Odcięcie centralnej Ochoty od dogodnego połączenia obwodowego z Bemowem, tłumaczę Ci to od kilku lat
Komunikacja w trakcie budowy M2 (część zachodnia)
Moderator: Wiliam
Nie no, przywracanie 520 dokądkolwiek jest kompletnie niepolityczne. To 155 to daje jeszcze nadzieje na jego uwalenie (a potem samouwalenie).PiotrekP pisze:Częstotliwości są absurdalne. 122 mogłoby zostać na swojej poprzedniej trasie do Starego Bemowa (z podjazdami do Fortu), a 220 jako ta międzydzielnicowa skręcić z Radiowej od razu do pętli Nowe Bemowo. W tym samym miejscu powinno kończyć 112. 171 jadąc z Karolina do Młociny, a 167 wracając na Chomiczówkę załatwia sprawę 184. Skoro jest potrzeba zachowania ciągu Lazurowa<->Górczewska<->Metro przegubami, to 190 wyprostowane z Człuchowskiej wypełnia lukę po 154. To z kolei z Olbrachta, dalej Ciołka kończy trasę na Kole zachowując połączenie Ulrychowa z DWZ. Nie bawimy się w żadne 155, tylko 520 ze Znanej i z poprzednią częstotliwością zapewnia połączenie Torwaru z ciągiem Marszałkowskiej i Solidarności. 197, 716 bez zmian.
A Lazurowa - Górczewska - Metro oparte na linii z Marek nie brzmi seksi.
ŁK
167 Chomiczowka - swoja dawna trasa(a obecne 184) -Mokotów (sukcesywnie dostosowane do rozbudowywanego tramwaju wzdłuż Spacerowej)
190 Stare Bemowo - Bielańska
520 może nie jest po ichniej myśli, ale skrócenie do Bankowego i obniżenie częstotliwości zamiast jej utrzymanie (zwiększenie?) jest już ok? W takim razie zastępując 171/155/E2 na Woli jak najbardziej się do tego nadaje.
190 Stare Bemowo - Bielańska
520 może nie jest po ichniej myśli, ale skrócenie do Bankowego i obniżenie częstotliwości zamiast jej utrzymanie (zwiększenie?) jest już ok? W takim razie zastępując 171/155/E2 na Woli jak najbardziej się do tego nadaje.
Jak obecne skrócone kursy/dawne 390 ->290.
Jeszcze jedna kwestia: przy okazji nowych rozkładów dla Bemowa ZTM wprowadził to, czego się od dawna spodziewałem. Ja to nazwałem "rozkładami tramwajowymi". Czyli że rozkład niedzielny różni się od rozkładu sobotniego: w stosunku do soboty pościnane są kursy rano i wieczorem. Obawiam się, że to będzie niestety wprowadzane również na innych liniach jako recepta na łatanie dziur w budżecie.
Nie rozumiem tej pary 112/171 na tej samej trasie od Słodowca do Conrada. A już na Reymonta do spółki ze 114 i 184.
Czy nie wystarczyłoby 112 do Słodowca?
220 na Chomiczówkę prosto Powstańców (a propos głosów dot. zachowania relacji Bemo - Chomiki)
122 jak przed zmianami tylko do M. Bemowo przez Stare Bemowo i Lazurową.
167 na Znaną.
Wilk syty, owca cała IMHO
Czy nie wystarczyłoby 112 do Słodowca?
220 na Chomiczówkę prosto Powstańców (a propos głosów dot. zachowania relacji Bemo - Chomiki)
122 jak przed zmianami tylko do M. Bemowo przez Stare Bemowo i Lazurową.
167 na Znaną.
Wilk syty, owca cała IMHO
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27432
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Osobiście uważam, że wiele linii w niedziele może spokojnie zaczynać kursowanie ok. 7. Tu jest, na moje oko, spore pole do oszczędności bez realnych pogorszeń.man1956 pisze: ↑19 lip 2022, 11:58Jeszcze jedna kwestia: przy okazji nowych rozkładów dla Bemowa ZTM wprowadził to, czego się od dawna spodziewałem. Ja to nazwałem "rozkładami tramwajowymi". Czyli że rozkład niedzielny różni się od rozkładu sobotniego: w stosunku do soboty pościnane są kursy rano i wieczorem. Obawiam się, że to będzie niestety wprowadzane również na innych liniach jako recepta na łatanie dziur w budżecie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 4145
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Już wcześniej (coś mi świta że mniej więcej rok) 190 jeździło w soboty co 10', a w niedzielę co 15'. Jest to jak najbardziej sensowne biorąc pod uwagę wysoką zależność frekwencji w autobusach od otwartości centrów handlowych
Zgadzam się w 100%. Przy okazji: nie rozumiem też, dlaczego linie, które w DP zaczynają ok. 4.00, w niedzielę też startują o tej samej porze. Może wystarczyłoby o 5.00? To też jest jakaś oszczędność.fik pisze: ↑19 lip 2022, 12:20Osobiście uważam, że wiele linii w niedziele może spokojnie zaczynać kursowanie ok. 7. Tu jest, na moje oko, spore pole do oszczędności bez realnych pogorszeń.man1956 pisze: ↑19 lip 2022, 11:58Jeszcze jedna kwestia: przy okazji nowych rozkładów dla Bemowa ZTM wprowadził to, czego się od dawna spodziewałem. Ja to nazwałem "rozkładami tramwajowymi". Czyli że rozkład niedzielny różni się od rozkładu sobotniego: w stosunku do soboty pościnane są kursy rano i wieczorem. Obawiam się, że to będzie niestety wprowadzane również na innych liniach jako recepta na łatanie dziur w budżecie.
Co nie znaczy, że w niedziele centra handlowe są nieczynne, a w 190 wieje pustkami! 190 pocięto w soboty i niedziele do 15 minut na początku pandemii, później ZTM przywrócił łaskawie co 10 minut tylko w soboty. Nic się teraz nie zmieniło w tej kwestii.
- AdamKlocusky
- Posty: 591
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Imo rozwiązanie bardzo dobre. Jak ktoś będzie chciał się przesiąść z Bródna na Górczewską i odwrotnie to ma spory odcinek, gdzie może to zrobić.selsa pisze:Nie rozumiem tej pary 112/171 na tej samej trasie od Słodowca do Conrada. (...)
Czy nie wystarczyłoby 112 do Słodowca?
O proszę, nie wiedziałem. Mea culpa.
Tylko do tego trzeba by jeszcze sieć nocną wydłużyć o 2 godziny nad ranem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem