Strona 99 z 229

: 04 gru 2012, 6:43
autor: Michał W.
Wiadomo coś o biletach po nowym roku?
Dobrze mi sie wydaje, że czas na gdańskim połączeniu zmniejszył się z 6 do 5 godzin? Czy to tak zawsze było? :)

: 04 gru 2012, 6:53
autor: ashir
Michał W. pisze:Wiadomo coś o biletach po nowym roku?
Dobrze mi sie wydaje, że czas na gdańskim połączeniu zmniejszył się z 6 do 5 godzin? Czy to tak zawsze było? :)
Trasa się skróciła to i czas przejazdu się skrócił.

: 04 gru 2012, 9:28
autor: Piottr
ashir pisze:
Michał W. pisze:Wiadomo coś o biletach po nowym roku?
Dobrze mi sie wydaje, że czas na gdańskim połączeniu zmniejszył się z 6 do 5 godzin? Czy to tak zawsze było? :)
Trasa się skróciła to i czas przejazdu się skrócił.
Jak jechałem do Gdańska czy do Torunia jeszcze z Dw. Południowego, to sam przejazd przez Warszawę to było 40-50 minut...

: 04 gru 2012, 9:52
autor: MichalJ
To nie ty protestowałeś, że z Młocin to jeździć nie będziesz?

: 04 gru 2012, 9:58
autor: Piottr
MichalJ pisze:To nie ty protestowałeś, że z Młocin to jeździć nie będziesz?
Tak, ja, i zgodnie z odgrażaniem się - nie jeżdżę, ostatnio w Toruniu byłem pociągiem.
Wolę spędzić te 40 minut w pojeździe docelowym, niż przetłuc się przez pół miasta z bagażem, żeby 20 minut zaoszczędzić. Pewnie z punktu widzenia mieszkających na północy jest identycznie w stosunku do Metra Wilanowska.
Rozwiązaniem idealnym byłoby dwa przystanki w Warszawie, ale to by kosztowo raczej się nie obroniło.

: 04 gru 2012, 11:12
autor: MichalJ
Pojedynczy przejazd najwygodniejszym i najszybszym środkiem komunikacji, jakim jest metro, trudno nazwać 'tłuczeniem się przez pół miasta z bagażem'. Łatwiej ci dojechać z Metro Wilanowska do pociągu niż do Metro Młociny? Bujać to my.

: 04 gru 2012, 14:04
autor: Piottr
MichalJ pisze:Pojedynczy przejazd najwygodniejszym i najszybszym środkiem komunikacji, jakim jest metro, trudno nazwać 'tłuczeniem się przez pół miasta z bagażem'.
O tym, czy metro jest środkiem "najwygodniejszym" nie będziemy tutaj dyskutować, bo się zrobi offtopic.
Prawda jest taka - wraz z przeniesieniem kursów PB na Młociny, znacząco spadła ich funkcja użyteczności dla kryteriów, jakimi się posługuję wybierając środek transportu, mieszkając w bezpośredniej bliskości komunikacyjnej Dworca Południowego ale poza bezpośrednią strefą dojścia do metra :-)
MichalJ pisze:Łatwiej ci dojechać z Metro Wilanowska do pociągu niż do Metro Młociny?
Kiedy dojeżdżam do pociągu, na szczęście pomijam w ogóle metro bo mam bezpośredni autobus na DC, i dzienny i nocny jak trzeba. Żeby dojechać na Młociny, muszę dotrzeć do metra, bo 116 tam .

: 05 gru 2012, 22:28
autor: Łukasz
Piottr pisze:
MichalJ pisze:To nie ty protestowałeś, że z Młocin to jeździć nie będziesz?
Tak, ja, i zgodnie z odgrażaniem się - nie jeżdżę, ostatnio w Toruniu byłem pociągiem.
Wolę spędzić te 40 minut w pojeździe docelowym, niż przetłuc się przez pół miasta z bagażem, żeby 20 minut zaoszczędzić. Pewnie z punktu widzenia mieszkających na północy jest identycznie w stosunku do Metra Wilanowska.
Rozwiązaniem idealnym byłoby dwa przystanki w Warszawie, ale to by kosztowo raczej się nie obroniło.
To już było. Czy jest jakaś różnica w dojeździe z Centrum/Pl.Bankowego do Młocin w stosunku do Wilanowskiej? NIE. Tzn. tak, 50 minut dłużej się jedzie z Wilanowskiej.

Przy Wilanowskiej nikt nie mieszka, a właściwie jedyna grupa, która dojeżdża tam bezpośrednio, to jest piaseczyńsko-wilanowska część. Większość i tak musi dojechać tam metrem, co widać jest, jak przyjedzie autobus: 90% ludzi wędruje na stację. Jaka to różnica, czy jadą tym metrem 10 minut, czy 30?

: 05 gru 2012, 22:32
autor: KwZ
Różnica jest 20 min, ale to tylko dla ludzi mieszkających gdzieś na Ursynowie. Większość ludzi będzie wszystko jedno czasowo.

: 05 gru 2012, 22:40
autor: Łukasz
Tak.

: 05 gru 2012, 23:20
autor: Wolfchen
Łukasz pisze:Czy jest jakaś różnica w dojeździe z Centrum/Pl.Bankowego do Młocin w stosunku do Wilanowskiej?
Jak robisz przesiadkę pomiędzy poszczególnymi liniami, np. P9 -> P1, to jest to cholernie duża różnica. 8-(

: 06 gru 2012, 9:02
autor: BJ
Wolfchen pisze:Jak robisz przesiadkę pomiędzy poszczególnymi liniami, np. P9 P1, to jest to cholernie duża różnica.
Zwłaszcza jak za przejazd metrem płacisz prawie dwukrotnie więcej niż za przejazd oboma PolskimiBusami :D

: 06 gru 2012, 9:36
autor: person
Wolfchen pisze:Jak robisz przesiadkę pomiędzy poszczególnymi liniami, np. P9 P1, to jest to cholernie duża różnica.
To straszne. Opowiedz nam o tym.

PB najwyraźniej nie zależy na przesiadkach (jak na lowcostowego przewoźnika przystało), skoro nie bronił ich do śmierci.

: 06 gru 2012, 10:03
autor: BJ
person pisze:PB najwyraźniej nie zależy na przesiadkach (jak na lowcostowego przewoźnika przystało), skoro nie bronił ich do śmierci.
PB po prostu wie, że jest tak tani, że ludzie i tak będą nim jeździć i się przesiadać przy pomocy metra, co naprawdę nie jest specjalną niedogodnością.
Metro jeździ szybko, o każdej porze czas przejazdu jest mniej więcej taki sam. No i są windy, do tego działające, co w Polsce jest niespotykane.

: 06 gru 2012, 11:35
autor: MichalJ
Przystanek przy Hucie daje szybszy dojazd znakomitej większości pasażerów - nawet z Ursynowa. Przesiadkowych na pewno nie jest wielu. Zresztą nawet przesiadka bus-metro-bus, acz mniej wygodna, jest w szczycie szybsza.