Węższe główne ulice Śródmieścia?
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Czyli robimy Marszałkowską na całej długości taką, jak jest między Placami Unii i Zbawiciela, Wprowadzamy tam 2x1 dla samochodów, a Waryńskiego zaorzemy, bo nie spełnia warunków "spokojnej ulicy miejskiej". Czy kogoś mamusia nie kochała i odgrywa się na wszystkich? Jest Świętokrzyska, deptaki jak w Sopocie i nieśmiało przemykające samochody. Jednocześnie każdy chce mieć autobus, metro, tramwaj pod samą klatkę. To ja proponuję przystanek tramwajowy przy Naruszewicza na Puławskiej, historycznie tam był.
miłośnik 13N
Pomysł na Marszałkowską to 2x2 zamiast obecnych 2x3 (po północnej stronie to nawet 2x3,5).
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Po co się ograniczać? Zróbmy uliczki jak w Piasecznie i będzie naprawdę małomiasteczkowo. Twórcy tych pomysłów tęsknią za stronami rodzinnymi?
miłośnik 13N
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36650
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie, bywali w Europie.
Powinno być 2x2 na całym ciągu Marszałkowska - Waryńskiego - Puławska od Królewskiej aż do Dworca Południowego.
Powinno być 2x2 na całym ciągu Marszałkowska - Waryńskiego - Puławska od Królewskiej aż do Dworca Południowego.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Będzie więcej miejsc do parkowania. Zapomniałeś już, jak wygląda Puławska w godzinach szczytu?
miłośnik 13N
Miejsc może być mniej, bo chyba postulowane jest parkowanie równoległe. Przede wszystkim zyskają piesi i rowerzyści. Zbiorkom nie powinien ucierpieć.
Gdyby była dwa razy szersza to z czasem też by wyglądała tak samo.Stary Pingwin pisze:Zapomniałeś już, jak wygląda Puławska w godzinach szczytu?
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Słyszałem o tej zależności, mam jej potwierdzenie za oknem.
miłośnik 13N
Pozwolę się nie zgodzić. Jakoś do obwodnicy centrum dojechać trzeba, zatem przekrój 2x2 powinien obowiązywać dopiero od skrzyżowania z TŁ.Bastian pisze:Powinno być 2x2 na całym ciągu Marszałkowska - Waryńskiego - Puławska od Królewskiej aż do Dworca Południowego.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
A jesteś w stanie wytłumaczyć, czemu Niepodległości moga być 2x2, a równoległa Puławska już nie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A Wołoską po co w ogóle poszerzają jak kończy się praktycznie uliczką Batorego?
Chcą robić eksperymenty? OK, ale najpierw niech po prostu postawią jakieś bariery na jednym pasie, wytyczą tymczasowe przejścia i sprawdzą, jak te genialne plany sprawdzą się w rzeczywistości. No i komunikacja publiczna...W JP II tramwaje przeładowane, wolne, a autobusów brak bo "dublowanie szyny i co to 160 tam w ogóle jeszcze robi" .
A i jeszcze jedno: zwężamy Świętokrzyską, ale oczywiście światła na Trakcie ustawione tak, aby KM stała sobie pół godziny... I kupa pieszych która nawet na pasach się nie mieści. Takie to promowanie komunikacji publicznej mamy.
Chcą robić eksperymenty? OK, ale najpierw niech po prostu postawią jakieś bariery na jednym pasie, wytyczą tymczasowe przejścia i sprawdzą, jak te genialne plany sprawdzą się w rzeczywistości. No i komunikacja publiczna...W JP II tramwaje przeładowane, wolne, a autobusów brak bo "dublowanie szyny i co to 160 tam w ogóle jeszcze robi" .
A i jeszcze jedno: zwężamy Świętokrzyską, ale oczywiście światła na Trakcie ustawione tak, aby KM stała sobie pół godziny... I kupa pieszych która nawet na pasach się nie mieści. Takie to promowanie komunikacji publicznej mamy.
Gdy kursowało 510 (i 148...) to tramwaje też były przeładowane.TGM pisze:W JP II tramwaje przeładowane, wolne, a autobusów brak bo "dublowanie szyny i co to 160 tam w ogóle jeszcze robi"
A 148 i 510 były puste. Rozwiązaniem na mało tramwajów na JP2 jest więcej tramwajów, nie dodatkowe autobusy.person pisze:Gdy kursowało 510 (i 148...) to tramwaje też były przeładowane.
Przy jednoczesnym umożliwieniu przejazdu tym tramwajom, co byśmy nie skończyli jak w Jerozolimskich.Vilén pisze:A 148 i 510 były puste. Rozwiązaniem na mało tramwajów na JP2 jest więcej tramwajów, nie dodatkowe autobusy.person pisze:Gdy kursowało 510 (i 148...) to tramwaje też były przeładowane.
No rzeczywiście, super oferta . W JP II powinien być bus-pas i tyle autobusów co na Marszałkowskiej na południe od Rotundy.