Strona 99 z 181

: 12 sie 2008, 10:41
autor: Frencher
inż. Glonojad pisze:
małpa pisze:Nie.Piszę przecież,że częstotliwość:bez zmian.
Znaczy się wydłużanie socjala zamiast przerobienia go na dowozówkę. Bywa i tak.
199 od początku swojego istnienia to był typowy socjal.

: 12 sie 2008, 11:00
autor: Colony
Poza tym dodajmy jeszcze, że wpływ na jego częstotliwość mają Ząbki, a one mogę nie chcieć płacić więcej.

: 12 sie 2008, 11:22
autor: tarantula01
Bardzo dziękuję ZTM-owi za 211:
viewtopic.php?p=335858#335858 . Dzięki temu można moim zdaniem było skasować 326 z odcinka: Światowida - Myśliborska - Porajów - Świderska.

E-8 do Nowodworów skierowano po to, aby nie uruchamiać dla niego przystanków na Modlińskiej (Ekspresowa). E-4 dostał Ekspresową jako NŻ i ... nie uległ on likwidacji. Pasażerowie nie będą mieli podstaw do narzekania. Tylko nie każdy ekspres (E-8) będzie się tam zatrzymywał.

Przewiduję jednak, że 126 na Nowodworach będzie puste jak obecne 326 na tym odcinku (Nowodwory - Mehoffera).

A jeśli chodzi o przystanki, to czekamy na odpowiedź:
http://radny.com.pl/interwencje/
interwencje nr 52 i 53. W tym ostatnim przypadku, nieco się kraniec zmienił.

: 12 sie 2008, 11:56
autor: Paweł_K
mariow pisze:- i jesli chodzi o 126 to kasuje sie pewne połączenie socjalne - mieszkanct Bródna którzy dojeżdzali do pracy w polożonej bardzo blisko EC Żerań stracili połączenie a przesiadka na Żeraniu do fajnych nie nalezy
Ponadto było to bezpośrednie połączenie Bródna z Auchan. A co do przesiadek, to pisanie że nie są one fajne to najdelikatniejsze określenie jakie mi przychodzi do głowy. O ile na pętlę to jeszcze jakoś ujdzie, trzeba tylko zejść i wejść po schodach, o tyle zapieprzanie na przystanek 02 to już przegięcie. Może dałoby się zrobić przystanek NŻ w stronę Tarchomina na wysokości przystanku 01 ?

: 12 sie 2008, 11:58
autor: MisiekK
Paweł_K pisze:Ponadto było to bezpośrednie połączenie Bródna z Auchan.
Absurd. Bródno nie jeździ do Auchana mając pod nosem Głębocką.

: 12 sie 2008, 11:59
autor: Paweł_K
Zwłaszcza okolice Bartniczej, Wysockiego...

: 12 sie 2008, 12:04
autor: MisiekK
Paweł_K pisze:Zwłaszcza okolice Bartniczej, Wysockiego...
112 jedzie do Głębockiej szybko, sprawnie, dowozi pod same drzwi i spod drzwi zabiera, czego nie mozna powiedzieć o 126 w połaczeniu z Auchanem.

: 12 sie 2008, 12:11
autor: geograf_OSU
ale teraz Bartnicza bedzie miala lepszy dojazd do CH Targowek (teraz 126 dowozi od Torunskiej), a i szybszy dojazd do Marek.

Ogolnie to zmiany Nowodworsko-Tarchominskie trzeba uznac za bardzo dobre. Tutaj brawa dla ZTM. Niestety zmiany ursynowskie nie sa juz tak dobre.

: 12 sie 2008, 12:13
autor: Colony
Co jest nie tak z ursynowskimi poza utrzymaniem 505? Powstaje kilka nowy relacji i silna dowozówka, jak dla mnie także wielki plus.

: 12 sie 2008, 12:21
autor: ratraciak
Wydłużenie 211 uważam za bardzo udany pomysł. Chociaż i tak fajniej by było gdyby zakrańcowało na Nowodworskiej :D Pozostałe zmiany też nienajgorsze. Chociaż tak mi się wydaje, że z 126 taki potworek się zrobi, chociaż niczego nie przesądzam przed wprowadzeniem zmian.

: 12 sie 2008, 12:32
autor: Paweł_K
ratraciak pisze:że z 126 taki potworek się zrobi, chociaż niczego nie przesądzam przed wprowadzeniem zmian.
Będzie pewnie tak samo woził muchy na odcinku Płochocińska - Marywilska - Odlewnicza - Annopol jak i 326. Chyba jednak przez Modlińską i Żerań miałby lepsze wykorzystanie. Tyle że oczywiście po zlikwidowaniu 326 nic nie jeździłoby wymienionym odcinkiem

: 12 sie 2008, 12:46
autor: gregory5576
Paweł_K pisze:Będzie pewnie tak samo woził muchy na odcinku Płochocińska - Marywilska - Odlewnicza - Annopol jak i 326. Chyba jednak przez Modlińską i Żerań miałby lepsze wykorzystanie. Tyle że oczywiście po zlikwidowaniu 326 nic nie jeździłoby wymienionym odcinkiem
:arrow: Much to tam nigdy nie woził na w/w odcinku, a na żerań fso tosą jeszcze 516 i 144. Na marywilskiej i płochocińskiej niestety jest frekwencja, a przy częstotliwości 104 raz na godzinę to fakt nie było frekwencji bo jak miała być. A 326 miało trochę ludzi i to właśnie na tym odcinku.

: 12 sie 2008, 12:48
autor: rudy
mariow pisze: - i jesli chodzi o 126 to kasuje sie pewne połączenie socjalne - mieszkanct Bródna którzy dojeżdzali do pracy w polożonej bardzo blisko EC Żerań stracili połączenie a przesiadka na Żeraniu do fajnych nie nalezy
Co do przesiadek, to pełna zgoda. Pytanie tylko, czy tak wielu mieszkańców Bródna jeździ do EC lub w jej najbliższe okolice, aby było uzasadnione zostawianie im bezpośredniego połączenia.

: 12 sie 2008, 13:07
autor: 195
podoba mi się pomysł z E-4 i nowym E-8... natomiast:
mariow pisze:- co ze 153? 199 stanie sie niemal jego kopią (choc jest duzo rzadsze)
myśle że 153 powoli będzie znikał z rembertowskich ulic, a tymczasem pewnie dorówna częstotliwości linii 199 i ich częstotliwość wyniesie 10/15/15 8-(

: 12 sie 2008, 13:15
autor: mariow
geograf_OSU pisze:Ogolnie to zmiany Nowodworsko-Tarchominskie trzeba uznac za bardzo dobre.
owszem. niemniej jednak pewne rzeczy mogą komplikować niektórym mieszkancom dojazd, jak napisałem.

zresztą to chłopaki z ZTM jakby co bedą mogli powiedziec potem czy były telefony/pisma/maile w tej sprawie.