Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 24 kwie 2015, 16:47

Ah, są już nowe rozkłady od 1.05.2015. Nie zauważyłem.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

KamLU
Posty: 39
Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:27

Post autor: KamLU » 24 kwie 2015, 16:49

pawcio pisze:Kilometrów nie liczyłem. Zresztą może to nie być takie oczywiste, bo nie za bardzo wiem, co miałoby stanowić punkt odniesienia przed reformą.
Nad maximum tramwajowym myślę od jakiegoś czasu, ale niczego sprytnego wymyślić mi się nie udało.
Powiedzmy, że liczba wozokm na dzień 30.04. i 01.05. (DP+SB+DS)

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 24 kwie 2015, 17:09

"Żoliborz" na 13 i 15... :D

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36687
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 24 kwie 2015, 18:35

pawcio pisze:Kilometrów nie liczyłem. Zresztą może to nie być takie oczywiste, bo nie za bardzo wiem, co miałoby stanowić punkt odniesienia przed reformą.
Na dobry początek chyba stan z przedednia reformy. Trasy się przecież nie zmieniają ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 kwie 2015, 19:55

A wraz z nowymi rozkładami kurs na trasie: Metro Młociny - Metro Wilanowska będzie wykonywany jako 31. Oczywiście pewnie specjalnej dechy nie będzie, coby zniwelować liczbę wsiadających do minimum? :razz:

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 25 kwie 2015, 13:10

Rozumiem, że te rozkłady się jeszcze zmienią, a dokładnie od 4.05.2015 będzie 17 na Tarchominie?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 25 kwie 2015, 14:24

Fajne odjazdy 1 i 41 z Bródna. Było 41 odjazdów o 7 i 8, będzie 37. Reforma taka super, 1 taka częsta, nie mogę się doczekać niezabieralności na Okopowej w godzinach szczytu (to już występuje, a będzie lepiej, jak będzie rzadziej, nie? No ale tak, zapomniałem, niezbędne całemu światu 22 będzie jeździło co 8...).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 25 kwie 2015, 15:49

Dantte pisze:Fajne odjazdy 1 i 41 z Bródna. Było 41 odjazdów o 7 i 8, będzie 37. Reforma taka super, 1 taka częsta, nie mogę się doczekać niezabieralności na Okopowej w godzinach szczytu (to już występuje, a będzie lepiej, jak będzie rzadziej, nie? No ale tak, zapomniałem, niezbędne całemu światu 22 będzie jeździło co 8...).
Przecież dzięki temu mikroszczytowi na 1 na Okopowej rano się miejscami nawet polepszy.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 kwie 2015, 16:16

SławekM pisze:Rozumiem, że te rozkłady się jeszcze zmienią, a dokładnie od 4.05.2015 będzie 17 na Tarchominie?
Zmieni się tylko 2 (szczyt co 4) i 17, reszta zostaje taka, jaka jest.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 25 kwie 2015, 17:20

adner pisze:
Dantte pisze:Fajne odjazdy 1 i 41 z Bródna. Było 41 odjazdów o 7 i 8, będzie 37. Reforma taka super, 1 taka częsta, nie mogę się doczekać niezabieralności na Okopowej w godzinach szczytu (to już występuje, a będzie lepiej, jak będzie rzadziej, nie? No ale tak, zapomniałem, niezbędne całemu światu 22 będzie jeździło co 8...).
Przecież dzięki temu mikroszczytowi na 1 na Okopowej rano się miejscami nawet polepszy.
Ale w popołudniowym się pogorszy, a wtedy jest tam niezabieralność.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ashir
Posty: 27747
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 25 kwie 2015, 17:27

Domas pisze:"Żoliborz" na 13 i 15... :D
Z tych ważniejszych zmian to:

Wola
1 :arrow: pojawienie się niskich udziałów w ilości 2 całek w weekendy
11 :arrow: powrót w DP w ilości 3c+2d(A)/3d(B) na wysokie składy
14 :arrow: pojawienie się w DP w ilości 6 całek obsługiwanych solówkami, a w DŚ dołożenie piątej solówki do obsługi tej linii, przez cały tydzień rano i wieczorem brygady łączone z 15
23 :arrow: znaczne zwiększenie udziałów (w większości na wysoką podłogę, także w soboty, niedziele i święta), w DP uzyskanie monoplu na obsługę tej linii
24 :arrow: wysokie udziały ostaną się temu zakładowi tylko w godzinach szczytu w ilości 4d(A)/3d(B), jednocześnie zwiększenie niskich udziałów do 5 całek w DP i 4 w DŚ
28 :arrow: przejęcie większości udziałów (dokładnie to 6 całek) w DŚ (wszystko na składy), jednocześnie zakład przestanie obsługiwać linię w DP
77 :arrow: zakład w dni powszednie wystawi wysokie składy na 2 całki i 1 dodatek, a w DŚ 1 Swinga

Praga
3 :arrow: powrót wysokiej podłogi na 2 dodatki, a także przejęcie od Żoliborza obsługi linii w DŚ
6 :arrow: zwiększenie ilości niskiej podłogi
9 :arrow: powrót wysokiej podłogi z tego zakładu w ilości 2 dodatków i więcej niskich udziałów przez cały tydzień
15 :arrow: pojawienie się Pragi za sprawą sobotnich kursów skróconych na trasie: P+R Al. Krakowska - Pl. Narutowicza i przebieranek na linię 77, a więc obsługa Swingami
18 :arrow: pojawienie się wysokiego dodatku w zmianie A i dodatkowo U-Booty przez cały tydzień (2 w DP i 4 w DŚ)
22 :arrow: wysokie składy z tej zajezdni pojawią się jedynie na 1 porannym dodatku i 2 popołudniowych
23 :arrow: ograniczenie udziałów tylko do weekendów w ilości 4 U-Bootów
24 :arrow: zmniejszenie ilości wysokiej podłogi z tego zakładu, ograniczenie do 3 całek i 1 dodatku
25 :arrow: zwiększenie ilości wysokiej podłogi z tego zakładu do 5 całek i 4 dodatków i ograniczenie niskich udziałów do 1 całki w dni robocze i 2 w dni wolne
26 :arrow: za sprawą zmniejszenia częstotliwości, zmniejszenie udziałów w każdy dzień tygodnia
28 :arrow: do obsługi tej linii dochodzi drugi U-Boot
77 :arrow: ponownie zakład wyśle swoje wysokopodłogowe składy, tym razem aż na 5 dodatków

Mokotów
1 :arrow: zakład wyśle na 2 całki w DP tramwaje z wysoką podłogą, a swoje Pesy pośle na 9 całek w DP (+ na 2 BWLki 1+18) oraz aż na 14 całek w DŚ)
4 :arrow: zwiększenie ilości niskiej podłogi do 10 całek w DP i 8 w DŚ, a na 2 dodatkach będzie możliwość wysłania składów z wysoką podłogą
7 :arrow: dotychczasowe 2 całki niskopodłogowe przez cały tydzień stają się wysokopodłogowe, a do tego dojdzie jeszcze 1 dodatek, również na wysoką podłogę
9 :arrow: ograniczenie wysokiej podłogi tylko do 2 całek w DP
10 :arrow: zwiększenie ilości wysokiej podłogi do 9c+3d
14 :arrow: zakład wyśle wysokie składy jedynie na 3 dodatki oraz dodatkowo 1 Tramicusa przez cały tydzień
15 :arrow: ograniczenie wysokich udziałów tylko do godzin szczytowych
17 :arrow: pojawienie się wysokiego dodatku z tej zajezdni
18 :arrow: większość udziałów na wysoką podłogę (również 2 całki w weekendy)
25 :arrow: w DP 3 całki będą na wysoką podłogę
35 :arrow: zakład wysokie składy w ilości 2 brygad wyśle tylko w soboty
77 :arrow: ograniczenie udziałów do 2 całek (na Swingi) i 2 dodatków (na "stopiątki"), pojawienie się zakładu w dni wolne również w ilości 2 całek obsługiwanych niskopodłogowymi tramwajami

Żoliborz
4 :arrow: więcej wysokiej podłogi w DP (również w międzyszczycie) w ilości 4c+1d(A)/2d(B)
6 :arrow: zajezdnia znów wyśle jednego Swinga przez cały tydzień
11 :arrow: powrót wysokiej podłogi, tym razem na 2 dodatkach
13 :arrow: pojawienie się solówek na 6 całkach w DŚ
15 :arrow: zakład wystawi 6 składów na brygady całodzienne w dni powszednie
22 :arrow: zwiększenie udziałów z wysoką podłogą do 6c+2d
24 :arrow: pojawienie się zakładu w ilości 3c+2d(A), wszystko na wysoką podłogę
27 :arrow: pojawienie się solówek na 4 całkach w DP
28 :arrow: na wszystkich 10 całkach i 3 dodatkach, jak również na jedynej brygadzie w weekendy będą składy
33 :arrow: zakład wyśle aż 15 Swingów w DP i 13 w DŚ
35 :arrow: minimalne ograniczenie wysokich udziałów, ale za to zwiększenie niskich udziałów
41 :arrow: zakład obejmuje monopol na obsługę tej linii wystawiając po 13 dodatków w obydwu zmianach

Jak coś źle przeanalizowałem, albo o czymś zapomniałem to proszę nie bić. :razz:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 kwie 2015, 18:00

Żoliborski Swing na 6 będzie też w DP. Na 41 trzynasty dodatek rano będzie łączony z 17.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 25 kwie 2015, 18:08

Kopiuje ze strony ZTM, tam ewidentnie jest coś pokręcone. 17 zamiast widnieć na pętli Tarchomin Kościelny dalej widnieje na młocinach i do tego taka adnotacja przy tej linii 17 częstotliwość godziny 5-7 i 20-23: 10(20), godziny 7-9 oraz 15-18 częstotliwość 4(8) godziny 9-15 oraz 18-20 częstotliwość 6(12). Wartości w nawiasach obowiązują dla odcinka Tarchomin Kościelny - Rondo Radosława. Czyli rozumiem z tego, że część kursów będzie dalej startować z młocin? Czy gdzie one będą się włączać?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 kwie 2015, 18:14

17 widnieje na Młocinach, bo 01.05., jak wejdą w życie nowe rozkłady, będzie tam jeździć. Rozkłady na Tarchomin pewnie się pokażą w połowie przyszłego tygodnia. 17 na Tarchomin będzie jeździć z częstotliwością 8/12/20. A kiedyś tam wróci sobie 37 i wtedy na odcinku Służewiec-Marymont będzie 4/6/10. Chyba że to "Rondo Radosława" ma sugerować bardziej skomplikowane rozwiązania, ale do czasu otwarcia Wołoskiej bym się nimi nie przejmował.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

marko80
Posty: 2426
Rejestracja: 22 mar 2010, 10:10

Post autor: marko80 » 25 kwie 2015, 18:19

pawcio pisze:17 widnieje na Młocinach, bo 01.05., jak wejdą w życie nowe rozkłady, będzie tam jeździć. Rozkłady na Tarchomin pewnie się pokażą w połowie przyszłego tygodnia. 17 na Tarchomin będzie jeździć z częstotliwością 8/12/20. A kiedyś tam wróci sobie 37 i wtedy na odcinku Służewiec-Marymont będzie 4/6/10. Chyba że to "Rondo Radosława" ma sugerować bardziej skomplikowane rozwiązania, ale do czasu otwarcia Wołoskiej bym się nimi nie przejmował.
Ja raczej zrozumiałem, że od ronda babka mogą się włączać dodatkowe brygady np przebierające się z 41. Ale to tylko moje dywagacje.

Zablokowany