Zmiany obsługowe - marzec 2017
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Są dwie korekty w porównaniu z wpisem na blogu. Nowa linia 318 nie dojedzie na Mariensztat tylko do Metra Centrum Nauki Kopernik (zawracanie od Dobrej przez Tamkę, Wybrzeże Kościuszkowskie i Zajęczą do Dobrej). Nie pojedzie też dwukierunkowo przez Rozbrat i Czerniakowską do Ludnej, ale przez Rozbrat. Co 30 min.
Trasa będzie w obie strony przez Łazienkowską, czy tak jak 171 w kierunku Torwaru przez Górnośląską?osa pisze:Są dwie korekty w porównaniu z wpisem na blogu. Nowa linia 318 nie dojedzie na Mariensztat tylko do Metra Centrum Nauki Kopernik (zawracanie od Dobrej przez Tamkę, Wybrzeże Kościuszkowskie i Zajęczą do Dobrej). Nie pojedzie też dwukierunkowo przez Rozbrat i Czerniakowską do Ludnej, ale przez Rozbrat. Co 30 min.
Czasowo wychodzą 23 minuty. Czyli postój na Torwarze 7 minut cały dzień. Jak to się ma do ustawowych przerw kierowców?
Pięknie. Czyli nie dość, że nikt tym nie będzie jeździł, to jeszcze nie zbierze przypadkowych studentów jadących do BUWu i na Mariensztat.osa pisze:Nowa linia 318 nie dojedzie na Mariensztat tylko do Metra Centrum Nauki Kopernik
Przynajmniej będzie można podjechać do/z stacji metra.
Jak to było? "W drugim (a może w pierwszym, nie pamiętam) dniu kursowania jedyny autobus kursujący na tej linii zawrócony został w bramie zajezdni"... Nawet numer się prawie zgadza.
Można. Tylko po co. No i dowozówka do metra, do którego dojdzie się szybciej niż poczeka na autobus...ashir pisze:Przynajmniej będzie można podjechać do/z stacji metra.
Nie ja zabiegałem o tę linię, ale jakiś sens to ona jednak ma.
Linia jeszcze nie ruszyła, a Ty już mówisz, że nikt tym nie będzie jeździł. Grywasz w totka?reserved pisze:Pięknie. Czyli nie dość, że nikt tym nie będzie jeździł, to jeszcze nie zbierze przypadkowych studentów jadących do BUWu i na Mariensztat.
Bo nie będzie.
A nie mogłoby toto pojechać Lipową? Albo Karową i tędy? https://goo.gl/maps/YLLbGhqHdo62 Słupki można jak widać odstawić...
A nie mogłoby toto pojechać Lipową? Albo Karową i tędy? https://goo.gl/maps/YLLbGhqHdo62 Słupki można jak widać odstawić...
Dość makabryczny pomysł, biorąc pod uwagę strukturę ruchu na tej jezdni Wisłostrady. To praktycznie parking, po którym nieraz w dodatku kręcą się tłumy dzieciaków.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Nie, ale zapewne jeśli nie inżynier ruchu zablokuje puszczenie linii tamtędy, to nie zgodzą się na to przewoźnicy.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Nie trzeba być Sherlockiem, żeby ocenić, że coś jest bez sensu. Zresztą... nawet jeśli założymy, że tą linią będą masowo ludzie jeździć, to to jeszcze bardziej się wydaje bez sensu, bo skazujemy ich na czekanie pół godziny na autobus. Socjal, żeby cokolwiek było? Też bez sensu, bo mamy dwie inne o wiele częstsze linie, które pomimo opóźnień i tak szybciej podjadą na przystanek. Żeby to jeszcze miało jakieś unikatowe relacje.Domas pisze:Linia jeszcze nie ruszyła, a Ty już mówisz, że nikt tym nie będzie jeździł. Grywasz w totka?reserved pisze:Pięknie. Czyli nie dość, że nikt tym nie będzie jeździł, to jeszcze nie zbierze przypadkowych studentów jadących do BUWu i na Mariensztat.
W praktyce to będzie wyglądało tak, że będzie jechał tradycyjnie wypchany po brzegi 118, a tuż za nim pusty 318 jadący donikąd.
Bardzo się zdziwię, jeśli rozkład 318 nie będzie wyglądał jak na 206 czy 320, czyli przez 2 godziny co 40 minut.Georg pisze:Trasa będzie w obie strony przez Łazienkowską, czy tak jak 171 w kierunku Torwaru przez Górnośląską?
Czasowo wychodzą 23 minuty. Czyli postój na Torwarze 7 minut cały dzień. Jak to się ma do ustawowych przerw kierowców?
Jak nie ma? Jak będę potrzebował na Torwar to będę miał jednoperonową przesiadkę ze 162 (ewentualnie dojadę M2), może kiedyś się przyda. Lepsze to niż czekanie na 185 w tym hałasie, a i pewność miejsca siedzącego.reserved pisze:Żeby to jeszcze miało jakieś unikatowe relacje.
No to mamy jednego pasażera. To już coś.ashir pisze:Jak nie ma? Jak będę potrzebował na Torwar to będę miał jednoperonową przesiadkę ze 162 (ewentualnie dojadę M2), może kiedyś się przyda. Lepsze to niż czekanie na 185 w tym hałasie, a i pewność miejsca siedzącego.