Strona 100 z 101

Komunikacja cmentarna

: 31 paź 2024, 15:05
autor: Michaltes05
Ale jutro 522 nie jeździ, a w sobotę wraca 🤣 więc i tak muszę na sobotę zrobić, bo C13 też nie ma w rozkładzie na sobotę.
Chyba że radni wywalczyli pozostawienie 519 i 522😅

Komunikacja cmentarna

: 31 paź 2024, 21:33
autor: MZ
Łukasz pisze:
30 paź 2024, 23:05
MZ pisze:Czyli taka opcja dla bogatych - "stać mnie, to kupię sobie za 16 złotych bilet na cmentarz (sic!) i będę jeździł po nim autem, a plebs niech zapiernicza pieszo od autobusu".
Halo, to kosztuje 16 zł a nie 1600.
:arrow: Biorąc pod uwagę to, że wielu kierowców parkuje w miejscach niedozwolonych w SPPN, aby tylko uniknąć zapłacenia 4,50 zł za legalny postój, to chyba jednak jest to "opcja dla bogatych". Może trochę z dozą ironii, ale jest.

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 16:05
autor: Georg
Od którego roku C90 przestało ruszać z Królewskiej?

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 16:46
autor: ConecteM
Georg pisze:
01 lis 2024, 16:05
Od którego roku C90 przestało ruszać z Królewskiej?
W 2022, kiedy skasowano C25 i C42 oraz wydłużono C90 do Centralnego i C27 na Narutowicza ;)

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 17:25
autor: Georg
Dzięki!

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 19:47
autor: wincenty
Jaki jest sens utrzymywania linii C80, a zwłaszcza jako jedynej cmentarnej z Powązek 2 i 3 listopada? Ta linia jest najmniej obłożona, nie dowożąc do żadnego ważnego punktu przesiadkowego. A w dojedzie na Trakt Królewski zdecydowanie wystarcza wzmocnione 180.

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 19:52
autor: Georg
Pewnie chodzi o wzmocnienie centralnego odcinka 180. Na wzmocnienie całego 180 nawet do 7,5 trzeba więcej brygad. A tak masz autobus co 5 minut.

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 20:07
autor: Wolfchen
Wpadłem dzisiaj na C15 i powiem Wam, że frekwencja ok. 15 była taka sobie. Od Rembertowa do Międzylesia było tłoczno, natomiast po dzikich oberkach do PKP Międzylesie (po co podjeżdżać po wschodniej stronie, skoro i tak staje na Mrówczej?) w autobusie nie było więcej, jak 4-5 pasażerów.

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 20:31
autor: R-9 Chełmska
Zamiast C80 donikąd lepiej na Powązki spróbować wydłużyć 111. Tylko co z elektrykami...

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 21:08
autor: wincenty
R-9 Chełmska pisze:
01 lis 2024, 20:31
Zamiast C80 donikąd lepiej na Powązki spróbować wydłużyć 111. Tylko co z elektrykami...
Tylko po co? Na Powązki z Pragi Południe jest nieźle obłożone C51. A przecież wzdłuż Krakowskiego Przedmieścia i Nowego Światu nie mieszka aż tyle ludzi, ani nie ma miejsc na dogodne przesiadki.

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 21:11
autor: karmat
Elektryki można dać gdzie indziej, tak jak zrobiono na Nowodworach, gdzie zamieniono stanowiska 186 z 518. 518 zdegradowano na 12m diesle, a elektryki przeniesiono na 186 co 10 minut.

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 22:25
autor: ConecteM
wincenty pisze:
01 lis 2024, 19:47
Jaki jest sens utrzymywania linii C80, a zwłaszcza jako jedynej cmentarnej z Powązek 2 i 3 listopada? Ta linia jest najmniej obłożona, nie dowożąc do żadnego ważnego punktu przesiadkowego. A w dojedzie na Trakt Królewski zdecydowanie wystarcza wzmocnione 180.
Co ciekawe przez ostatnie 2 lata (2022, 2023) C80 nie jeździło, więc ciekawe, że w tym roku powróciło :-k

Komunikacja cmentarna

: 01 lis 2024, 23:34
autor: TGM
Na 500 jeżdżą krótkie :shock: :?:

Komunikacja cmentarna

: 02 lis 2024, 6:07
autor: ashir
Jak co roku. ;-)

Komunikacja cmentarna

: 04 lis 2024, 11:52
autor: person
wincenty pisze:
01 lis 2024, 19:47
Jaki jest sens utrzymywania linii C80, a zwłaszcza jako jedynej cmentarnej z Powązek 2 i 3 listopada?
Jakie było jej wykorzystanie w sobotę i niedzielę? Ktoś obserwował?
BTW - w ogóle w tym roku w sobotę i niedzielę... wystarczyłyby wzmocnienia, a nie specjalne linie.