BRT do Sochaczewa
Moderator: Wiliam
Na mapce narysowali podwózkę Błonia do linii BRT w Lesznie. Co trzeba mieć zamiast mózgu, żeby takie brednie lansować? Co gorsza, 'dobra zmiana' gotowa jest zacząć to budować i utopić mnóstwo pieniędzy w betonie...
Jak oni sobie w ogóle takie BRT wyobrażają? Z jaką szybkością mógłby ten autobus jechać tutaj?
https://goo.gl/maps/aVFKseTeft32
Jak oni sobie w ogóle takie BRT wyobrażają? Z jaką szybkością mógłby ten autobus jechać tutaj?
https://goo.gl/maps/aVFKseTeft32
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36672
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Tu macie prezentację w pdf-ie:
http://www.transeko.pl/publik/konf2016/10_MIT2016.pdf
Na 17 stronie jest wycena: BRT 250-330 mln, tramwaj jednotorowy 700 mln, tramwaj dwutorowy 1200 mln, kolej dwutorowa 1900 mln. Bardzo jestem ciekaw szczegółów tych wyliczeń...
http://www.transeko.pl/publik/konf2016/10_MIT2016.pdf
Na 17 stronie jest wycena: BRT 250-330 mln, tramwaj jednotorowy 700 mln, tramwaj dwutorowy 1200 mln, kolej dwutorowa 1900 mln. Bardzo jestem ciekaw szczegółów tych wyliczeń...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
No słuchaj, jeżeli połowa trasy to ma być jazda istniejącymi drogami/ulicami...
Tramwaj po 10 mln zł/kmtp? Myślałem, że ciężka kolej tyle kosztuje.
A ona przecież już jest
Czemu istniejąca linia nie została wzięta pod uwagę
?
A ona przecież już jest
![:evil: :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![#-o #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
W umyśle autorów jej nie ma. Niepokalanów ma się dowozić autobusem do BRT w Kampinosie, Błonie do Leszna...
Wszystkie podmioty to zaakceptowały?
Zanim skończą M2 na zachodzie, będą wybory, pózniej następne i kolejne.
Linia P1 do piachu, przegub czy dwunastka będzie miała tam fatalne warunki jazdy. Autor projektu moze tam był, na rowerze.
Z przystanku Rynek w Starych Babicach między siódmą, a ósmą jest siedem kursów do Os. Gorczewska, trzy przegubowe 719
Za kilka lat potrzeba będzie więcej kursów.
Linia P2 chyba tylko na solówki. Jeśli dołoży się Izabelin mogą być przeguby .
Reszty nie oceniam, znam je słabiej, ale linia z Niepokalanowa .....
Ten pomysł jest szalony, kolej do Sochaczewa po tej trasie jest ok plus dowozówką z Babic, Leszna itd ... To ma sens
Jeśli byłaby to dwutorowa kolej.
Stawiam 100000 zł przeciwko 100, że za 20 lat nie powstanie ten pomysł (BRT) . Jest tak samo bzdurny jak ekrany na polskich autostradach. Nieeeee, chyba jest gorszy.![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dałbym więcej, ale nie chcę być gołosłowny .
Zanim skończą M2 na zachodzie, będą wybory, pózniej następne i kolejne.
![:-? :-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Linia P1 do piachu, przegub czy dwunastka będzie miała tam fatalne warunki jazdy. Autor projektu moze tam był, na rowerze.
![8-) 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Z przystanku Rynek w Starych Babicach między siódmą, a ósmą jest siedem kursów do Os. Gorczewska, trzy przegubowe 719
Za kilka lat potrzeba będzie więcej kursów.
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Linia P2 chyba tylko na solówki. Jeśli dołoży się Izabelin mogą być przeguby .
Reszty nie oceniam, znam je słabiej, ale linia z Niepokalanowa .....
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Ten pomysł jest szalony, kolej do Sochaczewa po tej trasie jest ok plus dowozówką z Babic, Leszna itd ... To ma sens
Jeśli byłaby to dwutorowa kolej.
![:!: :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Stawiam 100000 zł przeciwko 100, że za 20 lat nie powstanie ten pomysł (BRT) . Jest tak samo bzdurny jak ekrany na polskich autostradach. Nieeeee, chyba jest gorszy.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dałbym więcej, ale nie chcę być gołosłowny .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Została, to jest W0 przecież (W0 nie oznacza braku inwestycji, lecz minimum związane z 'business as usual").KwZ pisze:Tramwaj po 10 mln zł/kmtp? Myślałem, że ciężka kolej tyle kosztuje.
A ona przecież już jestCzemu istniejąca linia nie została wzięta pod uwagę
?
Tak czy siak, moim zdaniem tramwaj jednotorowy z mijankami nie miałby szans kosztować więcej, niż 350-400 mln zł za całość z taborem (czyli o. 250-300 mln zł za infrę). Niezrozumiałe jest także, dlaczego - wg prezentacji - ma zbliżona liczbę pasażerów, skoro Vmax może mieć za miastem i 100 km/h.
Analiza została bardzo ładnie ustawiona pod konkretnę tezę. "Akceptacja zainteresowanych podmiotów", które nie mają większego pojęcia o temacie, niewiele znaczy - chętnie poczytałbym np. koreferat z TW.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To są jakieś kompletne bzdury - nie da się traktować tego poważnie - tak to jest jak firma z Krakowa bierze się za projektowanie komunikacji na Mazowszu
Do Sochaczewa jest pociąg a do Leszna 719 - w razie czego można wzmacniać istniejące linie (ew. więcej regionalnych pociągów pospiesznych, bo obecnie są chyba tylko po 2 dziennie). Czego chcieć więcej ?
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Do Sochaczewa jest pociąg a do Leszna 719 - w razie czego można wzmacniać istniejące linie (ew. więcej regionalnych pociągów pospiesznych, bo obecnie są chyba tylko po 2 dziennie). Czego chcieć więcej ?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
DW 580 nie jest z gumy, a wręcz przeciwnie. Dywanówka na błoniach od Warszawy po Błonie powstanie prędzej, czy później. Ogólnie temat nie jest nonsensowny.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
No tak, ale to BRT w połowie idzie po DW580 właśnie... No i ten dowóz od kolei...Glonojad pisze:DW 580 nie jest z gumy, a wręcz przeciwnie. Dywanówka na błoniach od Warszawy po Błonie powstanie prędzej, czy później. Ogólnie temat nie jest nonsensowny.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pełna zgoda, tylko pomysł BRT jest mocno, albo wedlug mnie piekielnie mocno niedopracowany .Glonojad pisze:DW 580 nie jest z gumy, a wręcz przeciwnie. Dywanówka na błoniach od Warszawy po Błonie powstanie prędzej, czy później. Ogólnie temat nie jest nonsensowny.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No przecież jakoś trzeba było "udowodnić" przewagę nad jednotorowym LRT.MichalJ pisze:No tak, ale to BRT w połowie idzie po DW580 właśnie...Glonojad pisze:DW 580 nie jest z gumy, a wręcz przeciwnie. Dywanówka na błoniach od Warszawy po Błonie powstanie prędzej, czy później. Ogólnie temat nie jest nonsensowny.
Nie "od", tylko pomiędzy. To tak, jakbyś krytykował 31, że odwozi pasażerów od metra do pociągu (czy odwrotnie).No i ten dowóz od kolei...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie pomiędzy, tylko do BRT przy zignorowaniu istnienia kolei.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak, pasażerowie będą podpisywać cyrograf że nigdy nie wsiadą do pociągu.
pętla przy stacji (o ile na mapie w tej jakości da się to stwierdzić), częstotliwość i tak lepsza,niz oferuje kolej, o co Ci chodzi?
![:roll: :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.