Tramwaje dla Warszawy-plany, przetargi, zamówienia, dyskusje

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 maja 2009, 8:42

beni pisze:Według moich obliczeń
Tu rozmawiamy o faktach, a nie o urojeniach i zmyśleniach - mam Ci przypomnieć, w ilu sprawach nakłamałeś? Czy mamy w ogóle jakiś modteam na tym forum?!
to lecą 13N , 105N/Na 10xx oraz od 1100-75.
Co Ty znowu wypisujesz? 11xx polecą najwcześniej w 2016.
Biorą od najstarszych
Niby skąd ta informacja? Zwykle kasuje się jako pierwsze wagony w najgorszym stanie i/lub o najdłuższym przebiegu od ostatniej NG
i nie licząc dodatkowego uruchomienia Tarchomina.
Sto tysięcy razy było trąbione, ze 186=155 na wymianę + 31 na Tarchomin, z której choinki się urwałeś?


[ Dodano: |5 Maj 2009|, 2009 08:43 ]
k3848 pisze:No dobrze OK. To niech mi ktoś w takim razie odpowie po kiego grzyba modernizacje 13ek?
Nie modernizacje, tylko naprawy główne. Takie się robi co 3-5 lat, w zależności od typu i prrzebiegu, w różnym zakresie.
Żeby przetrwały te 3-5 lat?
Owszem, bo to się robi NG, żeby wagon mógł pojeździć.
Czy to nie jest czasem wyrzucanie pieniędzy w błoto w takim razie?
Lepie na te 3 lata zmniejszyć liczbę kursów? Proponujesz przejść z taktu 5-10/15/15 na 10-20/30/30?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 05 maja 2009, 8:50

MisiekK pisze:Sztuk 10 - numery taborowe są od dawna ustalone.
Serdecznie proszę o podanie ich, jeśli tylko możesz.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7694
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 05 maja 2009, 9:42

Glonojad pisze:
beni pisze:Według moich obliczeń
Tu rozmawiamy o faktach, a nie o urojeniach i zmyśleniach - mam Ci przypomnieć, w ilu sprawach nakłamałeś? Czy mamy w ogóle jakiś modteam na tym forum?!
Spoko - jemu i tak nikt nie wierzy, bo to mitoman....
KwZ pisze:Serdecznie proszę o podanie ich, jeśli tylko możesz.
Nie mogę, ale myślę, że zgadnąć nietrudno. Wszystko w swoim czasie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 maja 2009, 18:46

MisiekK pisze:
Glonojad pisze: Tu rozmawiamy o faktach, a nie o urojeniach i zmyśleniach - mam Ci przypomnieć, w ilu sprawach nakłamałeś? Czy mamy w ogóle jakiś modteam na tym forum?!
Spoko - jemu i tak nikt nie wierzy, bo to mitoman....
To proponuję ustawić mu stałą rangę - skoro smerfa marudę się dało... :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 05 maja 2009, 20:53

Glonojad pisze:Owszem, bo to się robi NG, żeby wagon mógł pojeździć.
Ale marnuje się farbę na poręcze, skaj na siedzenia itp.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 05 maja 2009, 21:13

A jak chcesz NG zrobić bez tego? W ogóle nie ruszać części pasażerskiej?!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 05 maja 2009, 21:54

Premo pisze:
Glonojad pisze:Owszem, bo to się robi NG, żeby wagon mógł pojeździć.
Ale marnuje się farbę na poręcze, skaj na siedzenia itp.
no jednak te 3 lata jeszcze sobie parówki pojeżdżą, to wcale nie tak mało :)
noidea

beni
Posty: 2741
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 06 maja 2009, 19:14

Glonojad pisze:To proponuję ustawić mu stałą rangę - skoro smerfa marudę się dało...
To sobie ściągnij ten plik albo zacznij rozumować napisałem biorąc od najstarszych do najmłodszych i jak nie patrzeć kończy się na wagonie 1175.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Flash8222
Posty: 7631
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 06 maja 2009, 19:41

Coś takiego to nawet dziecko może sobie wymyśleć...

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 06 maja 2009, 20:14

Dobre sobie! Pamiętajcie: każdy odpowiada za to, co tu publikuje. Nie chcę, by ktokolwiek wdawał się w dalszą dyskusję nt. wyżej wymienionej tabelki (skądinąd w tej chwili kompletnie bezwartościowej). Wróćcie do tematu
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 maja 2009, 20:20

To może ja powiem coś ze swoich źródeł, a nie ze swojej chorej wyobraźni... Tramwaje Warszawskie NIE planują kasować wagonów 11xx ze względu na dostawy 186 wagonów niskopodłogowych. Możliwe są ewentualne kasacje pojedynczych sztuk 105Na (nie tylko 11xx) w gorszym stanie lub ewentualnie wagonów nietypowych.

Co więcej, 31 spośród wagonów 120Na*, jak już było powiedziane dzisiątki razy w różnych źródłach, są przeznaczone na zwiększenie stanu związane z objęciem obsługą ogryzka trasy tramwajowej na Tarchomin. W tym celu zostaną nawet dobudowane dodatkowe tory postojowe na zajezdni Żoliborz.

* - PESA nigdy nie potwierdziła tego oznaczenia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 11 maja 2009, 20:31

Co prawda wcale nie jest powiedziane, że PESA będzie właśnie tak wyglądać, ale na tę chwile jest to najbardziej aktualne wzornictwo. I tak pewnie pozostanie do dnia podpisania umowy.
Obrazek
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 11 maja 2009, 21:32

Piękne :-" I jeszcze te dwie 120 w tle. =D>

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 maja 2009, 21:47

Pytanie, czy ZTM nie będzie się upierał przy cudacznym malowaniu opartym na Kremowym Rzygowin...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1634
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 11 maja 2009, 22:11

Troszkę ten "nosek" garbaty... :-k
Ale barwy ok .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

ODPOWIEDZ