie mają plany na przyszłość to facet mi odpowiedział tylko tyle, że mają kupić ponad 100 autokarów po nowym roku.
Ponad 100? Coś mi się nie chce wierzyć aż w taką liczbę...
: 20 lis 2012, 20:32
autor: TranslatorPS
#55
^^ Mają kasę z Szkocji? Mają, Stagecoach to gigant autobusowy na dwóch kontynentach. No to ponad 100 to dla nich w miarę mały problem.
: 20 lis 2012, 21:08
autor: MichalJ
A ile wozów teraz jeździ?
: 20 lis 2012, 21:17
autor: ashir
MichalJ pisze:A ile wozów teraz jeździ?
48 Altano + 20 Astromeg = 68 pojazdów
: 21 lis 2012, 0:47
autor: tomek0409
+1 żółtek.
: 21 lis 2012, 9:02
autor: Piottr
tomek0409 pisze:+1 żółtek.
Jaki 'żółtek'? Podnajem?
: 21 lis 2012, 10:08
autor: henio_wpz
Już dawno nie żółtek a czerwoniec. Rezerwa.
: 21 lis 2012, 10:56
autor: Pawel_
Jeśli gość ma kasę, konkretną kasę od Polaków, to dlaczego ma niby nie kupić 100. nowych wozów?
: 21 lis 2012, 14:12
autor: R-9 Chełmska
Bo kasa ta idzie na paliwo, a i tak musi brać pieniądze ze Szkocji, by utrzymywać płynność finansową?