Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR
Moderator: JacekM
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Ruta: Brak wspólnego biletu bardzo realny
Trochę ciekawostek I o tym, że planem minimum jest wspólny bilet w I strefie, wzdłuż linii SKM oraz ograniczony do biletów miesięcznych.
http://www.rynek-kolejowy.pl/38953/Ruta ... realny.htm
Trochę ciekawostek I o tym, że planem minimum jest wspólny bilet w I strefie, wzdłuż linii SKM oraz ograniczony do biletów miesięcznych.
http://www.rynek-kolejowy.pl/38953/Ruta ... realny.htm
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
W takim układzie, ZTM powinien wzmocnić linie, które ciął ze względu na dublowanie kolei...MeWa pisze:I o tym, że planem minimum jest wspólny bilet w I strefie, wzdłuż linii SKM oraz ograniczony do biletów miesięcznych.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Na przykład z Ursusa, z nieszczęsnym 517 na czele. Wesoła to samo, - SKM co 30 minut nie będzie atrakcyjne, a w przypadku Ursusa, to i z zabieralnością będą problemy.
Pomijam już to, że w takim przypadku Wawer będzie się pienił o 521...
Pomijam już to, że w takim przypadku Wawer będzie się pienił o 521...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Przecież masz wyraźnie napisane, że w I strefie wspólny bilet zostaje.Wolfchen pisze:Na przykład z Ursusa, z nieszczęsnym 517 na czele. Wesoła to samo, - SKM co 30 minut nie będzie atrakcyjne, a w przypadku Ursusa, to i z zabieralnością będą problemy.
Pomijam już to, że w takim przypadku Wawer będzie się pienił o 521...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
No właśnie mam co do tego wątpliwości. Teraz 517 nie grzeszy przecież miejscami leżącymi, a zakładając, że nawet 1% pasażerów kolei na tej trasie korzysta z biletów krótkookresowych, to robi się nieprzyjemnie.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Przynajmniej połowa z tego jednego procenta pojedzie SKM, reszta ma 517 (na Niedźwiadku puste jak bęben, dalej tylko puste). Skończmy mnożyć wydumane problemy, a o ewentualnych zmianach w komunikacji dyskutujmy a) na właściwym podforum b) gdy będzie znany zakres zmian taryfowych.Wolfchen pisze:a zakładając, że nawet 1% pasażerów kolei na tej trasie korzysta z biletów krótkookresowych, to robi się nieprzyjemnie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ja czegoś nie rozumiem.
Jeśłi miałby zostać wspólny bilet na I strefę to dajmy na to taki mieszkaniec Pruszkowa będzie miał pogorszona lub znacznie droższą ofertę.
Bo tak, jak kupi bilet na KMy to nie będą go SKMki obchodzić - wiec część osób na pewno zejdzie z SKM do KM.
Mozę być tez odwrotna sytuacja że jednak ludzie tabunami rzuca się do SKM w ramach II strefy i KM będą jeździć puste a SKM będą super zatłoczone. W przypadku tak bliskich lokalizacji jak piastów będzie ciekawie bo różnica w cenie miedzy KM + ZTM I strefa a ZTM II strefa to raptem tylko 40zł kwartalnie. przy czym cena zostaje ta sama a dostępność komunikacji - spada.
Nie znajdzie się na pewno grupa popaprańców co kupią KM i ZTM II strefę ponieważ ten koszt zbliży sie do kosztu przejazdu czymkolwiek innym do granic wawy. i np kupienie sobie biletu tylko na I strefę.
W rejonie Pruszkowa na pewno sporo osób rzuci sie do Wukadki...
Jeśłi miałby zostać wspólny bilet na I strefę to dajmy na to taki mieszkaniec Pruszkowa będzie miał pogorszona lub znacznie droższą ofertę.
Bo tak, jak kupi bilet na KMy to nie będą go SKMki obchodzić - wiec część osób na pewno zejdzie z SKM do KM.
Mozę być tez odwrotna sytuacja że jednak ludzie tabunami rzuca się do SKM w ramach II strefy i KM będą jeździć puste a SKM będą super zatłoczone. W przypadku tak bliskich lokalizacji jak piastów będzie ciekawie bo różnica w cenie miedzy KM + ZTM I strefa a ZTM II strefa to raptem tylko 40zł kwartalnie. przy czym cena zostaje ta sama a dostępność komunikacji - spada.
Nie znajdzie się na pewno grupa popaprańców co kupią KM i ZTM II strefę ponieważ ten koszt zbliży sie do kosztu przejazdu czymkolwiek innym do granic wawy. i np kupienie sobie biletu tylko na I strefę.
W rejonie Pruszkowa na pewno sporo osób rzuci sie do Wukadki...
Nie. Tak jak pisałem w wątku o budżecie, cięcia w Wawie są w skali 6-8%, natomiast dla pozawarszawskich przewoźników kolejowych (czyt. KM) 30% -- co oznacza koniec wspólnego biletu oprócz cięć.bepe pisze:Czy to, zgodnie z ostatnimi zapowiedziami Ruty, oznacza, ze cięcia w Warszawie będą mniejsze?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!