Zagubione owieczki - 2018

Moderator: vernalisadonis

reserved
Posty: 14623
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 sty 2018, 10:58

Ale rozumiem, że ten czas przejazdu będzie płacony?

Mariusz98
Posty: 136
Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18

Post autor: Mariusz98 » 13 sty 2018, 11:34

No tak powinno być :wink:

fraktal
Posty: 5484
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 14 sty 2018, 21:51

reserved pisze:
13 sty 2018, 10:58
Ale rozumiem, że ten czas przejazdu będzie płacony?
Nowo przyjęci do MZA zgodnie z nową umową kierowcy mają zdawać certyfikat podobnie jak ma to miejsce teraz u ajentów i ma to gwarantować, że kierowca będzie znał każdą linię.

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 sty 2018, 21:57

Gwarantować? :D

Mariusz98
Posty: 136
Rejestracja: 05 lis 2017, 20:18

Post autor: Mariusz98 » 14 sty 2018, 22:23

Teoretycznie tak :D ale wiadomo, że będą dalsze kwiatki.

fraktal
Posty: 5484
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 14 sty 2018, 23:35

ashir pisze:
14 sty 2018, 21:57
Gwarantować? :D
Ujmę to inaczej: kierowca MZA ma teraz obowiązek znać każdą linię, co ma chyba potwierdzić certyfikat ZTM.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3091
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 14 sty 2018, 23:41

U ajentów różnie ze znajomością miasta bywa, nawet certyfikat czasami nic nie daje. Dziwię się tylko, że co poniektórzy w Arrive to przeszli i jeżdżą. U ajentów też teoretycznie powinno się znać każdą linie, bo w końcu czasami mają rezerwy czynne i na takie 733 czy 165 może się trafić.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

zahar5202
Posty: 70
Rejestracja: 17 lis 2017, 14:39

Post autor: zahar5202 » 15 sty 2018, 12:18

Pewne 519 zagapiło sie i zamiast skręcić z Jerozolimskich w Jana Pawła, pojechało sobie do Pl.Starynkiewicza.

reserved
Posty: 14623
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 sty 2018, 18:39

Ale przecież trasy linii się zmieniają. Co z tego że nauczę się na pamięć np. układu komunikacyjnego Białołęki, jak za kilka lat się totalnie tam zmieni zabudowa i połowa linii zmieni trasy... Musiałbym co roku zdawać certyfikat, żeby on gwarantował że znamy wszystkie linie.

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 sty 2018, 18:45

Trzeba regularnie odświeżać znajomość tras. :P

reserved
Posty: 14623
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 sty 2018, 18:47

Czyli wracamy do punktu wyjścia - certyfikat nic nie daje.

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 15 sty 2018, 18:51

Wystarczy dzień przed sprawdzić trasę, jeśli ma się wątpliwość, nawet przez internet - jest mnóstwo narzędzi, które to umożliwiają, nawet na zajezdniach.

reserved
Posty: 14623
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 sty 2018, 18:53

No ale jak się jedzie na coś z rezerwy wysłanej nagle, to nie da się sprawdzić dzień przed.

reserved
Posty: 14623
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 15 sty 2018, 18:53

Ale zgadzam się, że jest bardzo dużo narzędzi ułatwiających wyszukanie trasy. Ja np. bardzo lubię korzystać z mapy na stronie ZTM.

Edit:
O, nie łączy postów?

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 15 sty 2018, 18:55

To masz od tego smartfona, które, jak można łatwo zauważyć, posiada 95% kierowców, a na nie tuzin aplikacji z mapami komunikacyjnymi i jednocześnie możliwością lokalizacji.

Zablokowany