: 02 kwie 2006, 18:48
408 stoi na zawotce, 153 przed zawrotką, to 198 stanęłoby za 153, albo tam, gdzie teraz 153, wszak ono tam nie ma postoju praktycznie...
MSZ da radę, 198 ze swoją częstotliwością nie byłoby dużym problemem, jakby co to w szczycie mogłoby miec postoje tylko na WiatracznejR-11 Kleszczowa pisze:Ciekawe. Podoba mi się. Tylko czy na Mokrym Ługu zmieszczą się 3 linie, bo dla 408 powiększano przecież specjalnie pętlę.
zresztą jeżeli byłyby kłopoty z pozyskaniem brygad w DŚ mogłoby byc to po prostu wydłużone 327R-11 Kleszczowa pisze:No to super. Linia napewno zyskała by popularnośc.
Na Mokrym Ługu dopiero będzie przebudowa pętli, obecnie jest prowizorkaR-11 Kleszczowa pisze: Ciekawe. Podoba mi się. Tylko czy na Mokrym Ługu zmieszczą się 3 linie, bo dla 408 powiększano przecież specjalnie pętlę.
05/119R-11 Kleszczowa pisze:Ostatnio odpadła jedna całka na 305 na przykład.
Czy ja wiem, byc może przeniosą ją na drugą stronę torów.R-11 Kleszczowa pisze:A-ha. Ciekawe jak będzie wyglądała ta przebudowa. Czy zrobią jakiś większy remont, czy poprostu zreprują nawierzchnię i chodniki
To jest teren A.O.N-u i wojsko daje zgodę ili nie ale raczej nie da na to zgodyMZ pisze:A ten odcinek alei Chruściela jest przejezdny aż do Gierczak? Bo o ile dobrze pamiętam, to zaraz za obecną pętlą jest jakaś brama. Autobusy mogłyby tam wjechać?R-11 Kleszczowa pisze:EMILII GIERCZAK
No, ale skoro praktycznie każdy może wejsc za bramę, to dlaczego nie mógłby wjechac i autobusgregory5576 pisze:Na ternie a.o.n. mieści się pewna ELITARNA jednostka więc raczej NIE