KM po ukończeniu budowy pierwszej linii Metra

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25760
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 wrz 2008, 18:29

Tego to jeszcze nikt nie wie. Zestawianie taboru i przewoźników to będzie się odbywać po ostatecznym zatwierdzeniu układu tras.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 22 wrz 2008, 10:55

Fikander pisze:Niektórzy będą mieli o połowę mniej nalepek na słupku; na Aspekcie wylatują podmiejskie, zostaje 110 (w porannym szczycie wzmocnienie z 20 do 15), 116 (ścięcie z 7,5 do 10) i 520 (ścięcie z 15 do 20).
No niewesoło, pewno znowu wypadną jakieś drzwi z busa ;-)
Czy nikt do jasnej Anielki nie rozumie, że znaczna część pasażerów z rannego 708, 701 i 726 będzie jechać na Żeromskiego do szkół, więc tak czy inaczej muszą się zmieścić do 116 i 110 ? Co do odciążenia Aspektu przez Metro Wawrzyszew to zapewne częściowe będzie ale nie wróżyłbym zbytniego (obym się mylił) jednak bardzo dużo ludzi pojawia się od strony zachodniej Wólczyńskiej.
Pomysł 520 do Politechniki do ... w czystej postaci, ta linia ma sens jeżeli jedzie jak jedzie obecnie. Nowy wariant to objaw złośliwości ZTM w czystej postaci (moje zdanie) - upieracie się przy linii to ją wam zostawimy ale w takiej postaci byście sami nie chcieli z niej korzystać.
195 do Pl. Wilsona to pokłosie braku informacji o częstotliwości nowego 116 - takiej info UD Żoliborz nie dostało, zresztą nikt jej nie dostał i tu upatruję źródła protestów - gdyby ZTM powiedział ok. jest linia co 6 minut w szczycie i co 10 i w DP to by nie było dyskusji a tak ... to jest co jest.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 22 wrz 2008, 11:18

Widzę po tym wszystkim że komunikacja na Żoliborzu będzie dopiero dobra po 13 latach od otwarcia Metra (tak jak stało się to na Ursynowie)..... Teraz bedą wieczne kłótnie ile nalepek zostawić na wiacie. Ja kiedyś miałem ich 9 o becnie ma 4 i jestem z tego bardzo zadowolony.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6107
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 22 wrz 2008, 12:25

Lukasz436 pisze:Ja kiedyś miałem ich 9 o becnie ma 4 i jestem z tego bardzo zadowolony.
Ale tak jak wspomniałeś - po 13 latach. Mam nadzieje, że my na Bielanach nie będziemy tyle czekać.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 wrz 2008, 12:34

Kra pisze:Czy nikt do jasnej Anielki nie rozumie, że znaczna część pasażerów z rannego 708, 701 i 726 będzie jechać na Żeromskiego do szkół, więc tak czy inaczej muszą się zmieścić do 116 i 110 ?
Dojadą szkolnym kursem (kursami) 708 (zjazdowym do Marymontu) - Izabelin to zaakceptował. Większość piszących w sprawie 7XX popierała skierowanie do Huty - więc jadą dalej w stronę centrum.
Kra pisze:Co do odciążenia Aspektu przez Metro Wawrzyszew to zapewne częściowe będzie ale nie wróżyłbym zbytniego (obym się mylił) jednak bardzo dużo ludzi pojawia się od strony zachodniej Wólczyńskiej.
Z tamtej strony sporo ludzi skieruje się na Młociny do metra - więc w autobusach 116 i 110 powinno być dość miejsca dla wsiadających przy Aspekcie.
Kra pisze:Pomysł 520 do Politechniki do ... w czystej postaci, ta linia ma sens jeżeli jedzie jak jedzie obecnie. Nowy wariant to objaw złośliwości ZTM w czystej postaci (moje zdanie) - upieracie się przy linii to ją wam zostawimy ale w takiej postaci byście sami nie chcieli z niej korzystać.
Nie ma wozów na wzmocnienie 520 na Bielanach. Ani potrzeby. A zostawić obecnej nie można, bo z Marysina ciasno.
Kra pisze:195 do Pl. Wilsona to pokłosie braku informacji o częstotliwości nowego 116 - takiej info UD Żoliborz nie dostało, zresztą nikt jej nie dostał i tu upatruję źródła protestów - gdyby ZTM powiedział ok. jest linia co 6 minut w szczycie i co 10 i w DP to by nie było dyskusji a tak ... to jest co jest.
To akurat decyzja wewnętrzna, podjęta jeszcze zanim Żoliborz zdążył coś napisać. Wynikła ona z tego, że jednak nie pojawi się tam 503. Ja co prawda bym raczej wolał jeszcze wzmacniać 116...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 22 wrz 2008, 12:37

a czemu się 503 nie pojawi?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2295
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 22 wrz 2008, 12:40

JacekM pisze:a czemu się 503 nie pojawi?
Ponieważ zawita tam 195:) pewnie.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 wrz 2008, 12:46

JacekM pisze:a czemu się 503 nie pojawi?
Bo zostanie tam, gdzie jest.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 22 wrz 2008, 12:57

Ok, ale co właściwie dawało to 503? I co ma dawać 195? Dokładnie taką samą funkcję co dwie wyżej wymienione może pełnić mocniejsze 116. Po co tworzyć dwuskłady?
Hmm, no chyba, że 116 co 7,5 dla Wilanowa to za dużo...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 22 wrz 2008, 12:59

Ja bym w przyszłości widział takie 116, ale musiałoby to być kosztem 130 na Sobieskiego...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

desert_eag
Posty: 1279
Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12

Post autor: desert_eag » 22 wrz 2008, 13:03

Wydaje mi się, że usunięcie 130 i mocne 116 wyszłoby też Wilanowowi na zdrowie.

A z cyklu "Egzotyczne pomysły": Jakby E(-)2 jeździło na Stegny to straciłoby frekwencję? W sumie od Mangalii to i tak zatrzymuje się na każdym przystanku.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 22 wrz 2008, 14:13

Bastian pisze:
JacekM pisze:a czemu się 503 nie pojawi?
Bo zostanie tam, gdzie jest.
to czemu zostanie?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Kra
Posty: 1941
Rejestracja: 16 lut 2006, 9:28
Lokalizacja: Żoliborz/Bielany

Post autor: Kra » 22 wrz 2008, 14:23

Bastian pisze:
Kra pisze:Czy nikt do jasnej Anielki nie rozumie, że znaczna część pasażerów z rannego 708, 701 i 726 będzie jechać na Żeromskiego do szkół, więc tak czy inaczej muszą się zmieścić do 116 i 110 ?
Dojadą szkolnym kursem (kursami) 708 (zjazdowym do Marymontu) - Izabelin to zaakceptował. Większość piszących w sprawie 7XX popierała skierowanie do Huty - więc jadą dalej w stronę centrum.
Kra pisze:Co do odciążenia Aspektu przez Metro Wawrzyszew to zapewne częściowe będzie ale nie wróżyłbym zbytniego (obym się mylił) jednak bardzo dużo ludzi pojawia się od strony zachodniej Wólczyńskiej.
Z tamtej strony sporo ludzi skieruje się na Młociny do metra - więc w autobusach 116 i 110 powinno być dość miejsca dla wsiadających przy Aspekcie.
Większość piszących zapewne była w pracy a młodzież (no cóż) pewno była na wakacjach ;-) ale masz rację pomysł z 708 szkolnym może ten problem rozwiąże (jak jest z powrotami nie mam pojęcia - o tej porze jestem w pracy). Czy to 708 będzie przez Hutę ? Jeżeli nie to odpowiedzi mogłyby być inne, pasażerowie być może założyli, iż rano będzie dużo kursów do metra.
I tak na marginesie - spodziewałem się takiej reakcji, pasażerowie z Izabelina, Truskawia ... nieraz narzekają, iż Bielany zapełniają "ich" autobus ale to efekt słabych 116 i 110.
Bastian pisze:Nie ma wozów na wzmocnienie 520 na Bielanach. Ani potrzeby. A zostawić obecnej nie można, bo z Marysina ciasno.
Tylko 520 w tej postaci kompletnie nie ma sensu - czy komuś brakuje odwagi by o tym powiedzieć :?:
Jeżeli pojawi się sensowne połączenie Broniewskiego z metrem (114) to taki 520 tu nie jest konieczny, obecnie to jakieś remedium na kombinacje 103+121+132, wiesz to chyba dobrze.
Bastian pisze:
Kra pisze:195 do Pl. Wilsona to pokłosie braku informacji o częstotliwości nowego 116 - takiej info UD Żoliborz nie dostało, zresztą nikt jej nie dostał i tu upatruję źródła protestów - gdyby ZTM powiedział ok. jest linia co 6 minut w szczycie i co 10 i w DP to by nie było dyskusji a tak ... to jest co jest.
To akurat decyzja wewnętrzna, podjęta jeszcze zanim Żoliborz zdążył coś napisać. Wynikła ona z tego, że jednak nie pojawi się tam 503. Ja co prawda bym raczej wolał jeszcze wzmacniać 116...
No cóż moje domniemanie było po rozmowach z radnymi Żoliborza, według nich 503 ma być na Wilsona (nie znam uwag z ostatniej Komisji Infrastruktury). O czy można zdradzić tajemnicę jakie miały być rozkłady 116 i jakie są pomysły obecnie (to naprawdę jest kluczowe) - czy może patrzycie co się obecnie dzieje w 116.

was
Posty: 70
Rejestracja: 07 kwie 2008, 19:51

Post autor: was » 22 wrz 2008, 14:27

Obrazek
W tym tygodniu Zarząd Transportu Miejskiego zacznie konsultować z mieszkańcami projekt zmian w komunikacji na Bielanach. Ich wprowadzenie w życie jest związane z otwarciem ostatnich trzech stacji pierwszej linii metra, które zostaną oddane do użytku w drugiej połowie października.
Pasażerowie będą mogli zgłaszać swoje uwagi i sugestie prawdopodobnie do końca października, a zmiany zaczną obowiązywać na początku grudnia. Natomiast drobne korekty linii tramwajowych i autobusowych czekają warszawiaków od początku października.

My już dziś pokazujemy, które autobusy i tramwaje pojadą inaczej.

Autobusy łączące Bródno z Bielanami:
112 - z Centrum Handlowego Marki tak jak teraz pojedzie mostem Grota-Roweckiego i al. Armii Krajowej, ale dalej Żeromskiego i al. Reymonta do pętli Karolin.
114 - pojedzie dłuższą trasą. Z Bródna nie będzie już kursować ulicami Słowackiego i Żeromskiego do pętli Młociny, ale od placu Wilsona ulicami: Krasińskiego, Broniewskiego, Galla Anonima (z powrotem Rudnickiego), Kochanowskiego, Conrada, Sokratesa, Kasprowicza przez Młociny, Zgrupowania AK "Kampinos", Pułkową, Dzierżoniowską, Żubrową do Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego (z powrotem Pułkową). Autobusy mają pojawiać się na przystankach częściej niż dotychczas, czyli co 7-8 minut. W związku wydłużeniem trasy 114, linia 106 zostanie zlikwidowana.
156 - zostaje na swojej trasie i z Młocin dotrze do pętli przy zajezdni Stalowa.

Autobusy kursujące w rejonie ul. Gwiaździstej i osiedla Potok:
121 - z Gwiaździstej do Marymonckiej dojedzie Podleśną, a nie tak jak dotychczas Gdańską i Słowackiego. Od Marymonckiej będzie kursować ulicami Przy Agorze, Sokratesa, Conrada i skończy trasę na Chomiczówce.
157 - wyrusza z Gwiaździstej, ale do placu Wilsona dojedzie okrężną drogą. Pojedzie ulicami: Podleśną, Klaudyny, Rudzką, Hłaski, Gdańską, Słowackiego do Mickiewicza i dalej na Dworzec Zachodni. Prawdopodobnie autobusy będą przyjeżdżać na przystanki rzadziej. Teraz kursują co 10 minut.
122 - zamiast na Spartańskiej skończy bieg na pętli Gwiaździsta. Dalej autobus pojedzie Gwiaździstą, Potocką, przez plac Wilsona, potem Krasińskiego, Przasnyską, Duchnicką, Powązkowską, Generała Maczka, Rudnickiego, Kochanowskiego, Powstańców Śląskich, Piastów Śląskich, Wrocławską do Starego Bemowa. 122 na Żoliborzu zastąpi linię 205, która zostanie zlikwidowana.
185 - pojedzie bez zmian z pętli Gwiaździsta na Ursynów Zachodni. Zmiany ominą również pasażerów linii 181 i 197. Pierwsza kursuje z placu Wilsona, przez Mickiewicza na Cmentarz Północny (pętla przy Bramie Głównej). Natomiast 197 z Gwiaździstej pojedzie Podleśną, Podczaszyńskiego na Dworzec Zachodni.

Zmiany w rejonie Chomiczówki i Młocin:
167 - linia zostaje wydłużona. Do tej pory autobus kursował tylko z Siekierek na Chomiczówkę, a teraz pojedzie dalej na Młociny ulicami: Powstańców Śląskich, al. Reymonta, Żeromskiego, Przybyszewskiego, Kasprowicza. Z powrotem, w stronę Chomiczówki, będzie kursował Kasprowicza i al. Reymonta. Tym samym 167 zastąpi na Wawrzyszewie linię 184, która z Młocin pojedzie ulicami: Kasprowicza, Sokratesa, Conrada i Powstańców Śląskich na Szczęśliwice.
105 - do tej pory dojeżdżało na Młociny, teraz skończy trasę na Bemowie.
189 - trasa zostanie wydłużona. Autobusy pojadą Powstańców Śląskich aż na Chomiczówkę. Teraz kończą trasę na Górczewskiej.
195 - autobusy pojadą krótszą trasą z Natolina Północnego ulicą Mickiewicza tylko do placu Wilsona. Teraz dojeżdżają do Młocin.
116 - od początku października wybrane kursy linii 116 z Chomiczówki pojadą Conrada i Żeromskiego do pętli Metro Marymont. Wbrew temu, co obiecywał ZTM, autobusy nie będą na całej trasie kursowały co 5 minut.
E-1 - linia kursująca z Chomiczówki do placu Wilsona zostanie zlikwidowana.
Autobusy kursujące po Bielanach i linie podmiejskie:
103 - pojedzie nową trasą. Z placu Wilsona i z powrotem będzie kursować Krasińskiego, Powązkowską, al. Armii Krajowej, Broniewskiego, Jarzębskiego, Kasprowicza do Młocin.
110 - zostaje na dotychczasowej trasie.
409 - kursuje tylko w soboty i niedziele z Metra Marymont na Cmentarz Północny (przy Bramie Zachodniej), ale pojedzie krótszą trasą. Nie będzie dojeżdżać na plac Wilsona.
701 - linia podmiejska. Jej trasa będzie krótsza. Ze stacji metra Młociny (a nie z Marymontu) pojedzie Kasprowicza, Sokratesa, Wólczyńską, Arkuszową do Łomianek (pętla przy ulicy Zachodniej). Tymi samymi ulicami ruszą z Młocin autobusy linii 712 i 708. Pierwszą dojedziemy do pętli na Górczewskiej. Natomiast 708 pojedzie z Młocin do Sierakowa i Truskawia.
726 - linia zostanie zlikwidowana

Pozostałe zmiany:
520 - pojedzie skróconą trasą. Z Chomiczówki dojedzie tylko na plac Konstytucji, a nie tak jak teraz do Marysina. Autobusy tej linii będą kursować rzadziej. Prawdopodobnie co 20-30 minut. Odcinek trasy 520 do Marysina przejmie linia 522, która zostanie wycofana z Wilanowa. W Wilanowie 522 zastąpi linia 131.
Już od początku października tramwaje powrócą na ulicę Nocznickiego. ZTM otworzy wtedy pętlę tramwajową Młociny przy hucie. Powrócą tam linie 6, 17, 33. Znów zacznie kursować tramwaj linii 5 z Marymontu na Koło. Po otwarciu ostatniej stacji metra tramwaj 22 będzie dojeżdżał do Młocin. Natomiast z wakacyjnej przerwy nie powróci autobus 405, a linia 517 będzie jeździć częściej.

Obrazek

źródło http://www.polskatimes.pl/warszawa/4730 ... l#material
Oczywiście w artukule jest napisana głupota

Kod: Zaznacz cały

105 - do tej pory dojeżdżało na Młociny, teraz skończy trasę na Bemowie. 
Dodatkowo na mapce jest jakiś twór o numerze 761 na Młocinach

mariow
Posty: 2655
Rejestracja: 13 lut 2007, 16:10
Lokalizacja: Warszawa Ursus

Post autor: mariow » 22 wrz 2008, 14:31

czyli nie bedzie 105 do Staregoi Bemowa a 122 do Górczewskiej?
PURA VIDA!

ODPOWIEDZ