Strona 99 z 105

Elektrobusy

: 16 kwie 2025, 22:41
autor: Flash8222
Nie 🙃

Elektrobusy

: 16 kwie 2025, 22:52
autor: reserved
Dziś wieczorem jeden z elektryków nie przejeździł nawet całego 023/401. Na ostatnim kursie zjechał do zajezdni mając prawie 0% baterii. Pozwólcie, że nie skomentuję..

Elektrobusy

: 16 kwie 2025, 23:05
autor: fraktal
reserved pisze:
16 kwie 2025, 22:52
Dziś wieczorem jeden z elektryków nie przejeździł nawet całego 023/401. Na ostatnim kursie zjechał do zajezdni mając prawie 0% baterii. Pozwólcie, że nie skomentuję..
Dla pełnego obrazu sytuacji trzeba by wiedzieć, ile miał przy rozpoczęciu kursowania, skoro macie tylko mobilną ładowarkę...

Elektrobusy

: 16 kwie 2025, 23:27
autor: wincenty
To jakaś jedna wielka partyzantka z tymi wozami... 12 sztuk ma się ładować do jednej przenośnej ładowarki?
I potem wyjeżdża mniej niż połowa i to na krótkie zadania... walenie kotka za pomocą młotka...
To nie można ich było porozdzielać po zajezdniach z ładowarkami, a potem gdy infrastruktura na Kleszczowej będzie gotowa, dopiero wtedy je tam alokować?

Elektrobusy

: 17 kwie 2025, 0:23
autor: reserved
fraktal pisze:
16 kwie 2025, 23:05
reserved pisze:
16 kwie 2025, 22:52
Dziś wieczorem jeden z elektryków nie przejeździł nawet całego 023/401. Na ostatnim kursie zjechał do zajezdni mając prawie 0% baterii. Pozwólcie, że nie skomentuję..
Dla pełnego obrazu sytuacji trzeba by wiedzieć, ile miał przy rozpoczęciu kursowania, skoro macie tylko mobilną ładowarkę...
Tego nie wiem ale sam jak jeździłem na 128/175 i ruszyłem ze Szczęśliwic mając tylko 74%, to po 3 godzinach miałem już tylko 14% i musiałem jechać na Konwiktorską się podładować. Także tak czy inaczej tragedia.

Elektrobusy

: 17 kwie 2025, 5:14
autor: ZielonyJamnik
fraktal pisze:
16 kwie 2025, 23:05
Dla pełnego obrazu sytuacji trzeba by wiedzieć, ile miał przy rozpoczęciu kursowania, skoro macie tylko mobilną ładowarkę...
Ogólnie dobija do 99% lub 100%, ale nie wiem od czego to zależne. Ładowarki są na zakładzie 2 lub 3.

Po wcześniejszych elektrykach miały być wyciągnięte wnioski. Prócz zmiany typu silnika, nie wyciągnięto żadnych. Mało tego wydaje mi się, że w starych elektrykach przegubowych jest większy zasięg. Czuję, że jazda tym na 136 będzie tragedią, szczególnie jeśli zostanie wariant z ładowarką tylko na Natolinie. Wszyscy kierowcy zgodnie też mówią, którzy tym jeździli, że to są najwolniejsze wozy, wolniejsze nawet niż przegubowe (nie podkręcone) MANy.

Elektrobusy

: 17 kwie 2025, 6:38
autor: Walas
ZielonyJamnik pisze:
17 kwie 2025, 5:14


Ogólnie dobija do 99% lub 100%, ale nie wiem od czego to zależne.
To i tak lepiej bo stare elektryki na mieście ładują do 98%.
reserved pisze:
17 kwie 2025, 0:23
Tego nie wiem ale sam jak jeździłem na 128/175 i ruszyłem ze Szczęśliwic mając tylko 74%, to po 3 godzinach miałem już tylko 14% i musiałem jechać na Konwiktorską się podładować. Także tak czy inaczej tragedia.
Bo te wasze "nowe" elektryki to jeżdżące gówno. Totalna porażka i z którym kierowcą bym nie gadał co miał szkolenie to każdy tym nie chce jeździć i jak najdalej od tego.

Elektrobusy

: 17 kwie 2025, 6:58
autor: Bierut
Przy pełnym naładowaniu dodatek na 401 objeździsz Wczoraj pewnie już z powodu świątecznych wyjazdów korki były znacznie większe. Zjazdy z 401 (i nie tylko) były znacznie opóźnione. Nie zgadzam się że one są najwolniejsze. Tylko słabo się rozpędzają no i te drugie wolne drzwi 🤪

Elektrobusy

: 17 kwie 2025, 9:58
autor: fraktal
No wczoraj rzeczywiście były większe korki na mieście niż zwykle, co mogło wpłynąć na zasięg. Po drugie wolne drzwi to będą teraz w kazdym nowym wozie i do tego kierowcy muszą się raczej przyzwyczaić. Po trzecie, większość kierowców nie lubi elektryków już na wejściu, więc akurat ich opinie nie są raczej wiarygodne. :razz: Po czwarte wreszcie mam wrażenie, że Solaris też mógłby się bardziej postarać przy produkcji i kompletowaniu wozów dla Warszawy, ale przez to, że jak wspomniałem większość kierowców nie lubi elektryków już z góry, to ciężko stwierdzić, czy opinie kierowców to nie skutek ich upodobań. ;) Szkoda, że Autosan nie startuje w przetargach na elektryczne solówki, bo w Częstochowie są z niego zadowoleni, o czym piszę w innym temacie. Byłoby jakieś porównanie.;)

Elektrobusy

: 17 kwie 2025, 11:06
autor: reserved
ZielonyJamnik pisze:
17 kwie 2025, 5:14
Wszyscy kierowcy zgodnie też mówią, którzy tym jeździli, że to są najwolniejsze wozy, wolniejsze nawet niż przegubowe (nie podkręcone) MANy.
Nieprawda, ja tym jeździłem i wręcz przeciwnie - doceniłem to że są szybkie. :-P Co prawda fakt, rozpędzają się może nie aż tak szybko ale generalnie nie narzekałem na ich mułowatość. W każdym razie MANy wg mnie są o wiele bardziej powolne.
Walas pisze:
17 kwie 2025, 6:38
Totalna porażka i z którym kierowcą bym nie gadał co miał szkolenie to każdy tym nie chce jeździć i jak najdalej od tego.
Znam kilku kierowców, którzy chętnie na stan przygarną.
Bierut pisze:
17 kwie 2025, 6:58
Przy pełnym naładowaniu dodatek na 401 objeździsz Wczoraj pewnie już z powodu świątecznych wyjazdów korki były znacznie większe. Zjazdy z 401 (i nie tylko) były znacznie opóźnione.
Owszem. Tylko że co, teraz przy każdych większych korkach autobusy będą podmieniane? Weź pod uwagę że tym razem się udało, autobus zjechał w ostatniej chwili na zakład. Nie zawsze może być takie szczęście. MZA będzie musiało zakupić więcej holowników...

Elektrobusy

: 17 kwie 2025, 14:18
autor: ZielonyJamnik
Dziś jeden z Adolfów nie odpalił, bo po całej nocy wg komputera miał przegrzany silnik 🤣

Elektrobusy

: 18 kwie 2025, 14:30
autor: Flash8222
5850, 5855, 5856, 5860 już na Kleszczowej. Został tylko 5861.

Elektrobusy

: 20 kwie 2025, 9:41
autor: Walas
Jest świąteczna niedziela i mniejszy plan a pełno spalinowych wyjechało za elektryki. Brawo...

Elektrobusy

: 29 kwie 2025, 22:51
autor: Matix053
W 5851 coś padło z baterią po 3 wyjazdach xD

Elektrobusy

: 30 kwie 2025, 6:12
autor: ZielonyJamnik
Matix053 pisze:
29 kwie 2025, 22:51
W 5851 coś padło z baterią po 3 wyjazdach xD
To który tam narzekał, że Chińczykom mamy mówić "nie" i wspierać rodzime marki 🤣Szkoda tylko, że rodzime marki, mówią "nie" przewoźnikom swoją awaryjnością.