Komunikacja w trakcie remontu Mostu Grota
Moderator: Wiliam
Aha, od razu za pamięci prośba do ZTM, żeby przystanki Świderska na trasach objazdowych były na żądanie (jeżeli w ogóle muszą być), a nie tak jak podczas niedawnego frezowania Modlińskiej, kiedy autobusy bezsensownie zatrzymywały się tam i wietrzyły pokład.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
A od kiedy 184 jeździ na Krakowskie, żebyś nim chciał ubijać 518??Teokryt pisze:518 ubić, wydłużyć 184 na tarchomińsko-nowodworską trasę 518.
Zadaniem 518 nie jest odcinek Tarchodwory-metro, tylko Tarchodwory-Trakt Królewski + Modlińska-metro.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Jak nie skręci, jak skręci? Zjazd wsch-pn (Toruńska w prawo w Modlińską) będzie na tym etapie funkcjonował (zresztą będzie też działał zjazd z Toruńskiej na/ przejazd przez pętlę FSO), a wyjazd z Modlińskiej na Toruńską (pn-wsch) będzie odbywał się z dołu przez specjalny przejazd - tak jak jakiś czas temu.MichalJ pisze:Z Żerania są tramwaje, ale już Konwaliową można próbować podwozić do tyłu. Ale nie może tego robić 156, bo też nie skręci...
Zatem, pomysł z 156 przez Modlińską jest OK, tylko chyba nie ta częstotliwość i nie ta wielkość pojazdu. Może już lepiej pociągnąć by...145 (!) z FSO na M Młociny przez Modlińską-TMP? (Już czuję to tsunami krytyki...)
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
No tak, bo przesiadka na Wilsonie to jakiś ciężki dramat, w 116 albo coś w tym guście. Sytuacja jest jaka jest jakby całkowciie zmaknęli most to nadal bys obstawiał frazesy typu "bezpośredni dojazd do traktu"? Nie da się tak zrobić by każda dzielnica miała dojazd w kilka najważniejszych punktów bezpośrednio. Przesiadki muszą być, przesiadka na Wilsonie nie jest taka drastyczna.A od kiedy 184 jeździ na Krakowskie, żebyś nim chciał ubijać 518??
Zadaniem 518 nie jest odcinek Tarchodwory-metro, tylko Tarchodwory-Trakt Królewski + Modlińska-metro.
1. A z czego tarchodworsko-modliński lud ma przesiadać się na 116 lub w "coś w tym guście" przy pl. Wilsona? Swoją drogą, jaki to gust to "coś"?Teokryt pisze:No tak, bo przesiadka na Wilsonie to jakiś ciężki dramat, w 116 albo coś w tym guście. Sytuacja jest jaka jest jakby całkowciie zmaknęli most to nadal bys obstawiał frazesy typu "bezpośredni dojazd do traktu"? Nie da się tak zrobić by każda dzielnica miała dojazd w kilka najważniejszych punktów bezpośrednio. Przesiadki muszą być, przesiadka na Wilsonie nie jest taka drastyczna.A od kiedy 184 jeździ na Krakowskie, żebyś nim chciał ubijać 518??
Zadaniem 518 nie jest odcinek Tarchodwory-metro, tylko Tarchodwory-Trakt Królewski + Modlińska-metro.
2. Zobacz kiedyś, jak bardzo frekwentowana jest linia 518 na calutkiej trasie i wtedy będziesz wiedział, dlaczego istnieje bezpośredni dojazd z Tarchomina na Krakowskie, i dlaczego ostatnio zwiększono częstotliwość tej linii.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
To już chyba lepiej 114 przez Modlińską - TMP - Kasprowicza - Przy Agorze - Marymoncką + jakieś zastępstwo za nie na odcinku M.Młociny - Pl. Wilsona (np 101? Brygad z krótszego odrobinę chyba 114 i zdecydowanie krótszego 511 na Młociny chyba by starczyło...). 518 po przemyśleniu chyba jednak lepiej TMP i Wisłostradą do Krasińskiego (tylko wjazd na TMP przez Światowida i Modlińską), 705 i 735 może jeszcze na Młocinach by się upchnęło, a jak nie to na Żerań z nim. Dla 186 nie zostaje nic innego, tylko TMP+Wisłostrada. NIe wiem, co ze 112, 156, 118 i 414 jeśli rzeczywiście nie będzie wjazdu od Wysockiego na most - pchanie wszystkiego przez Łabiszyńską nie jest za dobrym pomysłem, bo Bazyliańska zostaje prawie bez komunikacji... Dla 118 jeszcze będzie problem z brakiem zjazdu w Wisłostradę (oczywiście to i część innych dopiero od 8.11.).Mario pisze:Jak nie skręci, jak skręci? Zjazd wsch-pn (Toruńska w prawo w Modlińską) będzie na tym etapie funkcjonował (zresztą będzie też działał zjazd z Toruńskiej na/ przejazd przez pętlę FSO), a wyjazd z Modlińskiej na Toruńską (pn-wsch) będzie odbywał się z dołu przez specjalny przejazd - tak jak jakiś czas temu.MichalJ pisze:Z Żerania są tramwaje, ale już Konwaliową można próbować podwozić do tyłu. Ale nie może tego robić 156, bo też nie skręci...
Zatem, pomysł z 156 przez Modlińską jest OK, tylko chyba nie ta częstotliwość i nie ta wielkość pojazdu. Może już lepiej pociągnąć by...145 (!) z FSO na M Młociny przez Modlińską-TMP? (Już czuję to tsunami krytyki...)
A po co? Jeszcze tylko jej brakowało na Wilsonie... Co to da, i komu?Tranzystor pisze:Tak się zastanawiam, czy 186 nie dałoby się wtrynić np. na Pl.Wilsona? Oczywiście ze Szczęśliwic, np. Al.Prymasa Tysiąclecia-po trasie 114 do Pl.Wilsona.
Ze 114 sprawa jest skomplikowana, bo to oczko w głowie ZTMu.kveld pisze:To już chyba lepiej 114 przez Modlińską - TMP - Kasprowicza - Przy Agorze - Marymoncką + jakieś zastępstwo za nie na odcinku M.Młociny - Pl. Wilsona (np 101? Brygad z krótszego odrobinę chyba 114 i zdecydowanie krótszego 511 na Młociny chyba by starczyło...). 518 po przemyśleniu chyba jednak lepiej TMP i Wisłostradą do Krasińskiego (tylko wjazd na TMP przez Światowida i Modlińską), 705 i 735 może jeszcze na Młocinach by się upchnęło, a jak nie to na Żerań z nim.
Dlaczego wolisz 518 przez TMP zamiast przez Gdański?
Siedemsetki nieporęckie nie zmieszczą się już na Hucie, w szczególności gdy doj(e)dzie tam 511.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
NIe zmienia to faktu, że coś z nim też trzeba zrobić przy braku zjazdu z mostu na Wisłostradę i pewnymi problemami z wjazdem.Mario pisze:Ze 114 sprawa jest skomplikowana, bo to oczko w głowie ZTMu.
Jakoś wydaje mi się, że mimo wszystko mniejsze korki będą na TMP i Wisłostradzie niż na Gdańskim, zwłaszcza przy konieczności zawrotki...Mario pisze: Dlaczego wolisz 518 przez TMP zamiast przez Gdański?
Pamiętaj, że założyłem, że 101 wypadnie z tego krańca, a jeszcze ewentualnie przystanek 54 można wykorzystać.Mario pisze: Siedemsetki nieporęckie nie zmieszczą się już na Hucie, w szczególności gdy doj(e)dzie tam 511.
@kveld
Żeby nie mnożyć cytowań:
A) Nie zdziwiłbym się, gdyby 114 wylądowało na Gdańskim, chociaż miałoby to stosunkowo nikły sens. Inna rzecz, gdyby skierować 114 tak, jak proponujesz, to dość karkołomnie dwa razy zaliczałaby ZP Prozy; ponadto, w drodze z Młocin (UKSW) jechałaby do metra przez Wrzeciono, czyli dłużej niż teraz, co raczej nie leżałoby w interesie pasażerów.
B) Możesz mieć rację, że Gdański się zakorkuje, ale tym samym pozbawisz Konwaliową, Płochocińską i Ekspresową ostatniego dojazdu do metra, no chyba że... (C)
C)... że siedemsetki zmieszczą się pod Hutą, o ile 101 powędruje (w co wątpię) na spacer po Bielanach i Żoliborzu.
Żeby nie mnożyć cytowań:
A) Nie zdziwiłbym się, gdyby 114 wylądowało na Gdańskim, chociaż miałoby to stosunkowo nikły sens. Inna rzecz, gdyby skierować 114 tak, jak proponujesz, to dość karkołomnie dwa razy zaliczałaby ZP Prozy; ponadto, w drodze z Młocin (UKSW) jechałaby do metra przez Wrzeciono, czyli dłużej niż teraz, co raczej nie leżałoby w interesie pasażerów.
B) Możesz mieć rację, że Gdański się zakorkuje, ale tym samym pozbawisz Konwaliową, Płochocińską i Ekspresową ostatniego dojazdu do metra, no chyba że... (C)
C)... że siedemsetki zmieszczą się pod Hutą, o ile 101 powędruje (w co wątpię) na spacer po Bielanach i Żoliborzu.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
A gdyby puścić jakąś linię z Żerania do najbliższej wolnej możliwości zawracania (Białołęka-Ratusz?) w celu obsługi ZP Konwaliowa, Płochocińska i Ekspresowa, a 511 puścić na Młociny - znalazłoby się tam dla niego wolne miejsce? No chyba, że 518 idzie na Gdański, to by dawało dojazd do metra... Wątpliwy, ale by dawało.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Ja to widzę tak.
Trzeba brać pod uwagę najbardziej możliwe opcje, na które ZTM wyda jak najmniej pieniędzy i będzie dosyć korzystnie dla wszystkich pasażerów.
Także:
- 511 na Młociny (mieszkańcy Dąbrówki Wiślanej sami kiedyś chcieli, żeby skierować tę linię właśnie tam, ale ZTM się nie zgodził, bo mieszkańcy ulicy Modlińskiej nie mieliby dobrego dojazdu do metra)
- 186 przez TMP i Wisłostradę (nie ma szans puścić przez Marymoncką, bo nie da się zjechać potem na Armii Krajowej.
- Linie podmiejskie prawdopodobnie puszczą przez Marywilską, lub przez TMP i Wisłostradę (przecież specjalnie przedłużono do Marymontu te linie, bo mieszkańcy nie chcieli na Żerań)
- N13 i N63 przez Marywilską raczej.
- 518 przez Most Gdański (dojazd dla mieszkańców ul. Modlińskiej do metra)
Zastanawiam się tutaj, co z takim 145 na przykład, jak była wyżej mowa. Raczej nie ma mowy, bo trasa już jest i tak spora, więc raczej nie przejdzie to.
Na Młocinach również nie jest dużo miejsca, wiadomo, że nie upcha się tyle linii. A jakby tak na przykład 132 albo 732 przedłużyć do Młocin? Dosyć krótkie trasy, bardziej stawiałbym na 732 z racji tego, że mieszkańcy zielonej Białołęki (w przypadku 132) potrzebują szybkiego dojazdu do metra
Trzeba brać pod uwagę najbardziej możliwe opcje, na które ZTM wyda jak najmniej pieniędzy i będzie dosyć korzystnie dla wszystkich pasażerów.
Także:
- 511 na Młociny (mieszkańcy Dąbrówki Wiślanej sami kiedyś chcieli, żeby skierować tę linię właśnie tam, ale ZTM się nie zgodził, bo mieszkańcy ulicy Modlińskiej nie mieliby dobrego dojazdu do metra)
- 186 przez TMP i Wisłostradę (nie ma szans puścić przez Marymoncką, bo nie da się zjechać potem na Armii Krajowej.
- Linie podmiejskie prawdopodobnie puszczą przez Marywilską, lub przez TMP i Wisłostradę (przecież specjalnie przedłużono do Marymontu te linie, bo mieszkańcy nie chcieli na Żerań)
- N13 i N63 przez Marywilską raczej.
- 518 przez Most Gdański (dojazd dla mieszkańców ul. Modlińskiej do metra)
Zastanawiam się tutaj, co z takim 145 na przykład, jak była wyżej mowa. Raczej nie ma mowy, bo trasa już jest i tak spora, więc raczej nie przejdzie to.
Na Młocinach również nie jest dużo miejsca, wiadomo, że nie upcha się tyle linii. A jakby tak na przykład 132 albo 732 przedłużyć do Młocin? Dosyć krótkie trasy, bardziej stawiałbym na 732 z racji tego, że mieszkańcy zielonej Białołęki (w przypadku 132) potrzebują szybkiego dojazdu do metra
Moje zdjęcia: Phototrans - WGKM