Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 14 lis 2017, 10:11

fik pisze:
14 lis 2017, 9:07
No to nie ma innej rady, jak od natychmiast poinformować, że TYMCZASOWO i AWARYJNIE, ze względu na nieprzywrócenie pierwotnych parametrów infrastruktury, na przystanku zatrzymują się tylko wybrane linie (151 i 182 na przykład).

Na dzień dobry można z góry wyrzucić 141 przy Torwarze - nigdy nie zrozumiem dlaczego zatrzymuje się na górze i na dole - no chyba, że jest dziki tabun chętnych do jednoperonowej przesiadki ze 138 8-( 138 tak samo mogłoby się zatrzymać na Wale pod mostem, zamiast na górze.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 14 lis 2017, 10:13

Wał nie jest kluczowy bo jednak jest nż. Torwar będzie najgorszy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 532
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 14 lis 2017, 15:49

Po remoncie Torwar ma mniejsze obłożenie niż kiedyś.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1724
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 15 lis 2017, 10:07

O zmianach możemy pogadać jak metro dotrze do pętli autobusowej/tramwajowej - Górczewska-Lazurowa. Po wykasowaniu "edka", 507, 167 temat dalszych kasacji linii autobusowych na Bemowie Lotnisku znów wywoła falę bluzgów w lokalnych internetach na ZTM i przy okazji na wawkom. Zamiast zachęcać mieszkańców do korzystania z komunikacji miejskiej proponuję się tu coś na kształt "korwinizmu komunikacyjnego". Znów panuje klimat zabawy pt. "zmiany dla zmian" w oderwaniu od boomu inwestycyjnego na zachodnich krańcach dzielnicy Bemowo.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 15 lis 2017, 15:29

a/p TALENT pisze:
15 lis 2017, 10:07
O zmianach możemy pogadać jak metro dotrze do pętli autobusowej/tramwajowej - Górczewska-Lazurowa. Po wykasowaniu "edka", 507, 167 temat dalszych kasacji linii autobusowych na Bemowie Lotnisku znów wywoła falę bluzgów w lokalnych internetach na ZTM i przy okazji na wawkom. Zamiast zachęcać mieszkańców do korzystania z komunikacji miejskiej proponuję się tu coś na kształt "korwinizmu komunikacyjnego". Znów panuje klimat zabawy pt. "zmiany dla zmian" w oderwaniu od boomu inwestycyjnego na zachodnich krańcach dzielnicy Bemowo.

Jak :mewa: dojedzie do Lazurowej i będą zmiany w komunikacji będzie taki sam krzyk... Jeszcze większy pewnie niż przy przedłużeniu M2 do Księcia Janusza. Taka prawda.


I wbrew temu co piszesz, dostrzegam boom na zachodzie 8-(
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 lis 2017, 20:18

A tym, co panuje, jest klimat "na boga, żadnych zmian, bo przegramy wybory!".
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 lis 2017, 23:24

Kleszczu pisze:
14 lis 2017, 8:54
397 to jest osobna kwestia... Ogólnie rodzi się pytanie gdzie do metra wozić osiedla z Obrońców Tobruku. Z głównego przystanku, czyli ZP Hala Sportowa Bemowo do metra Stare Bielany autobus rozkładowo jedzie 10 minut, czyli dokładnie tyle samo ile będzie jechał do Górczewskiej :-k [/color]
A nie może to być po prostu linia łącząca Metro na Górczewskiej z metrem na Starych Bielanach przez Obrońców Tobruku? Na tej ulicy i tak nie za bardzo jest gdzie zawrócić, a ludzie sobie sami wybiorą, do którego metra im się bardziej w danej relacji opłaca podróżować. Zwłaszcza że to nie jest jakaś długa trasa.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 759
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 16 lis 2017, 8:47

A co na Grzybowskiej, Królewskiej i Siedmiogrodzkiej zamiast 105 i 102? Coś powinno być co będzie miało taką częstotliwość co 105 i 102 łącznie. Bo widze że według projektu 102 wylatuje z Młynowa i skracamy do Browarnej z lepszą częstotliwością. A zamiast 102 i 105 na odcinku Królewska - Młynów luźna propozycja. 101 Pl. 3 Krzyży - Nowy Świat - Krakowskie Przedmieście - obecna trasa 102 - Młynów. Częstotliwość ta sama co łącznie 102 i 105 na wspòlnym odcinku.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1724
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 16 lis 2017, 9:04

Upierdliwie przypominam - czyniłem to już parę razy. Stan linii w dn. 18.02.2003 r. - przystanki na skrzyżowaniu Wrocławskiej i Radiowej. Autobusy - 112, 122, 167, 171, 384, 406, 507, E2 - tramwaje 1, 12, 13, 23. Teraz autobusy 122, 171, 184 i tramwaje 23, 24. Epokowe odkrycie na miarę polskiego wkładu w światową przestrzeń miejską - w miarę wzrostu liczby mieszkańców redukujemy liczbę połączeń komunikacyjnych! Nie piszcie mi o tym, że kiedyś będzie metro. Będzie, ale nie tutaj tylko przeszło 1,5 km. w linii prostej.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36880
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 lis 2017, 9:49

Ile to było kursów na godzinę wtedy?
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

drobert
Posty: 1428
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 16 lis 2017, 10:52

Widać lud woli dużo słabych linii wszędzie a nie mocne ale z przesiadką. Obie opcje mają przeciwników i zwolenników a także obie mają plusy i minusy. Z drugiej strony znam osobę mieszkającą przy ZP Wołoska a pracującą na pl. Konstytucji. Kiedyś miała 117 i przez moment 210 a teraz nic bezpośredniego. Kiedyś jechała max. 20 minut a teraz 30-40 minut. Ale jest też grupa ludzi, którym te zmiany się podobały. System przesiadkowy jest dobry ale jak są wygodne punkty przesiadkowe. U nas bywa różnie bo jak weźmiemy jako przykład chociażby Ciepłownię Wola to widać, że ludziom bardziej opłaca się przesiadać na P+R Połczyńska niż przy samej ciepłowni gdzie wg ZTM jest punkt przesiadkowy a przejście z tramwaju do np. 189 zajmuje kilka dobrych minut. Dalej mamy Młociny gdzie przejście z 2/6 do 103 zajmuje ok. 7-8 minut bo światła.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 lis 2017, 11:15

Bastian pisze:
16 lis 2017, 9:49
Ile to było kursów na godzinę wtedy?
Na godzinę szczytu:
112 5
122 5
167 4
171 7
384 6
406 5
507 3
E-2 7

1 4
12 8
13 4
23 8

No jednak różnica jest znacząca. Oczywiście nie powinno to skutkować przywracaniem wszystkich tych potworów typu 406 czy 384, ale jest nad czym się pochylać.

No i oczywiście jest to trochę kwestia tramwaju po Powstańców, który musiał zdjąć podaż z autobusów po Wrocławskiej.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36880
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 lis 2017, 11:44

Fakt faktem, że też nikt tak nie oberwał zmianą taktowania tramwajowego na 4/8, jak mieszkańcy Bemowa. 23 i 24 powinny być silne, co dawałoby 30 kursów/h, a więc więcej, niż wtedy - a wyciągają raptem ok. 17. Rzeczywiście mogę się zgodzić z a/p TALENTEM, że komunikacja na Bemowie jest gorsza, niż była.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Georg
Posty: 6365
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 16 lis 2017, 11:50

Zmiany na Bemowie nigdy nie rozumiałem. Skoro musiał być podział 23 na dwie linie (awantury o zostawienie 13), to przecież nie przeszkadzało to wzmocnieniu 24, zamiast wydzielania 44 albo kursów skróconych. Skoro Gocławek musi mieć silną linię, to niech to będzie cała 9, a 24 można skrócić do Wiatraka. Robienie kursów skróconych trochę dezorganizuje podróż.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 lis 2017, 11:50

Paradoksalnie 7,5 kursu zabrało im też zamknięcie Kasprzaka i konieczność podzielenia się slotami na Kercelaku z Jelonkami. Zamiast 44 mają dwa dodatkowe poranne kursy 24.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ