: 22 wrz 2008, 14:33
To się nie zgadza z wieloma informacjami. To w większości jest stary projekt. A 103 nie jedzie Lindego chociaż na mapce jeździ. 184 ma być pono zachowane i to aż do Młocin? Nic z tego nie rozumiem już.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Bzdury! 130 jest potrzebne, bo dojazd na Puławską czy w Niepodległości stanie się dużo trudniejszy. Tymczasem jak komuś 116 nie wystarcza to może sobie podjechać do 195 i 503.desert_eag pisze:Wydaje mi się, że usunięcie 130 i mocne 116 wyszłoby też Wilanowowi na zdrowie.
Można mieć nadzieje, że likwidacja 130 wymusi podciągnięcie 172 (które już tego potrzebuje), więc dla dużej części Sobieskiego będzie to zmiana korzystna. Reszta będzie miała silne 116 lub 519 na Pl. Unii. Dwa przystanki na Puławskiej to nie powód do utrzymywania tej średnio zapełnionej relacji.TGM pisze:Bzdury! 130 jest potrzebne, bo dojazd na Puławską czy w Niepodległości stanie się dużo trudniejszy. Tymczasem jak komuś 116 nie wystarcza to może sobie podjechać do 195 i 503.desert_eag pisze:Wydaje mi się, że usunięcie 130 i mocne 116 wyszłoby też Wilanowowi na zdrowie.
A 172 to pies?????TGM pisze:Bzdury! 130 jest potrzebne, bo dojazd na Puławską czy w Niepodległości stanie się dużo trudniejszy. Tymczasem jak komuś 116 nie wystarcza to może sobie podjechać do 195 i 503.desert_eag pisze:Wydaje mi się, że usunięcie 130 i mocne 116 wyszłoby też Wilanowowi na zdrowie.
Jak wyżej .Lukasz436 pisze: A 172 to pies?????
Rety, częste i w miarę regularne 116 po coś będzie tam jeździć. Do tego 519 i E-2. Na pewno Sobieskiego nie byłoby stratne.TGM pisze:172:
1). Nie obsługuje Stegien południowych (na pewno nie aż tak jak 130).
2). Na Puławskiej przystanek (jeden!) jest zupełnie gdzie indziej od 130.
3). Tak samo w Niepodległości.
W tym samym dzienniku bzdurna jest informacja odnośnie 122. Czyżby miało wrócić na Duchnicką i Przasnyską? A potem dodatkowo jechać "na skróty" Gen. Maczka? Pasażerów przez to na pewno nie przybędzie.Kra pisze:A skąd w dzienniku "Polska" informacja o projekcie 116 co 5 minut. Dodatkowo szkoda, iż brak informacji o kursowaniu w DP po 19 i DS - tu były dotychczas duże słabości.
co robi?małpa pisze:Tam chyba pisze
Ale skąd zdobyli informację, że był taki pomysł? ZTM nigdy nie ujawnił pomysłu na częstotliwość tylko mówił "częściej".małpa pisze:Tam chyba pisze, że nie będzie kursowało co 5 min.
Plan MZA spada od stycznia, zmiany metrowskie być może wejdą wcześniej. Okres przejściowy, który zweryfikuje popyt na linie które 189 miało połknąć?Colony pisze:To się nie zgadza z wieloma informacjami. To w większości jest stary projekt. A 103 nie jedzie Lindego chociaż na mapce jeździ. 184 ma być pono zachowane i to aż do Młocin? Nic z tego nie rozumiem już.
Nigdy tak nie pojedzie, bo powyższa trasa nie ma sensu!Hetman Ciemności pisze:Czyżby miało wrócić na Duchnicką i Przasnyską? A potem dodatkowo jechać "na skróty" Gen. Maczka?