Strona 2 z 6

: 23 wrz 2013, 16:01
autor: Michał W.
reserved pisze:Nie dziękuję, nie jestem takim masochistą, żeby jechać do jakiegoś Sulejówka czy Góry Kalwarii tylko po to, żeby skorzystać z promocji. :D
A my z narzeczoną byliśmy i odwiedziliśmy Pruszków.
Inna sprawa, że eSKaeMka o 17.01 się nie pojawiła i wracając kwitliśmy godzinę na peronie :dance:

: 23 wrz 2013, 22:39
autor: reserved
Michał W. pisze:Inna sprawa, że eSKaeMka o 17.01 się nie pojawiła i wracając kwitliśmy godzinę na peronie :dance:
Niemożliwe. Pociągi są takie niezawodne przecież.

: 23 wrz 2013, 23:03
autor: vernalisadonis
A czy wie ktoś z was jak to wyglądało na nocnych liniach. Szczególnie mi chodzi o noc 21/22 września.
Były po północy kasowniki zablokowane, a może do końca zmiany aktywne?

: 24 wrz 2013, 9:19
autor: fik
Po 4 jechałem N37 i N32 i były zablokowane.

: 24 wrz 2013, 12:48
autor: m72
Od północy do 23:59 kasowniki powinny być ustawione jako "praca zakończona".

: 24 wrz 2013, 12:51
autor: Pawel_
vernalisadonis pisze:A czy wie ktoś z was jak to wyglądało na nocnych liniach. Szczególnie mi chodzi o noc 21/22 września.
Wybiła godzina zero... Jak stali to wyłączali na postoju. Jak jechali to wyłączali na najbliższym przystanku. Chyba dobrze zapamiętałem. ;]

: 24 wrz 2013, 19:19
autor: Szeregowy_Równoległy
m72 pisze:Od północy do 23:59 kasowniki powinny być ustawione jako "praca zakończona".
A Mobilis powinien stanąć na przystanku, wyjść z kabiny i zaklejać kasowniki uprzednio przygotowaną taśmą? Bo w Macrosystemie w wersji Mobilisowej nie ma opcji jazdy na linii z kasownikami w trybie pracy zakończonej. A planowo wozy z Macrosystemem na nockach śmigają.

: 24 wrz 2013, 19:27
autor: ashir
A nie można tam po prostu wyłączyć kasowników jak to było w niedzielę w tramwajach?

: 24 wrz 2013, 19:41
autor: Szeregowy_Równoległy
Nie można, bo sterownik od wyświetlaczy jest jednocześnie sterownikiem kasowników. Wbijając linię w sterownik ustawiasz jednocześnie kasowniki. Kasowniki są wyłączone kiedy wyłączysz cały system, a "Praca zakończona" jest tylko przy napisach stałych bądź wrzuceniu komunikatu o awarii. Jakkolwiek idiotyczne by to nie było, to wymysł ZTM.

: 24 wrz 2013, 20:21
autor: px33
Szeregowy_Równoległy pisze:Jakkolwiek idiotyczne by to nie było, to wymysł ZTM.
Czemu to miałoby być idiotyczne? To dość normalne, że na linii jedzie się z aktywnymi kasownikami ;)

A nie można zdalnie wyłączyć kasowników z centrali albo przygotować zestawów danych z wyłączonymi kasownikami? Ewentualnie nawet podzielić prace na 2 części - przed północą z kasownikami i po północy bez. No i opcja ostateczna - odpięcie kasowników od komputera - po minucie (góra kilkunastu) bez transmisji powinny się wyłączyć.

: 24 wrz 2013, 21:25
autor: Dantte
Hm. Jechałem 22.09 rano nocnym, i ztcp miał włączony kasownik "Tylko karta". Może tak się da? Nie wiem, jak inne kasowniki. Jakiś przegubowy Oslaris na N02.

: 24 wrz 2013, 21:29
autor: reserved
A nie można nakleić dodatkowych kartek o bezpłatnym przejeździe NA kasowniku tak, żeby można było je łatwo zauważyć przy ewentualnym kasowaniu biletu? Ktoś będzie chciał skasować bilet i zobaczy taką karteczkę od razu nawet jeśli wcześniej nie pomyśli, że przecież dziś bez biletu jeździmy.

: 24 wrz 2013, 21:31
autor: Dantte
We Wrocławiu coś takiego funkcjonowało - na każdym kasowniku nalepka. Ale z moich obserwacji i tak zdarzało się, że ludzie kasowali bilety...

: 24 wrz 2013, 21:33
autor: reserved
Ale to już chyba ich wina? Informacja jest w najlepszym możliwym miejscu.

: 24 wrz 2013, 21:35
autor: ashir
reserved pisze:A nie można nakleić dodatkowych kartek o bezpłatnym przejeździe NA kasowniku tak, żeby można było je łatwo zauważyć przy ewentualnym kasowaniu biletu? Ktoś będzie chciał skasować bilet i zobaczy taką karteczkę od razu nawet jeśli wcześniej nie pomyśli, że przecież dziś bez biletu jeździmy.
Ludzie to nawet do wyłączonego kasownika próbowali wsadzać bilet. ;-)