Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 22 sty 2013, 21:03

Ruta: Brak wspólnego biletu bardzo realny
Trochę ciekawostek ;) I o tym, że planem minimum jest wspólny bilet w I strefie, wzdłuż linii SKM oraz ograniczony do biletów miesięcznych.

http://www.rynek-kolejowy.pl/38953/Ruta ... realny.htm
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sty 2013, 21:17

MeWa pisze:I o tym, że planem minimum jest wspólny bilet w I strefie, wzdłuż linii SKM oraz ograniczony do biletów miesięcznych.
W takim układzie, ZTM powinien wzmocnić linie, które ciął ze względu na dublowanie kolei... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 22 sty 2013, 21:19

W I strefie, a ponadto wzdłuż linii SKM poza Warszawą - przynajmniej ja tak rozumiem.

A nie wzmocni, bo niby czym?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 22 sty 2013, 21:22

Jeżeli się umówią na miesięczny Sulejówek-Warszawa w I strefie, to taki bilet musi być TAŃSZY od obecnego biletu ZTM I+II (bo inaczej ludzie kupią osobno bilety ZTM I plus KM Sulejówek-Wola Grzybowska). Zatem w wyniku tej operacji Warszawa będzie musiała dołożyć WIĘCEJ. Po co jeść tę żabę?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sty 2013, 21:22

MeWa pisze:A nie wzmocni, bo niby czym?
No to sporo linii może być niezabieralnych...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2013, 21:33

Wolfchen pisze:
MeWa pisze:A nie wzmocni, bo niby czym?
No to sporo linii może być niezabieralnych...
Których?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sty 2013, 21:37

Na przykład z Ursusa, z nieszczęsnym 517 na czele. Wesoła to samo, - SKM co 30 minut nie będzie atrakcyjne, a w przypadku Ursusa, to i z zabieralnością będą problemy.

Pomijam już to, że w takim przypadku Wawer będzie się pienił o 521... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2013, 21:40

Wolfchen pisze:Na przykład z Ursusa, z nieszczęsnym 517 na czele. Wesoła to samo, - SKM co 30 minut nie będzie atrakcyjne, a w przypadku Ursusa, to i z zabieralnością będą problemy.

Pomijam już to, że w takim przypadku Wawer będzie się pienił o 521... 8-(
Przecież masz wyraźnie napisane, że w I strefie wspólny bilet zostaje.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sty 2013, 21:44

Ograniczony do biletów miesiecznych i kwartalnych... 8-(
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2013, 21:47

Wolfchen pisze:Ograniczony do biletów miesiecznych i kwartalnych... 8-(
Niedobitki jeżdżące na dobówkach zmieszczą się do 517.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sty 2013, 21:49

No właśnie mam co do tego wątpliwości. Teraz 517 nie grzeszy przecież miejscami leżącymi, a zakładając, że nawet 1% pasażerów kolei na tej trasie korzysta z biletów krótkookresowych, to robi się nieprzyjemnie.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2013, 21:53

Wolfchen pisze:a zakładając, że nawet 1% pasażerów kolei na tej trasie korzysta z biletów krótkookresowych, to robi się nieprzyjemnie.
Przynajmniej połowa z tego jednego procenta pojedzie SKM, reszta ma 517 (na Niedźwiadku puste jak bęben, dalej tylko puste). Skończmy mnożyć wydumane problemy, a o ewentualnych zmianach w komunikacji dyskutujmy a) na właściwym podforum b) gdy będzie znany zakres zmian taryfowych.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 23 sty 2013, 0:04

MeWa pisze:Ruta: Brak wspólnego biletu bardzo realny
Czy to, zgodnie z ostatnimi zapowiedziami Ruty, oznacza, ze cięcia w Warszawie będą mniejsze?

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 23 sty 2013, 9:53

Ja czegoś nie rozumiem.

Jeśłi miałby zostać wspólny bilet na I strefę to dajmy na to taki mieszkaniec Pruszkowa będzie miał pogorszona lub znacznie droższą ofertę.

Bo tak, jak kupi bilet na KMy to nie będą go SKMki obchodzić - wiec część osób na pewno zejdzie z SKM do KM.
Mozę być tez odwrotna sytuacja że jednak ludzie tabunami rzuca się do SKM w ramach II strefy i KM będą jeździć puste a SKM będą super zatłoczone. W przypadku tak bliskich lokalizacji jak piastów będzie ciekawie bo różnica w cenie miedzy KM + ZTM I strefa a ZTM II strefa to raptem tylko 40zł kwartalnie. przy czym cena zostaje ta sama a dostępność komunikacji - spada.
Nie znajdzie się na pewno grupa popaprańców co kupią KM i ZTM II strefę ponieważ ten koszt zbliży sie do kosztu przejazdu czymkolwiek innym do granic wawy. i np kupienie sobie biletu tylko na I strefę.
W rejonie Pruszkowa na pewno sporo osób rzuci sie do Wukadki...
Obrazek

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 23 sty 2013, 10:18

bepe pisze:Czy to, zgodnie z ostatnimi zapowiedziami Ruty, oznacza, ze cięcia w Warszawie będą mniejsze?
Nie. Tak jak pisałem w wątku o budżecie, cięcia w Wawie są w skali 6-8%, natomiast dla pozawarszawskich przewoźników kolejowych (czyt. KM) 30% -- co oznacza koniec wspólnego biletu oprócz cięć.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ