autobusy "za tramwaj" w razie wypadku, awarii itp

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 26 sty 2015, 0:18

Ajenci, ale z MZA włącznie czy chodzi tylko o prywatnych przewoźników tylko?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 sty 2015, 0:41

Szeregowy_Równoległy pisze:To ostatnie jest największym problemem. Bo dojeżdżasz na piątego i wiesz wcześniej, bo był komunikat, że będziesz stać, ale nie możesz skręcić, chociaż masz gdzie i wiesz, że to będzie oficjalny objazd. Nie ma, masz ludków wywieźć w zatrzymanie i tam później stać.
Doktryna głosi, że motorkowi są za głupi na to, żeby im pozwolić skręcać bez obecności instruktora.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 sty 2015, 0:45

Że na co są za głupi? Na kierowanie tramwajem? No bez jaj.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 sty 2015, 0:52

Zapytaj w ZTM. Ale to pokutuje z czasów MZK...

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 26 sty 2015, 2:19

Domas pisze:Ajenci, ale z MZA włącznie czy chodzi tylko o prywatnych przewoźników tylko?
Co do MZA nie mam pojęcia. Gdzieś mi się przewinęła jakaś umowa ZTM-ajent, ogólnodostępna w internecie i tam były zasady rozliczania rezerwy czynnej. I jeśli dobrze pamiętam, wychodziło na to, że ajent zarobi na tym kokosy. Pewnie dlatego instytucja rezerwy nocnej dotyczy tylko MZA i ajenci nie są w całą tę zabawę włączeni, choćby nawet adekwatnie procentowo do ilości nocnych brygad.
noidea

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 26 sty 2015, 9:14

Ja myślę, że nawet w przypadku, gdy taki ajent by wystawiał rezerwę to długo by się ona nie nastała. Poza tym mówiąc, że coś jest nieopłacalne jest bez sensu - komunikacja miejska też jest nieopłacalna i jakoś funkcjonuje.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 sty 2015, 18:59

Nie mogłyby za taką czynną rezerwę robić wtyczki?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 26 sty 2015, 19:17

Po zakończeniu kursowania - a i owszem, ale mówimy też o czynnej rezerwie w tych najbardziej newralgicznych miejscach.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 sty 2015, 19:29

Po zakończeniu kursu, nie pracy brygady w ogóle.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25380
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 sty 2015, 19:35

Wtyczki w pierwszej kolejności są zdejmowane.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 26 sty 2015, 19:41

Trzeba też brać pod uwagę, że wtyczki nie zawsze muszą być w miejscu, gdzie będą akurat potrzebne, a takie rezerwy mogą być porozstawiane w okolicach centrum i sobie grzecznie czekać.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7685
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 26 sty 2015, 22:08

Szeregowy_Równoległy pisze:To ostatnie jest największym problemem. Bo dojeżdżasz na piątego i wiesz wcześniej, bo był komunikat, że będziesz stać, ale nie możesz skręcić, chociaż masz gdzie i wiesz, że to będzie oficjalny objazd. Nie ma, masz ludków wywieźć w zatrzymanie i tam później stać.
Tak i to jest debilizm. Ja tam jestem zdania, że radia w kabinach nie są po to, żeby informować o pani Heli co to torebkę zamiast głowy zgubiła, tylko żeby korzystać z niego z sytuacjach awaryjnych. Uzgodnienie działań i od razu komunikat w radio. Niestety na razie niedasię.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 26 sty 2015, 22:13

Dzisiaj kierowano przez radio w związku z ciężarówką na torowisku na Okopowej. Nie wiem czy było to równoczesne z NR na miejscu, czy komunikaty wyprzedziły NR, ale motorniczowie byli informowani o przyczynie objazdu oraz szczegółowej trasie objazdu.
A z tymi radiami to różnie bywa. Czasem działają, czasem nie. A odpisywanie niewiele zmienia.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
JotPeCet
Posty: 2527
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:07
Lokalizacja: WPT Ochota

Post autor: JotPeCet » 27 sty 2015, 12:08

MichalJ pisze:Zapytaj w ZTM.
A Ty pytałeś? :-k
Bo ja pytałem w TW dlaczego nie można kierować przez radio. Usłyszałem że nie ma gwarancji że w każdym pojeździe radio działa.
Polityka złym doradcą w pracy!

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 27 sty 2015, 13:07

To niech zacznie. Nawet pekap bez radia nie pojedzie...

ODPOWIEDZ