Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2017
Moderator: Wiliam
Rano stał NR ZTM i Arrivy, potem przyjechała straż miejska i holownik, żeby ściągnąć samochody, które parkowały na prawym krawężniku. Teraz największy problem stanowi skręt w Bema, bo autobus się nie mieści na jednym pasie, a w drugą stronę jest korek. Ale myślałem, że będzie gorzej. Natomiast takich korków jakie są dzisiaj na Bema i Wolskiej to dawno nie widziałem. Nawet w szczycie porannym.
ZTM podaje:
126
Okresowe zawieszenie kursowania linii 126
od 04.06.2017 (niedziela) do 15.06.2017 (czwartek)
126
Okresowe zawieszenie kursowania linii 126
od 04.06.2017 (niedziela) do 15.06.2017 (czwartek)
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
W komunikacie jest błąd - zawieszenie będzie miało miejsce tylko w dniach 4 i 15 czerwca a nie w całym okresie pomiędzy tymi dniami.wincenty pisze:ZTM podaje:
126
Okresowe zawieszenie kursowania linii 126
od 04.06.2017 (niedziela) do 15.06.2017 (czwartek)
185 - najlepsza linia w mieście!
Nie tyle w komunikacie, co w nagłówku, który jest generowany automatycznie. Dalej czytamy:
Po prostu skrypt nie przewiduje, że w jednym zleceniu może być mowa o dwóch niezależnych, niesąsiadujących ze sobą dniach.W związku z obowiązującym w niektóre dni świąteczne ustawowym zakazem pracy marketów i supermarketów w dniu 4.06.2017r. (niedziela - Zielone Świątki) oraz 15.06.2017r. (czwartek - Boże Ciało) zawieszone zostaje kursowanie linii 126.
Pokłosie ostatnich dwóch wypadków na skrzyżowaniu Marszałkowskiej i Królewskiej:
http://www.ztm.waw.pl/utrudnienia.php?c=539&i=7755&l=1
http://www.ztm.waw.pl/utrudnienia.php?c=539&i=7755&l=1
ZTM pisze:Utrudnienia w kursowaniu linii 107, E-2, N44
21:00
W związku z koniecznością wyłączenia skrętów z ul. Marszałkowskiej w ul. Królewską oraz w relacji odwrotnej – z ul. Królewskiej w ul. Marszałkowską (skręty wykonywane przy przecięciu torów tramwajowych) – od dnia 17.06.2017, od ok. godz. 20:45 do odwołania wprowadzone zostają następujące zmiany:
1. Linia 107 w obu kierunkach zostaje skierowana na następujące trasy objazdowe:
- w kierunku krańca Kierbedzia: Esperanto… – pl. Bankowy - Senatorska - Wierzbowa - pl. Piłsudskiego - Królewska - pl. Małachowskiego – dalej własną trasą.
- w kierunku krańca Esperanto: Kierbedzia…- pl. Małachowskiego - Królewska - pl. Piłsudskiego - Moliera - pl. Teatralny - Senatorska dalej własną trasą.
Linia E-2 w obu kierunkach skierowana na następujące trasy objazdowe:
- kierunku krańca Wilanów: Płocka Szpital … pl. Bankowy - Senatorska - Wierzbowa - pl. Piłsudskiego - Królewska dalej własną trasą.
- w kierunku krańca Płocka-Szpital: Wilanów …- Królewska - pl. Piłsudskiego - Moliera - pl. Teatralny - Senatorska dalej własną trasą.
Linia N44 (objazd weekendowy) – tylko w kierunku krańca Dw. Centralny: Zajezdnia Żoliborz …- Królewska - pl. Małachowskiego - Kredytowa - Jasna - Świętokrzyska dalej własną trasą. W kierunku przeciwnym trasa nie ulega zmianie.
Dla linii 107 zawieszeniu ulegają przystanki: Królewska 03 i 08, Zachęta 01 i 02.
Dla linii N44 (tylko objazd weekendowy) zawieszeniu ulegają przystanki: Zachęta 02, Królewska 08.
Na trasach objazdowych obowiązują następujące przystanki:
Dla linii 107: pl. Teatralny 01 i 02, pl. Piłsudskiego 01 i 02. Dla linii N44: pl. Małachowskiego 01.
opublikowano 17 czerwca 2017r.
214 (w wersji 2012) - był to pożyteczny muchowóz; choć nieekonomiczny, dowoził do eSKaeMki.
Lewoskręt to rozumiem. Ale skręt w prawo w fazie niekolizyjnej z tramwajami?!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5909
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pojazdy skręcające w prawo czekają, aż piesi opuszczą przejście przez Marszałkowską. Czasami pojazdów jest tak dużo, że nie zdążą przed zezwalającym dla trama.
miłośnik 13N
Ale to głównie dlatego, że piesi podcierają się czerwonym sygnalizatorem i dalej wchodzą na jezdnię.
Dowolność trasy E-2 już dawno temu powinna być zlikwidowana, gdy jeździło na Bemowo, bo tylko straszliwą nieregularność powodowała, która raczej nie była spowodowana tylko zwykłymi korkami czy długą trasą.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Zakazano skrętu w Królewską i wpuszczono wszystko w, przynajmniej moim zdaniem, znacznie bardziej nieprzyjemny skręt w Senatorską. A jak przy Senatorskiej autobus pod tramwaj wjedzie (a przecież się zdarzało), to w ogóle zakaże się skręcania w lewo?
Już dawno temu wykazano, że skręcanie tylko w prawo pozwala zaoszczędzić sporo paliwa i skrócić czas jazdy. Chociaż jak jest naprawdę, to nie wiem, trzeba by kierowców 208 spytać.
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Uwagi do objazdów na czas zamknięcia mostu Śl.-Dąb. dla autobusów:
1. Nie dało się puścić chociaż jednej linii Nowym Zjazdem / Grodzką z tymczasowymi przystankami "Stare Miasto" jak podczas któregoś z remontów w latach poprzednich? Mówię o zjeździe w dół i dojazdem do Świętokrzyskiego lub Gdańskiego rzecz jasna.
Albo - jeszcze lepiej: Z-3 mogło jechać od Bankowego dalej do tymczasowych przystanków "Stare Miasto", potem Nowym Zjazdem, Wisłostradą pod mostem i Grodzką w górę z powrotem na Wolę.
Zobaczcie jak teraz będzie słabo wyglądał dojazd w weekend na Plac Zamkowy. Nie dość że zamknięte KP, to jeszcze tunelem nic nie jeździ.
2. Z-7 w weekend to powinno jechać Marszałkowską (jeśli zakładamy taką organizację jak jest odnośnie pkt. 1 albo wydłużenie samego Z-3). Kluczenie krętymi uliczkami wokół placów Piłsudskiego i Małachowskiego to nie jest żadna poważna oferta dla relacji MRA - Praga.
1. Nie dało się puścić chociaż jednej linii Nowym Zjazdem / Grodzką z tymczasowymi przystankami "Stare Miasto" jak podczas któregoś z remontów w latach poprzednich? Mówię o zjeździe w dół i dojazdem do Świętokrzyskiego lub Gdańskiego rzecz jasna.
Albo - jeszcze lepiej: Z-3 mogło jechać od Bankowego dalej do tymczasowych przystanków "Stare Miasto", potem Nowym Zjazdem, Wisłostradą pod mostem i Grodzką w górę z powrotem na Wolę.
Zobaczcie jak teraz będzie słabo wyglądał dojazd w weekend na Plac Zamkowy. Nie dość że zamknięte KP, to jeszcze tunelem nic nie jeździ.
2. Z-7 w weekend to powinno jechać Marszałkowską (jeśli zakładamy taką organizację jak jest odnośnie pkt. 1 albo wydłużenie samego Z-3). Kluczenie krętymi uliczkami wokół placów Piłsudskiego i Małachowskiego to nie jest żadna poważna oferta dla relacji MRA - Praga.
Ad2. Brakuje ci skrętu z Marszałkowskiej w Świętokrzyską.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To Z-7 to jakaś porażka jest.
Jeździ tego mnóstwo, w zasadzie przewozi muchy drogą okrężną, chyba 160 powinno wystarczyć, a Z-7 powinno kończyć przy Pl.Zamkowym, bo tam rzeczywiście ktoś jeszcze wysiada.
Jeździ tego mnóstwo, w zasadzie przewozi muchy drogą okrężną, chyba 160 powinno wystarczyć, a Z-7 powinno kończyć przy Pl.Zamkowym, bo tam rzeczywiście ktoś jeszcze wysiada.
ŁK
-
- Posty: 3018
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Pewnie celem uruchomienia Z-7 było zachowanie bezpośredniego połączenia między MRA a Wileńskim, dla osób, które nie zorientowały się o zamknięciu. 160 natomiast, zauważ, puszczono prostszą drogą, bo jedzie Świętokrzyską bez zawijania o Ratusz ani nawet o Feminę.