Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota

Moderator: Wiliam

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 17:10

Aha, od razu za pamięci prośba do ZTM, żeby przystanki Świderska na trasach objazdowych były na żądanie (jeżeli w ogóle muszą być), a nie tak jak podczas niedawnego frezowania Modlińskiej, kiedy autobusy bezsensownie zatrzymywały się tam i wietrzyły pokład.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

ashir
Posty: 28023
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 16 paź 2013, 17:13

Przyśpieszone mogłyby w ogóle pomijać Świderską. :wink:

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 17:17

Teokryt pisze:518 ubić, wydłużyć 184 na tarchomińsko-nowodworską trasę 518.
A od kiedy 184 jeździ na Krakowskie, żebyś nim chciał ubijać 518?? #-o
Zadaniem 518 nie jest odcinek Tarchodwory-metro, tylko Tarchodwory-Trakt Królewski + Modlińska-metro.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 paź 2013, 17:22

Z Żerania są tramwaje, ale już Konwaliową można próbować podwozić do tyłu. Ale nie może tego robić 156, bo też nie skręci...

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 17:37

MichalJ pisze:Z Żerania są tramwaje, ale już Konwaliową można próbować podwozić do tyłu. Ale nie może tego robić 156, bo też nie skręci...
Jak nie skręci, jak skręci? :-) Zjazd wsch-pn (Toruńska w prawo w Modlińską) będzie na tym etapie funkcjonował (zresztą będzie też działał zjazd z Toruńskiej na/ przejazd przez pętlę FSO), a wyjazd z Modlińskiej na Toruńską (pn-wsch) będzie odbywał się z dołu przez specjalny przejazd - tak jak jakiś czas temu.
Zatem, pomysł z 156 przez Modlińską jest OK, tylko chyba nie ta częstotliwość i nie ta wielkość pojazdu. Może już lepiej pociągnąć by...145 (!) z FSO na M Młociny przez Modlińską-TMP? :idea: (Już czuję to tsunami krytyki...)
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 16 paź 2013, 17:44

A od kiedy 184 jeździ na Krakowskie, żebyś nim chciał ubijać 518?? #-o
Zadaniem 518 nie jest odcinek Tarchodwory-metro, tylko Tarchodwory-Trakt Królewski + Modlińska-metro.
No tak, bo przesiadka na Wilsonie to jakiś ciężki dramat, w 116 albo coś w tym guście. Sytuacja jest jaka jest jakby całkowciie zmaknęli most to nadal bys obstawiał frazesy typu "bezpośredni dojazd do traktu"? Nie da się tak zrobić by każda dzielnica miała dojazd w kilka najważniejszych punktów bezpośrednio. Przesiadki muszą być, przesiadka na Wilsonie nie jest taka drastyczna.
Obrazek

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 17:51

Teokryt pisze:
A od kiedy 184 jeździ na Krakowskie, żebyś nim chciał ubijać 518?? #-o
Zadaniem 518 nie jest odcinek Tarchodwory-metro, tylko Tarchodwory-Trakt Królewski + Modlińska-metro.
No tak, bo przesiadka na Wilsonie to jakiś ciężki dramat, w 116 albo coś w tym guście. Sytuacja jest jaka jest jakby całkowciie zmaknęli most to nadal bys obstawiał frazesy typu "bezpośredni dojazd do traktu"? Nie da się tak zrobić by każda dzielnica miała dojazd w kilka najważniejszych punktów bezpośrednio. Przesiadki muszą być, przesiadka na Wilsonie nie jest taka drastyczna.
1. A z czego tarchodworsko-modliński lud ma przesiadać się na 116 lub w "coś w tym guście" przy pl. Wilsona? Swoją drogą, jaki to gust to "coś"?
2. Zobacz kiedyś, jak bardzo frekwentowana jest linia 518 na calutkiej trasie i wtedy będziesz wiedział, dlaczego istnieje bezpośredni dojazd z Tarchomina na Krakowskie, i dlaczego ostatnio zwiększono częstotliwość tej linii.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1863
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 16 paź 2013, 18:19

Mario pisze:
MichalJ pisze:Z Żerania są tramwaje, ale już Konwaliową można próbować podwozić do tyłu. Ale nie może tego robić 156, bo też nie skręci...
Jak nie skręci, jak skręci? :-) Zjazd wsch-pn (Toruńska w prawo w Modlińską) będzie na tym etapie funkcjonował (zresztą będzie też działał zjazd z Toruńskiej na/ przejazd przez pętlę FSO), a wyjazd z Modlińskiej na Toruńską (pn-wsch) będzie odbywał się z dołu przez specjalny przejazd - tak jak jakiś czas temu.
Zatem, pomysł z 156 przez Modlińską jest OK, tylko chyba nie ta częstotliwość i nie ta wielkość pojazdu. Może już lepiej pociągnąć by...145 (!) z FSO na M Młociny przez Modlińską-TMP? :idea: (Już czuję to tsunami krytyki...)
To już chyba lepiej 114 przez Modlińską - TMP - Kasprowicza - Przy Agorze - Marymoncką + jakieś zastępstwo za nie na odcinku M.Młociny - Pl. Wilsona (np 101? Brygad z krótszego odrobinę chyba 114 i zdecydowanie krótszego 511 na Młociny chyba by starczyło...). 518 po przemyśleniu chyba jednak lepiej TMP i Wisłostradą do Krasińskiego (tylko wjazd na TMP przez Światowida i Modlińską), 705 i 735 może jeszcze na Młocinach by się upchnęło, a jak nie to na Żerań z nim. Dla 186 nie zostaje nic innego, tylko TMP+Wisłostrada. NIe wiem, co ze 112, 156, 118 i 414 jeśli rzeczywiście nie będzie wjazdu od Wysockiego na most - pchanie wszystkiego przez Łabiszyńską nie jest za dobrym pomysłem, bo Bazyliańska zostaje prawie bez komunikacji... Dla 118 jeszcze będzie problem z brakiem zjazdu w Wisłostradę (oczywiście to i część innych dopiero od 8.11.).

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 16 paź 2013, 18:36

Tak się zastanawiam, czy 186 nie dałoby się wtrynić np. na Pl.Wilsona? Oczywiście ze Szczęśliwic, np. Al.Prymasa Tysiąclecia-po trasie 114 do Pl.Wilsona.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 18:57

Tranzystor pisze:Tak się zastanawiam, czy 186 nie dałoby się wtrynić np. na Pl.Wilsona? Oczywiście ze Szczęśliwic, np. Al.Prymasa Tysiąclecia-po trasie 114 do Pl.Wilsona.
A po co? Jeszcze tylko jej brakowało na Wilsonie... Co to da, i komu?
kveld pisze:To już chyba lepiej 114 przez Modlińską - TMP - Kasprowicza - Przy Agorze - Marymoncką + jakieś zastępstwo za nie na odcinku M.Młociny - Pl. Wilsona (np 101? Brygad z krótszego odrobinę chyba 114 i zdecydowanie krótszego 511 na Młociny chyba by starczyło...). 518 po przemyśleniu chyba jednak lepiej TMP i Wisłostradą do Krasińskiego (tylko wjazd na TMP przez Światowida i Modlińską), 705 i 735 może jeszcze na Młocinach by się upchnęło, a jak nie to na Żerań z nim.
Ze 114 sprawa jest skomplikowana, bo to oczko w głowie ZTMu.
Dlaczego wolisz 518 przez TMP zamiast przez Gdański?
Siedemsetki nieporęckie nie zmieszczą się już na Hucie, w szczególności gdy doj(e)dzie tam 511.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1863
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 16 paź 2013, 19:07

Mario pisze:Ze 114 sprawa jest skomplikowana, bo to oczko w głowie ZTMu.
NIe zmienia to faktu, że coś z nim też trzeba zrobić przy braku zjazdu z mostu na Wisłostradę i pewnymi problemami z wjazdem.
Mario pisze: Dlaczego wolisz 518 przez TMP zamiast przez Gdański?
Jakoś wydaje mi się, że mimo wszystko mniejsze korki będą na TMP i Wisłostradzie niż na Gdańskim, zwłaszcza przy konieczności zawrotki...
Mario pisze: Siedemsetki nieporęckie nie zmieszczą się już na Hucie, w szczególności gdy doj(e)dzie tam 511.
Pamiętaj, że założyłem, że 101 wypadnie z tego krańca, a jeszcze ewentualnie przystanek 54 można wykorzystać.

Mario
Posty: 599
Rejestracja: 10 mar 2006, 11:59
Lokalizacja: WAW /Muranów/

Post autor: Mario » 16 paź 2013, 19:19

@kveld
Żeby nie mnożyć cytowań:
A) Nie zdziwiłbym się, gdyby 114 wylądowało na Gdańskim, chociaż miałoby to stosunkowo nikły sens. Inna rzecz, gdyby skierować 114 tak, jak proponujesz, to dość karkołomnie dwa razy zaliczałaby ZP Prozy; ponadto, w drodze z Młocin (UKSW) jechałaby do metra przez Wrzeciono, czyli dłużej niż teraz, co raczej nie leżałoby w interesie pasażerów.
B) Możesz mieć rację, że Gdański się zakorkuje, ale tym samym pozbawisz Konwaliową, Płochocińską i Ekspresową ostatniego dojazdu do metra, no chyba że... (C)
C)... że siedemsetki zmieszczą się pod Hutą, o ile 101 powędruje (w co wątpię) na spacer po Bielanach i Żoliborzu.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 16 paź 2013, 19:28

A gdyby puścić jakąś linię z Żerania do najbliższej wolnej możliwości zawracania (Białołęka-Ratusz?) w celu obsługi ZP Konwaliowa, Płochocińska i Ekspresowa, a 511 puścić na Młociny - znalazłoby się tam dla niego wolne miejsce? No chyba, że 518 idzie na Gdański, to by dawało dojazd do metra... Wątpliwy, ale by dawało.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
Matej
(mateuszsolaris)
Posty: 321
Rejestracja: 27 lip 2010, 20:44
Lokalizacja: Warszawa Nowodwory

Post autor: Matej » 16 paź 2013, 19:46

Ja to widzę tak.

Trzeba brać pod uwagę najbardziej możliwe opcje, na które ZTM wyda jak najmniej pieniędzy i będzie dosyć korzystnie dla wszystkich pasażerów.

Także:

- 511 na Młociny (mieszkańcy Dąbrówki Wiślanej sami kiedyś chcieli, żeby skierować tę linię właśnie tam, ale ZTM się nie zgodził, bo mieszkańcy ulicy Modlińskiej nie mieliby dobrego dojazdu do metra)
- 186 przez TMP i Wisłostradę (nie ma szans puścić przez Marymoncką, bo nie da się zjechać potem na Armii Krajowej.
- Linie podmiejskie prawdopodobnie puszczą przez Marywilską, lub przez TMP i Wisłostradę (przecież specjalnie przedłużono do Marymontu te linie, bo mieszkańcy nie chcieli na Żerań)
- N13 i N63 przez Marywilską raczej.
- 518 przez Most Gdański (dojazd dla mieszkańców ul. Modlińskiej do metra)

Zastanawiam się tutaj, co z takim 145 na przykład, jak była wyżej mowa. Raczej nie ma mowy, bo trasa już jest i tak spora, więc raczej nie przejdzie to.

Na Młocinach również nie jest dużo miejsca, wiadomo, że nie upcha się tyle linii. A jakby tak na przykład 132 albo 732 przedłużyć do Młocin? Dosyć krótkie trasy, bardziej stawiałbym na 732 z racji tego, że mieszkańcy zielonej Białołęki (w przypadku 132) potrzebują szybkiego dojazdu do metra :)
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 16 paź 2013, 19:50

Jeszcze jest problem ze 156 i N02 - szczególnie z tym drugim. :roll:

ODPOWIEDZ