Moderator: Wiliam
-
Bywalec
- Posty: 4896
- Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17
Post
autor: Bywalec » 07 gru 2015, 20:43
Glonojad pisze:A na wentylatornię właśnie powinien być tor objazdowy. I o to warto, za przproszeniem, drążyć.
O ile w pierwszym etapie budowy wentylatorni dałoby się poprowadzić tor objazdowy razem z jezdnią, a o tyle w drugim etapie byłby problem ze skrętem w Skierniewicką.
http://jjb.waw.pl/121.jpg
http://jjb.waw.pl/122.jpg
Plesim pisze:Jak oglądałem organizację ruchu podczas budowy wentylatorni to zbyt dużo miejsca tam nie było. Ogólnie rzecz biorąc to cały ruch z Kasprzaka ma być wycofany a nie tylko tramwaje.
Jezdnie tymczasowe mają być, widoczne są na planach.
Korekta tagów. /Emyl
-
Poc Vocem
- (volviak)
- Posty: 3612
- Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
- Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej
Post
autor: Poc Vocem » 07 gru 2015, 20:48
E tam, wystarczyłoby po prostu zastosować następujące po sobie dwa łuki (tzn. w lewo i w prawo).
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 07 gru 2015, 20:51
Niedasie. Komuno wróć.
(Zresztą można pojechać prosto...)
-
Bywalec
- Posty: 4896
- Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17
Post
autor: Bywalec » 07 gru 2015, 20:55
Poc Vocem pisze:E tam, wystarczyłoby po prostu zastosować następujące po sobie dwa łuki (tzn. w lewo i w prawo).
Też o tym myślałem, ale nie byłyby to wtedy zbyt ostre skręty?
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 07 gru 2015, 20:57
Nie wiem ile w tym prawdy ale ponoć ta organizacja ruchu już jest nieaktualna.
-
Poc Vocem
- (volviak)
- Posty: 3612
- Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
- Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej
Post
autor: Poc Vocem » 07 gru 2015, 20:59
Bywalec pisze:Też o tym myślałem, ale nie byłyby to wtedy zbyt ostre skręty?
Nie no, gdzie? Najpierw wystarczy wydłużyć obecny łuk i wyprowadzić drugi nieco dalej, już za wyjazdem z budowy. Być może wyjdzie o większym promieniu niż istniejący, ale nie chce mi się jakoś tego sprawdzać. To jest kwestia dobrania kątów zwrotu trasy i niczego więcej.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
-
JacekM
- Śnieżynka
- Posty: 10151
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
- Lokalizacja: OX11
Post
autor: JacekM » 07 gru 2015, 21:23
MichalJ pisze:Niedasie. Komuno wróć.
(Zresztą można pojechać prosto...)
No właśnie, aż żal patrzeć na zdjęcia z czasów budowy dworca Centralnego.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36653
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 07 gru 2015, 21:27
Znaczy - toru ani jednego, ale dwa pasy jezdni wejść muszą?
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Post
autor: Solaris U10 » 07 gru 2015, 21:48
Zamiast dwóch pasów raz w tę, raz w drugą powinien być na stałe trambuspas dwukierunkowy i tyle.
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 07 gru 2015, 22:20
Z jednej strony - likwidowano tramwaje do Wilanowa etc, z drugiej - przy inwestycjach typu Trasa Ł czy Centralny dokładano starań, żeby tramwaje jeździły.
Ale nie trzeba się cofać tak daleko - w czasie budowy pierwszej linii metra tramwaje cały czas jeździły, nawet na Woronicza, która kluczowa dla sieci nie jest.
-
pawcio
- Posty: 25373
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 07 gru 2015, 22:27
Na Targowej się zmieścili między jezdniami, na Kasprzaka węziej linie rozgraniczające raczej nie są.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 07 gru 2015, 22:38
Z czym się zmieścili?
-
pawcio
- Posty: 25373
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 07 gru 2015, 22:39
Z wentylatornią.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Poc Vocem
- (volviak)
- Posty: 3612
- Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
- Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej
Post
autor: Poc Vocem » 07 gru 2015, 22:40
Wentylatornie tak zasadniczo mają różne wymiary...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
-
osa
- Posty: 2595
- Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04
Post
autor: osa » 08 gru 2015, 13:20
Wolałbym jednak, żeby wentylatornie nie zagracały już ulic tak, jak na Targowej, gdzie stoją pośrodku.
Nowością jest dla mnie to, co napisał Glonojad - o tarczach wycofywanych w kierunku Targówka. Wcześniej była mowa, że specjalnie pozostawiono cieńszy strop nad tunelem torów odstawczych, żeby właśnie tam wyjąć tarcze, wstrzymując ruch tramwajów tylko na krótko.