Komunikacja na Tarchominie i Nowodworach (cz. 1)

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 12 sie 2008, 10:41

inż. Glonojad pisze:
małpa pisze:Nie.Piszę przecież,że częstotliwość:bez zmian.
Znaczy się wydłużanie socjala zamiast przerobienia go na dowozówkę. Bywa i tak.
199 od początku swojego istnienia to był typowy socjal.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 12 sie 2008, 11:00

Poza tym dodajmy jeszcze, że wpływ na jego częstotliwość mają Ząbki, a one mogę nie chcieć płacić więcej.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 12 sie 2008, 11:22

Bardzo dziękuję ZTM-owi za 211:
viewtopic.php?p=335858#335858 . Dzięki temu można moim zdaniem było skasować 326 z odcinka: Światowida - Myśliborska - Porajów - Świderska.

E-8 do Nowodworów skierowano po to, aby nie uruchamiać dla niego przystanków na Modlińskiej (Ekspresowa). E-4 dostał Ekspresową jako NŻ i ... nie uległ on likwidacji. Pasażerowie nie będą mieli podstaw do narzekania. Tylko nie każdy ekspres (E-8) będzie się tam zatrzymywał.

Przewiduję jednak, że 126 na Nowodworach będzie puste jak obecne 326 na tym odcinku (Nowodwory - Mehoffera).

A jeśli chodzi o przystanki, to czekamy na odpowiedź:
http://radny.com.pl/interwencje/
interwencje nr 52 i 53. W tym ostatnim przypadku, nieco się kraniec zmienił.

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5316
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 12 sie 2008, 11:56

mariow pisze:- i jesli chodzi o 126 to kasuje sie pewne połączenie socjalne - mieszkanct Bródna którzy dojeżdzali do pracy w polożonej bardzo blisko EC Żerań stracili połączenie a przesiadka na Żeraniu do fajnych nie nalezy
Ponadto było to bezpośrednie połączenie Bródna z Auchan. A co do przesiadek, to pisanie że nie są one fajne to najdelikatniejsze określenie jakie mi przychodzi do głowy. O ile na pętlę to jeszcze jakoś ujdzie, trzeba tylko zejść i wejść po schodach, o tyle zapieprzanie na przystanek 02 to już przegięcie. Może dałoby się zrobić przystanek NŻ w stronę Tarchomina na wysokości przystanku 01 ?
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7695
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 sie 2008, 11:58

Paweł_K pisze:Ponadto było to bezpośrednie połączenie Bródna z Auchan.
Absurd. Bródno nie jeździ do Auchana mając pod nosem Głębocką.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5316
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 12 sie 2008, 11:59

Zwłaszcza okolice Bartniczej, Wysockiego...
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7695
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 sie 2008, 12:04

Paweł_K pisze:Zwłaszcza okolice Bartniczej, Wysockiego...
112 jedzie do Głębockiej szybko, sprawnie, dowozi pod same drzwi i spod drzwi zabiera, czego nie mozna powiedzieć o 126 w połaczeniu z Auchanem.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 12 sie 2008, 12:11

ale teraz Bartnicza bedzie miala lepszy dojazd do CH Targowek (teraz 126 dowozi od Torunskiej), a i szybszy dojazd do Marek.

Ogolnie to zmiany Nowodworsko-Tarchominskie trzeba uznac za bardzo dobre. Tutaj brawa dla ZTM. Niestety zmiany ursynowskie nie sa juz tak dobre.

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 12 sie 2008, 12:13

Co jest nie tak z ursynowskimi poza utrzymaniem 505? Powstaje kilka nowy relacji i silna dowozówka, jak dla mnie także wielki plus.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

ratraciak
Posty: 528
Rejestracja: 15 gru 2006, 17:53
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: ratraciak » 12 sie 2008, 12:21

Wydłużenie 211 uważam za bardzo udany pomysł. Chociaż i tak fajniej by było gdyby zakrańcowało na Nowodworskiej :D Pozostałe zmiany też nienajgorsze. Chociaż tak mi się wydaje, że z 126 taki potworek się zrobi, chociaż niczego nie przesądzam przed wprowadzeniem zmian.

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5316
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 12 sie 2008, 12:32

ratraciak pisze:że z 126 taki potworek się zrobi, chociaż niczego nie przesądzam przed wprowadzeniem zmian.
Będzie pewnie tak samo woził muchy na odcinku Płochocińska - Marywilska - Odlewnicza - Annopol jak i 326. Chyba jednak przez Modlińską i Żerań miałby lepsze wykorzystanie. Tyle że oczywiście po zlikwidowaniu 326 nic nie jeździłoby wymienionym odcinkiem
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 12 sie 2008, 12:46

Paweł_K pisze:Będzie pewnie tak samo woził muchy na odcinku Płochocińska - Marywilska - Odlewnicza - Annopol jak i 326. Chyba jednak przez Modlińską i Żerań miałby lepsze wykorzystanie. Tyle że oczywiście po zlikwidowaniu 326 nic nie jeździłoby wymienionym odcinkiem
:arrow: Much to tam nigdy nie woził na w/w odcinku, a na żerań fso tosą jeszcze 516 i 144. Na marywilskiej i płochocińskiej niestety jest frekwencja, a przy częstotliwości 104 raz na godzinę to fakt nie było frekwencji bo jak miała być. A 326 miało trochę ludzi i to właśnie na tym odcinku.

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 12 sie 2008, 12:48

mariow pisze: - i jesli chodzi o 126 to kasuje sie pewne połączenie socjalne - mieszkanct Bródna którzy dojeżdzali do pracy w polożonej bardzo blisko EC Żerań stracili połączenie a przesiadka na Żeraniu do fajnych nie nalezy
Co do przesiadek, to pełna zgoda. Pytanie tylko, czy tak wielu mieszkańców Bródna jeździ do EC lub w jej najbliższe okolice, aby było uzasadnione zostawianie im bezpośredniego połączenia.
Pozdrawiam

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 12 sie 2008, 13:07

podoba mi się pomysł z E-4 i nowym E-8... natomiast:
mariow pisze:- co ze 153? 199 stanie sie niemal jego kopią (choc jest duzo rzadsze)
myśle że 153 powoli będzie znikał z rembertowskich ulic, a tymczasem pewnie dorówna częstotliwości linii 199 i ich częstotliwość wyniesie 10/15/15 8-(

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 12 sie 2008, 13:15

geograf_OSU pisze:Ogolnie to zmiany Nowodworsko-Tarchominskie trzeba uznac za bardzo dobre.
owszem. niemniej jednak pewne rzeczy mogą komplikować niektórym mieszkancom dojazd, jak napisałem.

zresztą to chłopaki z ZTM jakby co bedą mogli powiedziec potem czy były telefony/pisma/maile w tej sprawie.
PURA VIDA!

Zablokowany