Strona 99 z 105
Elektrobusy
: 16 kwie 2025, 22:41
autor: Flash8222
Nie

Elektrobusy
: 16 kwie 2025, 22:52
autor: reserved
Dziś wieczorem jeden z elektryków nie przejeździł nawet całego 023/401. Na ostatnim kursie zjechał do zajezdni mając prawie 0% baterii. Pozwólcie, że nie skomentuję..
Elektrobusy
: 16 kwie 2025, 23:05
autor: fraktal
reserved pisze: ↑16 kwie 2025, 22:52
Dziś wieczorem jeden z elektryków nie przejeździł nawet całego 023/401. Na ostatnim kursie zjechał do zajezdni mając prawie 0% baterii. Pozwólcie, że nie skomentuję..
Dla pełnego obrazu sytuacji trzeba by wiedzieć, ile miał przy rozpoczęciu kursowania, skoro macie tylko mobilną ładowarkę...
Elektrobusy
: 16 kwie 2025, 23:27
autor: wincenty
To jakaś jedna wielka partyzantka z tymi wozami... 12 sztuk ma się ładować do jednej przenośnej ładowarki?
I potem wyjeżdża mniej niż połowa i to na krótkie zadania... walenie kotka za pomocą młotka...
To nie można ich było porozdzielać po zajezdniach z ładowarkami, a potem gdy infrastruktura na Kleszczowej będzie gotowa, dopiero wtedy je tam alokować?
Elektrobusy
: 17 kwie 2025, 0:23
autor: reserved
fraktal pisze: ↑16 kwie 2025, 23:05
reserved pisze: ↑16 kwie 2025, 22:52
Dziś wieczorem jeden z elektryków nie przejeździł nawet całego 023/401. Na ostatnim kursie zjechał do zajezdni mając prawie 0% baterii. Pozwólcie, że nie skomentuję..
Dla pełnego obrazu sytuacji trzeba by wiedzieć, ile miał przy rozpoczęciu kursowania, skoro macie tylko mobilną ładowarkę...
Tego nie wiem ale sam jak jeździłem na 128/175 i ruszyłem ze Szczęśliwic mając tylko 74%, to po 3 godzinach miałem już tylko 14% i musiałem jechać na Konwiktorską się podładować. Także tak czy inaczej tragedia.
Elektrobusy
: 17 kwie 2025, 5:14
autor: ZielonyJamnik
fraktal pisze: ↑16 kwie 2025, 23:05
Dla pełnego obrazu sytuacji trzeba by wiedzieć, ile miał przy rozpoczęciu kursowania, skoro macie tylko mobilną ładowarkę...
Ogólnie dobija do 99% lub 100%, ale nie wiem od czego to zależne. Ładowarki są na zakładzie 2 lub 3.
Po wcześniejszych elektrykach miały być wyciągnięte wnioski. Prócz zmiany typu silnika, nie wyciągnięto żadnych. Mało tego wydaje mi się, że w starych elektrykach przegubowych jest większy zasięg. Czuję, że jazda tym na 136 będzie tragedią, szczególnie jeśli zostanie wariant z ładowarką tylko na Natolinie. Wszyscy kierowcy zgodnie też mówią, którzy tym jeździli, że to są najwolniejsze wozy, wolniejsze nawet niż przegubowe (nie podkręcone) MANy.
Elektrobusy
: 17 kwie 2025, 6:38
autor: Walas
ZielonyJamnik pisze: ↑17 kwie 2025, 5:14
Ogólnie dobija do 99% lub 100%, ale nie wiem od czego to zależne.
To i tak lepiej bo stare elektryki na mieście ładują do 98%.
reserved pisze: ↑17 kwie 2025, 0:23
Tego nie wiem ale sam jak jeździłem na 128/175 i ruszyłem ze Szczęśliwic mając tylko 74%, to po 3 godzinach miałem już tylko 14% i musiałem jechać na Konwiktorską się podładować. Także tak czy inaczej tragedia.
Bo te wasze "nowe" elektryki to jeżdżące gówno. Totalna porażka i z którym kierowcą bym nie gadał co miał szkolenie to każdy tym nie chce jeździć i jak najdalej od tego.
Elektrobusy
: 17 kwie 2025, 6:58
autor: Bierut
Przy pełnym naładowaniu dodatek na 401 objeździsz Wczoraj pewnie już z powodu świątecznych wyjazdów korki były znacznie większe. Zjazdy z 401 (i nie tylko) były znacznie opóźnione. Nie zgadzam się że one są najwolniejsze. Tylko słabo się rozpędzają no i te drugie wolne drzwi

Elektrobusy
: 17 kwie 2025, 9:58
autor: fraktal
No wczoraj rzeczywiście były większe korki na mieście niż zwykle, co mogło wpłynąć na zasięg. Po drugie wolne drzwi to będą teraz w kazdym nowym wozie i do tego kierowcy muszą się raczej przyzwyczaić. Po trzecie, większość kierowców nie lubi elektryków już na wejściu, więc akurat ich opinie nie są raczej wiarygodne.

Po czwarte wreszcie mam wrażenie, że Solaris też mógłby się bardziej postarać przy produkcji i kompletowaniu wozów dla Warszawy, ale przez to, że jak wspomniałem większość kierowców nie lubi elektryków już z góry, to ciężko stwierdzić, czy opinie kierowców to nie skutek ich upodobań.

Szkoda, że Autosan nie startuje w przetargach na elektryczne solówki, bo w Częstochowie są z niego zadowoleni, o czym piszę w innym temacie. Byłoby jakieś porównanie.

Elektrobusy
: 17 kwie 2025, 11:06
autor: reserved
ZielonyJamnik pisze: ↑17 kwie 2025, 5:14
Wszyscy kierowcy zgodnie też mówią, którzy tym jeździli, że to są najwolniejsze wozy, wolniejsze nawet niż przegubowe (nie podkręcone) MANy.
Nieprawda, ja tym jeździłem i wręcz przeciwnie - doceniłem to że są szybkie.

Co prawda fakt, rozpędzają się może nie aż tak szybko ale generalnie nie narzekałem na ich mułowatość. W każdym razie MANy wg mnie są o wiele bardziej powolne.
Walas pisze: ↑17 kwie 2025, 6:38
Totalna porażka i z którym kierowcą bym nie gadał co miał szkolenie to każdy tym nie chce jeździć i jak najdalej od tego.
Znam kilku kierowców, którzy chętnie na stan przygarną.
Bierut pisze: ↑17 kwie 2025, 6:58
Przy pełnym naładowaniu dodatek na 401 objeździsz Wczoraj pewnie już z powodu świątecznych wyjazdów korki były znacznie większe. Zjazdy z 401 (i nie tylko) były znacznie opóźnione.
Owszem. Tylko że co, teraz przy każdych większych korkach autobusy będą podmieniane? Weź pod uwagę że tym razem się udało, autobus zjechał w ostatniej chwili na zakład. Nie zawsze może być takie szczęście. MZA będzie musiało zakupić więcej holowników...
Elektrobusy
: 17 kwie 2025, 14:18
autor: ZielonyJamnik
Dziś jeden z Adolfów nie odpalił, bo po całej nocy wg komputera miał przegrzany silnik

Elektrobusy
: 18 kwie 2025, 14:30
autor: Flash8222
5850, 5855, 5856, 5860 już na Kleszczowej. Został tylko 5861.
Elektrobusy
: 20 kwie 2025, 9:41
autor: Walas
Jest świąteczna niedziela i mniejszy plan a pełno spalinowych wyjechało za elektryki. Brawo...
Elektrobusy
: 29 kwie 2025, 22:51
autor: Matix053
W 5851 coś padło z baterią po 3 wyjazdach xD
Elektrobusy
: 30 kwie 2025, 6:12
autor: ZielonyJamnik
Matix053 pisze: ↑29 kwie 2025, 22:51
W 5851 coś padło z baterią po 3 wyjazdach xD
To który tam narzekał, że Chińczykom mamy mówić "nie" i wspierać rodzime marki

Szkoda tylko, że rodzime marki, mówią "nie" przewoźnikom swoją awaryjnością.