Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Ah, są już nowe rozkłady od 1.05.2015. Nie zauważyłem.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Powiedzmy, że liczba wozokm na dzień 30.04. i 01.05. (DP+SB+DS)pawcio pisze:Kilometrów nie liczyłem. Zresztą może to nie być takie oczywiste, bo nie za bardzo wiem, co miałoby stanowić punkt odniesienia przed reformą.
Nad maximum tramwajowym myślę od jakiegoś czasu, ale niczego sprytnego wymyślić mi się nie udało.
"Żoliborz" na 13 i 15...
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36687
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Na dobry początek chyba stan z przedednia reformy. Trasy się przecież nie zmieniająpawcio pisze:Kilometrów nie liczyłem. Zresztą może to nie być takie oczywiste, bo nie za bardzo wiem, co miałoby stanowić punkt odniesienia przed reformą.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A wraz z nowymi rozkładami kurs na trasie: Metro Młociny - Metro Wilanowska będzie wykonywany jako 31. Oczywiście pewnie specjalnej dechy nie będzie, coby zniwelować liczbę wsiadających do minimum?
Rozumiem, że te rozkłady się jeszcze zmienią, a dokładnie od 4.05.2015 będzie 17 na Tarchominie?
Fajne odjazdy 1 i 41 z Bródna. Było 41 odjazdów o 7 i 8, będzie 37. Reforma taka super, 1 taka częsta, nie mogę się doczekać niezabieralności na Okopowej w godzinach szczytu (to już występuje, a będzie lepiej, jak będzie rzadziej, nie? No ale tak, zapomniałem, niezbędne całemu światu 22 będzie jeździło co 8...).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Przecież dzięki temu mikroszczytowi na 1 na Okopowej rano się miejscami nawet polepszy.Dantte pisze:Fajne odjazdy 1 i 41 z Bródna. Było 41 odjazdów o 7 i 8, będzie 37. Reforma taka super, 1 taka częsta, nie mogę się doczekać niezabieralności na Okopowej w godzinach szczytu (to już występuje, a będzie lepiej, jak będzie rzadziej, nie? No ale tak, zapomniałem, niezbędne całemu światu 22 będzie jeździło co 8...).
Zmieni się tylko 2 (szczyt co 4) i 17, reszta zostaje taka, jaka jest.SławekM pisze:Rozumiem, że te rozkłady się jeszcze zmienią, a dokładnie od 4.05.2015 będzie 17 na Tarchominie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale w popołudniowym się pogorszy, a wtedy jest tam niezabieralność.adner pisze:Przecież dzięki temu mikroszczytowi na 1 na Okopowej rano się miejscami nawet polepszy.Dantte pisze:Fajne odjazdy 1 i 41 z Bródna. Było 41 odjazdów o 7 i 8, będzie 37. Reforma taka super, 1 taka częsta, nie mogę się doczekać niezabieralności na Okopowej w godzinach szczytu (to już występuje, a będzie lepiej, jak będzie rzadziej, nie? No ale tak, zapomniałem, niezbędne całemu światu 22 będzie jeździło co 8...).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Z tych ważniejszych zmian to:Domas pisze:"Żoliborz" na 13 i 15...
Wola
1 pojawienie się niskich udziałów w ilości 2 całek w weekendy
11 powrót w DP w ilości 3c+2d(A)/3d(B) na wysokie składy
14 pojawienie się w DP w ilości 6 całek obsługiwanych solówkami, a w DŚ dołożenie piątej solówki do obsługi tej linii, przez cały tydzień rano i wieczorem brygady łączone z 15
23 znaczne zwiększenie udziałów (w większości na wysoką podłogę, także w soboty, niedziele i święta), w DP uzyskanie monoplu na obsługę tej linii
24 wysokie udziały ostaną się temu zakładowi tylko w godzinach szczytu w ilości 4d(A)/3d(B), jednocześnie zwiększenie niskich udziałów do 5 całek w DP i 4 w DŚ
28 przejęcie większości udziałów (dokładnie to 6 całek) w DŚ (wszystko na składy), jednocześnie zakład przestanie obsługiwać linię w DP
77 zakład w dni powszednie wystawi wysokie składy na 2 całki i 1 dodatek, a w DŚ 1 Swinga
Praga
3 powrót wysokiej podłogi na 2 dodatki, a także przejęcie od Żoliborza obsługi linii w DŚ
6 zwiększenie ilości niskiej podłogi
9 powrót wysokiej podłogi z tego zakładu w ilości 2 dodatków i więcej niskich udziałów przez cały tydzień
15 pojawienie się Pragi za sprawą sobotnich kursów skróconych na trasie: P+R Al. Krakowska - Pl. Narutowicza i przebieranek na linię 77, a więc obsługa Swingami
18 pojawienie się wysokiego dodatku w zmianie A i dodatkowo U-Booty przez cały tydzień (2 w DP i 4 w DŚ)
22 wysokie składy z tej zajezdni pojawią się jedynie na 1 porannym dodatku i 2 popołudniowych
23 ograniczenie udziałów tylko do weekendów w ilości 4 U-Bootów
24 zmniejszenie ilości wysokiej podłogi z tego zakładu, ograniczenie do 3 całek i 1 dodatku
25 zwiększenie ilości wysokiej podłogi z tego zakładu do 5 całek i 4 dodatków i ograniczenie niskich udziałów do 1 całki w dni robocze i 2 w dni wolne
26 za sprawą zmniejszenia częstotliwości, zmniejszenie udziałów w każdy dzień tygodnia
28 do obsługi tej linii dochodzi drugi U-Boot
77 ponownie zakład wyśle swoje wysokopodłogowe składy, tym razem aż na 5 dodatków
Mokotów
1 zakład wyśle na 2 całki w DP tramwaje z wysoką podłogą, a swoje Pesy pośle na 9 całek w DP (+ na 2 BWLki 1+18) oraz aż na 14 całek w DŚ)
4 zwiększenie ilości niskiej podłogi do 10 całek w DP i 8 w DŚ, a na 2 dodatkach będzie możliwość wysłania składów z wysoką podłogą
7 dotychczasowe 2 całki niskopodłogowe przez cały tydzień stają się wysokopodłogowe, a do tego dojdzie jeszcze 1 dodatek, również na wysoką podłogę
9 ograniczenie wysokiej podłogi tylko do 2 całek w DP
10 zwiększenie ilości wysokiej podłogi do 9c+3d
14 zakład wyśle wysokie składy jedynie na 3 dodatki oraz dodatkowo 1 Tramicusa przez cały tydzień
15 ograniczenie wysokich udziałów tylko do godzin szczytowych
17 pojawienie się wysokiego dodatku z tej zajezdni
18 większość udziałów na wysoką podłogę (również 2 całki w weekendy)
25 w DP 3 całki będą na wysoką podłogę
35 zakład wysokie składy w ilości 2 brygad wyśle tylko w soboty
77 ograniczenie udziałów do 2 całek (na Swingi) i 2 dodatków (na "stopiątki"), pojawienie się zakładu w dni wolne również w ilości 2 całek obsługiwanych niskopodłogowymi tramwajami
Żoliborz
4 więcej wysokiej podłogi w DP (również w międzyszczycie) w ilości 4c+1d(A)/2d(B)
6 zajezdnia znów wyśle jednego Swinga przez cały tydzień
11 powrót wysokiej podłogi, tym razem na 2 dodatkach
13 pojawienie się solówek na 6 całkach w DŚ
15 zakład wystawi 6 składów na brygady całodzienne w dni powszednie
22 zwiększenie udziałów z wysoką podłogą do 6c+2d
24 pojawienie się zakładu w ilości 3c+2d(A), wszystko na wysoką podłogę
27 pojawienie się solówek na 4 całkach w DP
28 na wszystkich 10 całkach i 3 dodatkach, jak również na jedynej brygadzie w weekendy będą składy
33 zakład wyśle aż 15 Swingów w DP i 13 w DŚ
35 minimalne ograniczenie wysokich udziałów, ale za to zwiększenie niskich udziałów
41 zakład obejmuje monopol na obsługę tej linii wystawiając po 13 dodatków w obydwu zmianach
Jak coś źle przeanalizowałem, albo o czymś zapomniałem to proszę nie bić.
Żoliborski Swing na 6 będzie też w DP. Na 41 trzynasty dodatek rano będzie łączony z 17.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Kopiuje ze strony ZTM, tam ewidentnie jest coś pokręcone. 17 zamiast widnieć na pętli Tarchomin Kościelny dalej widnieje na młocinach i do tego taka adnotacja przy tej linii 17 częstotliwość godziny 5-7 i 20-23: 10(20), godziny 7-9 oraz 15-18 częstotliwość 4(8) godziny 9-15 oraz 18-20 częstotliwość 6(12). Wartości w nawiasach obowiązują dla odcinka Tarchomin Kościelny - Rondo Radosława. Czyli rozumiem z tego, że część kursów będzie dalej startować z młocin? Czy gdzie one będą się włączać?
17 widnieje na Młocinach, bo 01.05., jak wejdą w życie nowe rozkłady, będzie tam jeździć. Rozkłady na Tarchomin pewnie się pokażą w połowie przyszłego tygodnia. 17 na Tarchomin będzie jeździć z częstotliwością 8/12/20. A kiedyś tam wróci sobie 37 i wtedy na odcinku Służewiec-Marymont będzie 4/6/10. Chyba że to "Rondo Radosława" ma sugerować bardziej skomplikowane rozwiązania, ale do czasu otwarcia Wołoskiej bym się nimi nie przejmował.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ja raczej zrozumiałem, że od ronda babka mogą się włączać dodatkowe brygady np przebierające się z 41. Ale to tylko moje dywagacje.pawcio pisze:17 widnieje na Młocinach, bo 01.05., jak wejdą w życie nowe rozkłady, będzie tam jeździć. Rozkłady na Tarchomin pewnie się pokażą w połowie przyszłego tygodnia. 17 na Tarchomin będzie jeździć z częstotliwością 8/12/20. A kiedyś tam wróci sobie 37 i wtedy na odcinku Służewiec-Marymont będzie 4/6/10. Chyba że to "Rondo Radosława" ma sugerować bardziej skomplikowane rozwiązania, ale do czasu otwarcia Wołoskiej bym się nimi nie przejmował.