Strona 97 z 229

: 05 lis 2012, 21:52
autor: fik
MichalJ pisze:ale wagony w malowaniu IC na filmach też są.
Bo żeby doprowadzić złom poPRowy do stanu używalności praktycznie wstrzymano rewizję taboru macierzystego - stąd niemal równo w dwa lata po przejęciu pośpiechów, na święta 2010, na pociągach IC zrobił się wysyp 111A, a lepsze wagony stały odstawione na Grochowie - wtedy właśnie Robbo nakręcił legendarny filmik, który trafił do TVNu.
MichalJ pisze:No i w pierwszym roku (a może i dłużej) po reorganizacji tempo wykonywania rewizji było żałośnie słabe.
Oligopol ZNTKów, które zwęszyły dobry interes (nie dziwota). Przetargi były odwoływane ze względu na przekroczenie kwoty przewidzianej na zamówienie.

: 06 lis 2012, 10:45
autor: przewoz
Tak, pamietam przetarg który w końcu został rozstrzygnięty. Kwota przeznaczona na pojedynczą naprawę P4 wagonu była taka, że zastanawiałem się, czy starczy na nową farbę na ten wagon.
Przez pierwsze 2 lata tak to właśnie kalkulowali, więc nie dziwię się, że wszystko stanęło w naprawach.
Dopiero teraz ruszyli, ale jak poczytałem SIWZ na modernizację 150 wagonów i błędy w prawie każdym załączniku (kopiuj - wklej, kopiuj - wklej...) plus dziwne wymagania (oddzielny serwer do diagnostyki dla każdego zadania... to jest dobre) to boję się, że z tym przetargiem też utkną.

EDIT: dopiero zobaczyłem, że siedzimy w temacie PB :) Może część postów przenieść :)

: 06 lis 2012, 11:00
autor: Piottr
przewoz pisze:EDIT: dopiero zobaczyłem, że siedzimy w temacie PB :) Może część postów przenieść :)
Popieram. Bo się dyskusja rozmydla.

: 07 lis 2012, 18:18
autor: Łukasz
KwZ pisze:Wywołujesz wilka z lasu...

Problem polega na dziesiątkach wagonów stojących na Grochowie czy innym Prokocimiu. Nie mówiąc o setkach skreślonych ze stanu od czasu przejęcia przewozów dalekobieżnych przez IC.
Nooo, zdarzały się już ordynarne mechpomy z ręcznie otwieranymi drzwiami międzywagonowymi, sterczącymi i skwierczącymi świetlówkami oraz ogrzewaniem nienawiewnym na IC.

: 20 lis 2012, 9:01
autor: Piottr
A wracając do tematu - wiadomo coś na temat pierwszej trasy PB niewarszawocentrycznej? Pojawi się od 8 stycznia, czy nie?

: 20 lis 2012, 9:51
autor: vernalisadonis
Jak byłem na DTP 2012 to pytałem się jakie mają plany na przyszłość to facet mi odpowiedział tylko tyle, że mają kupić ponad 100 autokarów po nowym roku.

: 20 lis 2012, 20:01
autor: MZ
vernalisadonis pisze:Jak byłem na DTP 2012 to pytałem się jakie mają plany na przyszłość to facet mi odpowiedział tylko tyle, że mają kupić ponad 100 autokarów po nowym roku.
:arrow: Ponad 100? Coś mi się nie chce wierzyć aż w taką liczbę...

: 20 lis 2012, 20:32
autor: TranslatorPS
#55

^^ Mają kasę z Szkocji? Mają, Stagecoach to gigant autobusowy na dwóch kontynentach. No to ponad 100 to dla nich w miarę mały problem.

: 20 lis 2012, 21:08
autor: MichalJ
A ile wozów teraz jeździ?

: 20 lis 2012, 21:17
autor: ashir
MichalJ pisze:A ile wozów teraz jeździ?
48 Altano + 20 Astromeg = 68 pojazdów

: 21 lis 2012, 0:47
autor: tomek0409
+1 żółtek.

: 21 lis 2012, 9:02
autor: Piottr
tomek0409 pisze:+1 żółtek.
Jaki 'żółtek'? Podnajem?

: 21 lis 2012, 10:08
autor: henio_wpz
Już dawno nie żółtek a czerwoniec. Rezerwa.

: 21 lis 2012, 10:56
autor: Pawel_
Jeśli gość ma kasę, konkretną kasę od Polaków, to dlaczego ma niby nie kupić 100. nowych wozów? :>

: 21 lis 2012, 14:12
autor: R-9 Chełmska
Bo kasa ta idzie na paliwo, a i tak musi brać pieniądze ze Szkocji, by utrzymywać płynność finansową?