Obwodnica ekspresowa Warszawy: S2-S7/S8-S17

Moderator: Wiliam

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 27 wrz 2013, 12:03

BJ pisze:Ale sądzę, że przy standardowym poziomie uwagi i skupienia, jaki powinien reprezentować każdy kierowca, nagle ten manewr można wykonać zupełnie bezpiecznie
Przy standardowym poziomie skupienia i uwagi oraz rozumu, jaki reprezentuje znacząca cześć kierowców w tym mieście obawiam się, że dawanie zbyt dużego pola do popisu może w wielu przypadkach nie być bezpiecznym rozwiązaniem. Już samo w sobie - nietypowe przecież - rozwiązanie pozwalające skręcać z więcej niż jednego pasa jest dla niektórych łamigłówką nie do rozwiązania. A tu jeszcze zielona strzałka dochodzi i buspas.
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 27 wrz 2013, 12:07

drapka pisze:Już samo w sobie - nietypowe przecież - rozwiązanie pozwalające skręcać z więcej niż jednego pasa jest dla niektórych łamigłówką nie do rozwiązania. A tu jeszcze zielona strzałka dochodzi i buspas.
A żebyś wiedział. Notorycznie lewy pas do skrętu stoi, bo ktoś uzna, że na strzałce z lewego w prawo to nie można. Notorycznie dla odmiany jadą na pełnej bombie nie patrząc na pieszych ani na nic. No i podczas mojej dość częstej bytności na 188 trzy razy widziałem dupostrzała, bo ktoś się zatrzymał przed światłami, a ten z tyłu był ciężko zdziwiony i miał taaaaakie pretensje. Nie, przy poziomie wyszkolenia i znajomości oraz poszanowaniu przepisów, jakie prezentują kierowcy w tym mieście, tak skomplikowane rozwiązania nie zdają egzaminu.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 29 wrz 2013, 20:42

Od czego konkretnie zależy ograniczenie do 100 km/h obecnie na S2 i S79?
I kiedy będą one miały status drogi ekspresowej?

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 29 wrz 2013, 21:12

BJ pisze:Od czego konkretnie zależy ograniczenie do 100 km/h obecnie na S2 i S79?
I kiedy będą one miały status drogi ekspresowej?
Brak ogrodzenia chyba. Pewnie jeszcze nie ma ekranów wszędzie.
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 :arrow: 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 :arrow: 019B/33 :D :tancze:

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 29 wrz 2013, 21:19

Od czego konkretnie zależy ograniczenie do 100 km/h obecnie na S2 i S79?
I kiedy będą one miały status drogi ekspresowej?
Prace budowlane w rejonie węzła Opacz.

Tam kręci się sporo sprzętu budowlanego który przejeżdża z jednej strony łącznicy na drugą. Około miesiąca jeszcze, może 1,5 miesiąca.
Obrazek

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 wrz 2013, 1:37

Do postu 1450. Nie ma strzałki.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2355
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 30 wrz 2013, 8:19

Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek była.
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 wrz 2013, 11:21

Była zaraz po otwarciu skrzyżowania. Strzałką wyjaśniano brak przejścia dla pieszych na tym wlocie i budowę arcywygodnych kładek 150 metrów od skrzyżowania. Swojego czasu protesty o brak przejścia były mocno słyszalne.
miłośnik 13N

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 30 wrz 2013, 13:09

Stary Pingwin pisze:Była zaraz po otwarciu skrzyżowania. Strzałką wyjaśniano brak przejścia dla pieszych na tym wlocie i budowę arcywygodnych kładek 150 metrów od skrzyżowania. Swojego czasu protesty o brak przejścia były mocno słyszalne.
Można by wykorzystać aktualny "trynd" i ponaciskać na to przejście. Udało się przy Centralnym, ponoć przy Rozdrożu, to może i tam wreszcie będzie można po ludzku z GalMoku 136 wrócić.
Popatrz, jaka franca!

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 wrz 2013, 13:35

103-letni człowiek ganiający po kładce? Ja widzę podstawę do wykonania pdp.
miłośnik 13N

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 30 wrz 2013, 13:42

Stary Pingwin pisze:103-letni człowiek ganiający po kładce?
To dla zmylenia tych satelitów, co to ich Amerykany wysyłają, zeby szpiegowały #stopPRISM O-)
Popatrz, jaka franca!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 01 paź 2013, 13:05

Mnie w tej obwodnicy fascynuje jeszcze jedno.
Jak bardzo trzeba było się postarać, aby nie ułożyć nawierzchni idealnie równo?
Chodzi mi właściwie tylko o odcinek Krakowska-S79, a zwłaszcza o środkowy pas, który miejscami jest po prostu pofalowany.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4777
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 01 paź 2013, 13:32

To nawierzchnia czy może okryta złą sławą podbudowa się rozjeżdża? :P
Obrazek

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 01 paź 2013, 13:50

Nie wiem, nie znam się.

Choć co by nie mówić na uczelnię rok temu jechałem rano godzinę, a teraz 25-30 min. zupełnie się nie spiesząc.

Stary Pingwin
Posty: 5834
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 paź 2013, 21:27

Po 16 musiałem jechać do Obi. Poleczki puściutka, na Puławskiej ruch jak w nocy, na pierwszym świetle skręciłem w Płaskowickiej. Wszyscy się przenieśli na obwodnicę?
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ