Zagubione owieczki - 2018
Moderator: vernalisadonis
Ale rozumiem, że ten czas przejazdu będzie płacony?
No tak powinno być
Gwarantować?
Teoretycznie tak ale wiadomo, że będą dalsze kwiatki.
- vernalisadonis
- Posty: 3091
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
U ajentów różnie ze znajomością miasta bywa, nawet certyfikat czasami nic nie daje. Dziwię się tylko, że co poniektórzy w Arrive to przeszli i jeżdżą. U ajentów też teoretycznie powinno się znać każdą linie, bo w końcu czasami mają rezerwy czynne i na takie 733 czy 165 może się trafić.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Pewne 519 zagapiło sie i zamiast skręcić z Jerozolimskich w Jana Pawła, pojechało sobie do Pl.Starynkiewicza.
Ale przecież trasy linii się zmieniają. Co z tego że nauczę się na pamięć np. układu komunikacyjnego Białołęki, jak za kilka lat się totalnie tam zmieni zabudowa i połowa linii zmieni trasy... Musiałbym co roku zdawać certyfikat, żeby on gwarantował że znamy wszystkie linie.
Trzeba regularnie odświeżać znajomość tras.
Czyli wracamy do punktu wyjścia - certyfikat nic nie daje.
Wystarczy dzień przed sprawdzić trasę, jeśli ma się wątpliwość, nawet przez internet - jest mnóstwo narzędzi, które to umożliwiają, nawet na zajezdniach.
No ale jak się jedzie na coś z rezerwy wysłanej nagle, to nie da się sprawdzić dzień przed.
Ale zgadzam się, że jest bardzo dużo narzędzi ułatwiających wyszukanie trasy. Ja np. bardzo lubię korzystać z mapy na stronie ZTM.
Edit:
O, nie łączy postów?
Edit:
O, nie łączy postów?
To masz od tego smartfona, które, jak można łatwo zauważyć, posiada 95% kierowców, a na nie tuzin aplikacji z mapami komunikacyjnymi i jednocześnie możliwością lokalizacji.