: 12 sie 2008, 10:41
199 od początku swojego istnienia to był typowy socjal.inż. Glonojad pisze:Znaczy się wydłużanie socjala zamiast przerobienia go na dowozówkę. Bywa i tak.małpa pisze:Nie.Piszę przecież,że częstotliwość:bez zmian.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
199 od początku swojego istnienia to był typowy socjal.inż. Glonojad pisze:Znaczy się wydłużanie socjala zamiast przerobienia go na dowozówkę. Bywa i tak.małpa pisze:Nie.Piszę przecież,że częstotliwość:bez zmian.
Ponadto było to bezpośrednie połączenie Bródna z Auchan. A co do przesiadek, to pisanie że nie są one fajne to najdelikatniejsze określenie jakie mi przychodzi do głowy. O ile na pętlę to jeszcze jakoś ujdzie, trzeba tylko zejść i wejść po schodach, o tyle zapieprzanie na przystanek 02 to już przegięcie. Może dałoby się zrobić przystanek NŻ w stronę Tarchomina na wysokości przystanku 01 ?mariow pisze:- i jesli chodzi o 126 to kasuje sie pewne połączenie socjalne - mieszkanct Bródna którzy dojeżdzali do pracy w polożonej bardzo blisko EC Żerań stracili połączenie a przesiadka na Żeraniu do fajnych nie nalezy
Absurd. Bródno nie jeździ do Auchana mając pod nosem Głębocką.Paweł_K pisze:Ponadto było to bezpośrednie połączenie Bródna z Auchan.
112 jedzie do Głębockiej szybko, sprawnie, dowozi pod same drzwi i spod drzwi zabiera, czego nie mozna powiedzieć o 126 w połaczeniu z Auchanem.Paweł_K pisze:Zwłaszcza okolice Bartniczej, Wysockiego...
Będzie pewnie tak samo woził muchy na odcinku Płochocińska - Marywilska - Odlewnicza - Annopol jak i 326. Chyba jednak przez Modlińską i Żerań miałby lepsze wykorzystanie. Tyle że oczywiście po zlikwidowaniu 326 nic nie jeździłoby wymienionym odcinkiemratraciak pisze:że z 126 taki potworek się zrobi, chociaż niczego nie przesądzam przed wprowadzeniem zmian.
Much to tam nigdy nie woził na w/w odcinku, a na żerań fso tosą jeszcze 516 i 144. Na marywilskiej i płochocińskiej niestety jest frekwencja, a przy częstotliwości 104 raz na godzinę to fakt nie było frekwencji bo jak miała być. A 326 miało trochę ludzi i to właśnie na tym odcinku.Paweł_K pisze:Będzie pewnie tak samo woził muchy na odcinku Płochocińska - Marywilska - Odlewnicza - Annopol jak i 326. Chyba jednak przez Modlińską i Żerań miałby lepsze wykorzystanie. Tyle że oczywiście po zlikwidowaniu 326 nic nie jeździłoby wymienionym odcinkiem
Co do przesiadek, to pełna zgoda. Pytanie tylko, czy tak wielu mieszkańców Bródna jeździ do EC lub w jej najbliższe okolice, aby było uzasadnione zostawianie im bezpośredniego połączenia.mariow pisze: - i jesli chodzi o 126 to kasuje sie pewne połączenie socjalne - mieszkanct Bródna którzy dojeżdzali do pracy w polożonej bardzo blisko EC Żerań stracili połączenie a przesiadka na Żeraniu do fajnych nie nalezy
myśle że 153 powoli będzie znikał z rembertowskich ulic, a tymczasem pewnie dorówna częstotliwości linii 199 i ich częstotliwość wyniesie 10/15/15mariow pisze:- co ze 153? 199 stanie sie niemal jego kopią (choc jest duzo rzadsze)
owszem. niemniej jednak pewne rzeczy mogą komplikować niektórym mieszkancom dojazd, jak napisałem.geograf_OSU pisze:Ogolnie to zmiany Nowodworsko-Tarchominskie trzeba uznac za bardzo dobre.