Moderator: Wiliam
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 27 wrz 2013, 12:03
BJ pisze:Ale sądzę, że przy standardowym poziomie uwagi i skupienia, jaki powinien reprezentować każdy kierowca, nagle ten manewr można wykonać zupełnie bezpiecznie
Przy standardowym poziomie skupienia i uwagi oraz rozumu, jaki reprezentuje znacząca cześć kierowców w tym mieście obawiam się, że dawanie zbyt dużego pola do popisu może w wielu przypadkach nie być bezpiecznym rozwiązaniem. Już samo w sobie - nietypowe przecież - rozwiązanie pozwalające skręcać z więcej niż jednego pasa jest dla niektórych łamigłówką nie do rozwiązania. A tu jeszcze zielona strzałka dochodzi i buspas.
Popatrz, jaka franca!
-
Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Post
autor: Szeregowy_Równoległy » 27 wrz 2013, 12:07
drapka pisze:Już samo w sobie - nietypowe przecież - rozwiązanie pozwalające skręcać z więcej niż jednego pasa jest dla niektórych łamigłówką nie do rozwiązania. A tu jeszcze zielona strzałka dochodzi i buspas.
A żebyś wiedział. Notorycznie lewy pas do skrętu stoi, bo ktoś uzna, że na strzałce z lewego w prawo to nie można. Notorycznie dla odmiany jadą na pełnej bombie nie patrząc na pieszych ani na nic. No i podczas mojej dość częstej bytności na 188 trzy razy widziałem dupostrzała, bo ktoś się zatrzymał przed światłami, a ten z tyłu był ciężko zdziwiony i miał taaaaakie pretensje. Nie, przy poziomie wyszkolenia i znajomości oraz poszanowaniu przepisów, jakie prezentują kierowcy w tym mieście, tak skomplikowane rozwiązania nie zdają egzaminu.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.
Nazywam się Major Bień
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 29 wrz 2013, 20:42
Od czego konkretnie zależy ograniczenie do 100 km/h obecnie na S2 i S79?
I kiedy będą one miały status drogi ekspresowej?
-
sajbeer
- Posty: 1078
- Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
- Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Post
autor: sajbeer » 29 wrz 2013, 21:12
BJ pisze:Od czego konkretnie zależy ograniczenie do 100 km/h obecnie na S2 i S79?
I kiedy będą one miały status drogi ekspresowej?
Brak ogrodzenia chyba. Pewnie jeszcze nie ma ekranów wszędzie.
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
019B/33
![tańcze :tancze:](./images/smilies/tancze.gif)
-
Teokryt
- Posty: 3846
- Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48
Post
autor: Teokryt » 29 wrz 2013, 21:19
Od czego konkretnie zależy ograniczenie do 100 km/h obecnie na S2 i S79?
I kiedy będą one miały status drogi ekspresowej?
Prace budowlane w rejonie węzła Opacz.
Tam kręci się sporo sprzętu budowlanego który przejeżdża z jednej strony łącznicy na drugą. Około miesiąca jeszcze, może 1,5 miesiąca.
-
yavorius
- Posty: 2355
- Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
- Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo
Post
autor: yavorius » 30 wrz 2013, 8:19
Nie pamiętam, żeby kiedykolwiek była.
Ostatnio widziany 12.04.2018 w 522
-
Stary Pingwin
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Post
autor: Stary Pingwin » 30 wrz 2013, 11:21
Była zaraz po otwarciu skrzyżowania. Strzałką wyjaśniano brak przejścia dla pieszych na tym wlocie i budowę arcywygodnych kładek 150 metrów od skrzyżowania. Swojego czasu protesty o brak przejścia były mocno słyszalne.
miłośnik 13N
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 30 wrz 2013, 13:09
Stary Pingwin pisze:Była zaraz po otwarciu skrzyżowania. Strzałką wyjaśniano brak przejścia dla pieszych na tym wlocie i budowę arcywygodnych kładek 150 metrów od skrzyżowania. Swojego czasu protesty o brak przejścia były mocno słyszalne.
Można by wykorzystać aktualny "trynd" i ponaciskać na to przejście. Udało się przy Centralnym, ponoć przy Rozdrożu, to może i tam wreszcie będzie można po ludzku z GalMoku 136 wrócić.
Popatrz, jaka franca!
-
Stary Pingwin
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Post
autor: Stary Pingwin » 30 wrz 2013, 13:35
103-letni człowiek ganiający po kładce? Ja widzę podstawę do wykonania pdp.
miłośnik 13N
-
drapka
- Posty: 3535
- Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
- Lokalizacja: tutejszy
Post
autor: drapka » 30 wrz 2013, 13:42
Stary Pingwin pisze:103-letni człowiek ganiający po kładce?
To dla zmylenia tych satelitów, co to ich Amerykany wysyłają, zeby szpiegowały #stopPRISM
![O-) O-)](./images/smilies/eusa_angel.gif)
Popatrz, jaka franca!
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 01 paź 2013, 13:05
Mnie w tej obwodnicy fascynuje jeszcze jedno.
Jak bardzo trzeba było się postarać, aby nie ułożyć nawierzchni idealnie równo?
Chodzi mi właściwie tylko o odcinek Krakowska-S79, a zwłaszcza o środkowy pas, który miejscami jest po prostu pofalowany.
-
Wiliam
- Posty: 4777
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
- Lokalizacja: Saska Kępa
Post
autor: Wiliam » 01 paź 2013, 13:32
To nawierzchnia czy może okryta złą sławą podbudowa się rozjeżdża?
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
BJ
- (BJ.2052)
- Posty: 7395
- Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: BJ » 01 paź 2013, 13:50
Nie wiem, nie znam się.
Choć co by nie mówić na uczelnię rok temu jechałem rano godzinę, a teraz 25-30 min. zupełnie się nie spiesząc.
-
Stary Pingwin
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Post
autor: Stary Pingwin » 01 paź 2013, 21:27
Po 16 musiałem jechać do Obi. Poleczki puściutka, na Puławskiej ruch jak w nocy, na pierwszym świetle skręciłem w Płaskowickiej. Wszyscy się przenieśli na obwodnicę?
miłośnik 13N